„Super Fiambala“ kopose Antanas Juknevičius nardė lyg žuvis: lėkėm su vėjeliu

Vienu sudėtingiausių techninio vairavimo prasme laikomame 11-ame Dakaro ralio etape Argentinos „Fiambala“ kopose lenktynininkai kovojo ne tik su varžovais, bet ir su karščiu bei klampiu fesh-fesh smėliu. Tačiau „CRAFT Bearings“ ekipažui ir jo lenktynininkui Antanui Juknevičiui sunkumai – nė motais. Jis ir vėl visą dieną važiavo stabiliai , o finišą pasiekė 17-oje vietoje. 

Žadėtų kopų nesulaukęs Antanas Juknevičius nusivylė, bet finišavo TOP-20

Po atšaukto 9-ojo etapo lenktynininkai ir visas komandų karavanas persikėlė į Argentiną, kur jų turėjo laukti košmariškai sunkią ralio pradžią primenantys smėlynai ir kopos. Tačiau jau tarpiniame finiše „CRAFT Bearings“ komandos lenktynininkas Antanas Juknevičius pasakojo tikrų smėlynų nematęs, tačiau patyręs navigacinių sunkumų. Per likusius daugiau nei 100 km ekipažas klaidų išvengė ir 10-ame etape finišavo greičiausiųjų dvidešimtuke. 

Antanas Juknevičius laisvą dieną norėtų spausti toliau: mums tai ne į naudą

Dakaro ralio vilkas Antanas Juknevičius prisimena Afrikos smėlynus lyg vakar, tačiau toks Dakaras jau tik iliuzija, o realybė visai kita. Pietų Amerikoje jau dešimtus metus rengiamos varžybos kasmet keičiasi, tačiau šiemet bene pirmą kartą nustebino ir „CRAFT Bearings“ pilotą. Iš organizatorių pažadų kasmet girdintis lenktynininkas tokių pokyčių nesitikėjo. Netikėto laisvadienio metu sportininkas pasidalino savo mintimis apie 40-ąjį Dakarą ir kaip jis keitėsi bėgant metams. 

Maratoną be gedimų įveikęs Antanas Juknevičius: tikslas įgyvendintas

Pirmoji maratono diena Dakaro ralyje tikrai nebuvo lengvas pasivažinėjimas , o po jo vakare uždarame lenktynininkų bivuake veiksmo netrūko. Tiesa, Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu prie automobilio neužtruko, o prieš aštuntojo etapo startą ir vėl akcentavo, jog važiuoti pilnu tempu šiandien būtų pernelyg pavojinga. „CRAFT Bearings“ laikėsi savo žodžio – startavę iš 16-os pozicijos visą distanciją važiavo stabiliai ir finišavo  18-i.