A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“

A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“40 metų Antanas Juknevičius ir 52 metų Edvardas Duoba trasoje vargo, šalo, alko, bet vis tiek nepasidavė. Kai buvo nepaprastai sunku, jie tapdavo vienas kito atrama. Dakaro ralio vilkas A.Juknevičius dar išvykdamas į legendinį maratoną žinojo, kad be brangaus automobilio apie rezultatą nėra ko svajoti. Tačiau tam, kad čia atvyktum, privalai turėti kiaušus.

– Yra teigiančių, kad į šiemetį Dakarą išvažiavote nepasirengę, todėl jūsų automobilis „Mebar“ nuo pirmosios dienos lūžinėjo ir negalėjote svajoti apie aukštesnius rezultatus.

A.Juknevičius: Tiesa tokia, kad jei galėtumėme, važiuotume tokiu pat automobiliu, kokiu važiuoja Benas ar net „Mini“. Visi suprantame, kad automobilis turi labai didelės reikšmės. Geras automobilis yra labai patikimas ir labai greitas. Važiuodamas tokiu automobiliu, gali svajoti net apie Dakaro 10-tuką.

Mes neturime biudžeto tokiam automobiliui, todėl važiuojame tokiu, kokį įperkame. Patys automobilį darėme ne iš gero gyvenimo. Tiesiog tai buvo pigiausias variantas. Pirkti bet kokį automobilį yra daug brangiau nei daryti jį pačiam. Juolab tu nesi garantuotas, ką nusipirksi.

O bet koks patikrintas automobilis, kainuoja brangiai. Pavyzdžiui, „Toyota Overdrive“. Prašau – imkite. Visi žino, kad jis geras. Bet kiek jis kainuoja!

Mūsų „Mebar“ kūrė geriausi Lietuvos mechanikai. Tikėjomės, kad pavyks išvengti klaidų, tačiau silpnų vietų liko.

Kažkuria prasme darome dvigubai sunkesnį darbą. Labai paprasta nusipirkti gerą automobilį ir juo važiuoti. Reikia tik pinigų turėti. Mes tiek pinigų neturime, todėl kuriame, nes manome, kad mums tai – vienintelė galimybė dalyvauti Dakare.

– Antanui šis Dakaras kaip lenktynininkui yra jau penktasis, jums, Edvardai, pirmasis. Kokios patirties čia įgijote?

E.Duoba: Iš pasakojimų neįmanoma susidaryti vaizdo. Dakarą reikia pamatyti savo akimis ir prisiliesti prie jo savo rankomis. Dakare sunku ir fiziškai, ir psichologiškai. Be to, turi teisingai parengti techniką.

Jeigu viską teisingai susidėlioji, jei gebi save nuteikti psichologiškai, viskas bus gerai. Jei to nesugebi, neverta čia kojos kelti, nes tai – esminis dalykas, nuo kurio viskas prasideda.

– Esate prie patogaus gyvenimo pripratęs verslininkas, o Dakaro gyvenimas – itin asketiškas. Ar niekada nekilo mintis, kad nevertėjo čia važiuoti?

E.Duoba: Žinojau, ko čia važiuoju, turėjau tikslą ir norėjau pasiekti finišą.

– Antanai, 2009 m. su Aurelijumi Petraičiu Dakare užėmėte 25-ąją vietą, kuri iki šiemet buvo aukščiausia šiame ralyje lietuvių užimta vieta. Šiemet jau nuo pirmųjų greičio ruožų buvo aišku, kad dėl aukščiausių vietų jūs nebekovosite. Ar rezultatas Dakare jums svarbus?

A.Juknevičius: Visada turi kovoti, kitaip, kokia prasmė čia važiuoti? Kad tik pasiektum finišą? Net jei dabar to rezultato nepakeisime, gal kitame Dakare kovojant dėl aukščiausių vietų pravers tas kovingumas ir noras nuolat stengtis, niekada nepasiduoti. Tačiau užsidegimas siekti rezultato mums yra tarsi refleksas. Tai – visiškai natūralu.

– Šiame Dakare ne kartą smarkiai rizikavote: Bolivijoje serpantinais lėkėte dideliu greičiu be priekinių stabdžių, pavojingomis trasomis važiavote naktį. Kur yra rizikos riba, kurią peržengus iš jūsų galėjo nieko nebelikti?

E.Duoba: Netikėtumų Dakare labai daug ir viskas keičiasi kas akimirką. Tu nežinai, kas tavęs laukia už posūkio, uolos, tramplino. Pravažiuodami matėme ne vieną ant stogo gulintį automobilį, matėme sudegusios technikos. Manau, kad ribos čia nėra. Dakare tiek nežinios, kad negali numatyti kai kurių situacijų, net jei turi daug patirties.

A.Juknevičius: Niekada nežinai, kas su tavimi gali nutikti. Aš čia jaučiuosi pakankamai saugiai. Žinau, kad tikrai susitvarkysiu su aplinkybėmis, kurios bus. Bet niekada nežinome, kaip gali nutikti: kas į tave atlėkęs atsitrenks ar panašiai. Juk ir meteoritas gali ant galvos nukristi. Ir viskas, tavęs nebėra.

Turėjome situacijų, kai teko važiuoti per baisias dulkes. Į tas dulkes įvažiuoji tarsi į miltų zoną. Automobilis priekyje po savęs palieka tiek dulkių, kad jos prieš tave stoja tarsi aklina siena.

Iškart stabdai, bet irgi sukeli didžiules dulkes, o į tave gali atsitrenkti automobilis iš galo. Gal jis nesielgs taip protingai, gal vairuotojas bus pavargęs, gal ten sunkvežimis ir jis kals į tave. Užpernai mačiau tokią situaciją. Trenkė į bagį sunkvežimis ir iš to bagio nieko neliko – sudegė iš karto. Žmonės gyvi liko, bet gali taip ir nepasisekti.

Vos įvažiuojame į dulkes, ne tik greitį sumažinu, bet dar ir avarines bei priešrūkines šviesas įjungiu, kad tik būtume geriau matomi. Tokios situacijos nejaukios, bet net ir tuomet įvertinu, kas gali nutikti ir kaip elgtis.

Pirmiausia įvertinu saugumą. Esame protingi žmonės, nekišame galvos krokodilui į nasrus ir su kobromis nežaidžiame. Bet niekada negali būti garantuotas dėl savo likimo. Juk tie žmonės, kurie Dakare žuvo, buvo ir atsargūs, ir protingi, ir apsvarstydavo įvairias situacijas, bet jų jau nebėra.

Dakare darome viską, kas priklauso nuo mūsų ir labai savimi pasitikime. Iš 10 vyrų tik vienas būtų pasiekęs finišą, jei būtų nesisekę taip, kaip mums. Kai viskas pradeda griūti, jėgų dažnai nebelieka.

– Net ir važiuojant normaliomis sąlygomis, žmonės dažnai nepatempia tokių kelionių ir susipyksta. Ar jūsų ekipažas turėjo krizių?

Antanas: Kai ištinka krizė, mes sprendžiame problemą. Jei pradėsi vienas kitą ėsti, ta krizė tik pridės destrukcijos. Tada eisi ne išlikimo keliu, o pražūties.

Buvo diena, kai Edas ant manęs užpyko, aš pavargęs jam irgi pasakiau kai ką aštresnio. Tai – dėl nuovargio. Bet nė karto nebuvo, kad vienas kitą siuntinėtume po velnių.

Iš patirties žinau, kad jei kyla įtampa, reikia iškart nuleisti garą. Pas mus viskas visada aišku: jei aš išiminėju įrankius, Edas suka ratą. Ir atvirkščiai. Darome viską, kad išliktume. Juk realiai šis Dakaras mums tapo išgyvenimo lenktynėmis. Bet atvykome čia juk galvodami apie rezultatą. O išėjo šitaip.

– Ar dėl prasto jūsų rezultato kaltas tik automobilis?

Antanas: Tik jis. Neturėjome beveik nė vienos sklandžios dienos. Gal tik pradžioje buvo viena, bet ir tai buvo bėdų dėl variklio: tai jis gęsta, tai užsiveda, tai trūkčioja. Visais kitais atvejais vis sprendėme problemas. Bolivijoje jau lyg ir buvo gerai, bet variklį vandeniu užpylė. Niekas negalėjo to numatyti – srovė atsirado iš niekur. Mes niekada nepasiduodame, bet tų nenumatytų aplinkybių buvo per daug.

– Edvardai, jūsų verslas – plastikinių aliuminių langų gamyba ir didmeninė prekyba. Kiek išmanote apie techniką?

E.Duoba: 1985-1992 metais su draugu turėjome automobilių remonto dirbtuves. Tai buvo ankstesnės kartos automobiliai, bet tuos metus leidau garažuose. Kiek randų ant mano rankų, visi – iš garažų.

– Antanai, į Dakarą nuolat važiuojate nuo 2003 metų. Čia atvykote jau dešimtą kartą, nes buvote ne tik lenktynininkas, bet ir komandos vadovas. Ar pasitaikė situacijų, kurios jus neįtikėtinai sukrėtė?

A.Juknevičius: Man visada labiausiai gaila žmonių ir juos labiausiai suprantu, kurie gyvena Dakaro svajone ir ją bando įgyvendinti neturėdami pakankamai lėšų. Dabar jau toks nebesu. Kažkada mes irgi krapštėme centus, kad atvažiuotume į Dakarą.

Vis prisimenu vieno ispano istoriją. 2004 m. dar Afrikoje vykusiame Dakare jam sugedo mašina. Tai nutiko kaip tik tada, kai ruošėmės kirsti Mauritanijos ir Malio – dviejų nedraugaujančių valstybių sieną. Tas ispanas neturėjo techninės pagalbos, bičiulių, kurie jam galėtų padėti, bet visą gyvenimą svajojo apie Dakarą.

Jis sustojo dykumoje, o trasą uždarantis sunkvežimis nurodė važiuoti drauge. Organizacija sugedusių automobilių negelbėja. Tas ispanas stovėjo smėlynuose, aplink – jokios civilizacijos. Ispanui buvo pažadėta, kad ralio stovykloje jis susiras pagalbą ir galės grįžti automobilio.

Ispanas išvažiavo tuo sunkvežimiu. Bet kirto sieną. O ji buvo atidaroma tik Dakaro raliui. Ta siena – užminuota, nes šalys tarpusavyje itin pykstasi. Jokios galimybės per tą sieną grįžti atgal.

Tas ispanas bivake sėdėjo ir verkė. Dakaras buvo didžiulė jo ketverių metų svajonė. Jis rinko pinigus, ruošė automobilį, bet galiausiai liko be nieko.

Man visada labai gaila tų, kurie važiuoja čia turėdami tą svajonę, bet su labai mažai pinigų. Jie neturi komandų, kurios gali privežti reikiamą dalį ar sutvarkyti lūžusį automobilį. Net jei ir turi vieną kitą žmogų, kuris padeda, jie vis tiek neturi jokių galimybių čia kovoti dėl normalios vietos

Aš sau pernai pasakiau, kad į Dakarą nevažiuosiu, jei neturėsiu normalios mašinos, o Edas labai užsispyręs, labai norėjo to Dakaro. Dabar pats mato, kad jei neturi normalios mašinos, apie rezultatą nėra nė kalbos. Jei esi kovingas ir užsispyręs, finišą čia pasieksi. Trasoje vargsi, kentėsi, bet pasieksi. O kas toliau?

Mačiau čia verkiančių vyrų, nes dužo jų svajonė. Ir tai – ne tik finansai. Dėl pinigų vyrams ašaros nebyra. Ant kortos žmonės čia pastato labai daug, turėdami labai mažai. Vien čia išvažiuoti jau reikia kiaušus turėti, ne pinigų – kiaušus.

Eglė Šilinskaitė-Puškorė („Lietuvos rytas“), spec. korespondentė, Argentina–Čilė 


Visos naujienos

Komandos naujoves pristatęs A. Juknevičius: esame labai gerai susidirbę
skaityti
Antanas Juknevičius: vis daugiau Lietuvos verslų mato automobilių sporte naudą
skaityti
Didėja lietuvių gretos 2018-ųjų Dakaro ralyje
skaityti
Rudens vairavimo akademiją surengęs Antanas Juknevičius: kelyje privalome jaustis užtikrintai
skaityti
Antanas Juknevičius pakartojo lietuvių rekordą „FIA“ pasaulio čempionatuose – finišavo 6-as
skaityti
Antanas Juknevičius prieš „FIA“ pasaulio čempionato finišo tiesiąją: savo tikslus įvykdėme su kaupu
skaityti
„FIA“ pasaulio čempionate Kazachstane Antanas Juknevičius pakilo į TOP-5
skaityti
Antanas Juknevičius po trijų greičio ruožų: turime potencialo prasibrauti iki 5-uko
skaityti
Antroji „FIA“ pasaulio čempionato etapo diena: Antanas Juknevičius finišavo 6-as
skaityti
Pirmame „FIA“ pasaulio čempionato greičio ruože Kazachstane Antanas Juknevičius – 7-as
skaityti
Pasiruošę startui: Antanas Juknevičius įveikė griežtas Kazachstano ralio komisijas
skaityti
Antano Juknevičiaus technika iškeliavo į pasaulio čempionato etapą Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius dalyvaus „Cross-Country“ pasaulio čempionato etape Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius atskleidė šturmaną ir pasidalino mintimis apie 2018-ųjų Dakaro trasą
skaityti
Minios žmonių pasitiktas Dakaro vilkas Antanas Juknevičius: šis kartas – ypatingas
skaityti
Antanas Juknevičius po Dakaro finišo podiumo: buvome subrendę rezultatui
skaityti
Antanas Juknevičius pasiekė geriausią visų laikų Baltijos šalių sportininkų rezultatą Dakaro raliuose
skaityti
Antanas Juknevičius po etapo priartinusio prie Baltijos šalių rekordo: turime sėkmingai pasiekti finišą
skaityti
Iki Dakaro pabaigos – vos 2 etapai, ko galime laukti iš lyderių ir lietuvių?
skaityti
10-ame Dakaro ralio etape sublizgėjęs A. Juknevičius įšoko į „Top-20”
skaityti
Liūtys Dakare nuplovė bivuaką ir 9 etapą, nuošliaužos pasiglemžė kaimą
skaityti
Viename sunkiausių 2017-ųjų Dakaro etapų A. Juknevičius finišavo 21-as
skaityti
Be mechanikų naktį praleidusių dalyvių Dakare laukia ilga diena
skaityti
A. Juknevičius po įspūdingo šuolio į 22-ą vietą: dienos planas įvykdytas
skaityti
Lietus skandina Dakaro ralį: sutrumpinta ir pirmadienio maratoninė diena
skaityti
Bolivijos prezidentą sužavėjo Lietuvos ir Bolivijos vėliavų panašumai
skaityti
Atšauktas šeštasis Dakaro ralio etapas – lenktynininkai turės dvi dienas poilsio
skaityti
Su techniniais sunkumais susidūręs A. Juknevičius: svarbiausia finišavome, kausimės toliau
skaityti
Dakaras keliasi į Boliviją: vaizdai iš skurdžiausios žemyno šalies su įspūdingiausiais peizažais
skaityti
Po navigacinių sunkumų atsitiesęs A. Juknevičius: privalome atkovoti prarastą laiką
skaityti
Sniegas, tramplynai ir fesh fesh dulkės – Antano Juknevičiaus įspūdžiai iš Dakaro etapo-žudiko
skaityti
20-oje vietoje finišavęs A. Juknevičius: pirmuose kilometruose aplink buvo chaosas
skaityti
A. Juknevičius apie laukiantį 5 km aukščio iššūkį: visiems bus sunku, bet tai – šansas mums
skaityti
Antanas Juknevičius į 23-ią vietą pakilo važiuodamas vos trimis bėgiais
skaityti
Pasigrožėkite: Dakaro ralio etapo Paragvajuje vaizdai
skaityti
Antanas Juknevičius 8-ą karta karjeroje kilo ant Dakaro ralio starto podiumo
skaityti
Lietuvių komandos įsisuko į Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Pamatykite iš arti: Dakaro bolido testai kovinėmis sąlygomis
skaityti
Prasidėjo Antano Juknevičiaus automobilio bandymų sesija
skaityti
Daugiau nei 1000 km įveikę lietuviai įsikūrė Dakaro starto vietoje Paragvajuje
skaityti
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
skaityti
Dakaro vilkas Antanas Juknevičius išlydėtas į sunkiausias pasaulio lenktynes
skaityti
Į pirmąjį Dakaro iššūkį sparnus pakėlęs D. Vaičiulis: atėjo laikas dar vienam nuotykiui
skaityti
Dakaro komandos sudėtis: pareigos, užduotys ir svarba
skaityti
Dakaro lietuvių palaikymo stovykloje – modifikuotų visureigių desantas
skaityti
Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?
skaityti
Į Pietų Ameriką Dakaro techniką išsiuntęs A. Juknevičius: likęs mėnuo – tikra kankynė
skaityti
A. Juknevičius apie Dakaro trasą: jei tai – ne reklaminis triukas, sunkumai mums patinka
skaityti
„CRAFT Bearings“ – naujas pagrindinis Antano Juknevičiaus komandos partneris
skaityti
Oficialiai pristatyta Antano Juknevičiaus komanda ir Dakaro automobilis
skaityti
Lygiai 60 dienų iki starto: kaip Dakaro pamokas išmoko A. Juknevičiaus komanda
skaityti
Lėktuvo kapitono kėdę išbandęs A. Juknevičius: spaudi gazą, o suka į dešinę
skaityti
Naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas – orientacininkas, alpinistas ir gyvenimo „pankas“
skaityti
Labdaros renginyje paaukota 5000 eurų naujam vaikų namų būstui
skaityti
Kazachstano ralyje – vietinio lenktynininko pergalė, A. Juknevičius – pirmas standartinių bolidų klasėje
skaityti
Antanas Juknevičius sėkmingai startavo Kazachstano ralyje
skaityti
A. Juknevičius: be stipraus techninio užnugario Dakaras – neįveikiamas
skaityti
Oficialiai pristatytas 2017-ųjų Dakaro maršrutas: Paragvajus, Bolivija, Argentina
skaityti
A. Juknevičius įgūdžius tobulino pasaulio „Cross Country Rally“ čempionato trasose
skaityti
Elitinės komandos vadovo kedės atsisakęs A. Juknevičius: svarbu pasiruošti Dakarui
skaityti
Po beveik du mėnesius trukusios kelionės į Lietuva sugrįžo A. Juknevičiaus technika
skaityti
Dakaro inžinierius M. Bernotas: šiame sporte svarbi kiekviena smulkmena
skaityti
Antanas Juknevičius į Lietuvą grįžo su šypsena ir kupinas naujų idėjų
skaityti
Antanas Juknevičius savo šeštą Dakaro ralį įvertino kaip naują pradžią
skaityti
Prieš Dakaro finišą – Argentinos lietuvių dovanos ir linkėjimai A. Juknevičiui
skaityti
Į klasikinio ralio trasas grįžusiame 12-ame Dakaro ralio etape – A. Juknevičiaus stabilumas
skaityti
Po permainingo 11-ojo Dakaro etapo A. Juknevičius rankų nenuleidžia
skaityti
Lyg žuvis vandenyje: A. Juknevičius kopose pasiekė geriausią šių metų lietuvių rezultatą Dakare
skaityti
Achilo kulnas: A.Juknevičiaus pastangas nubraukė stiprintuvo problemos
skaityti
Pirmuose kilometruose pusvalandį praradęs A. Juknevičius yrėsi iš rikiuotės galo
skaityti
36 pozicijomis pakilęs A. Juknevičius paskutinius kilometrus važiavo be vairo stiprintuvo
skaityti
A.Juknevičius: ginklų nesudedame, važiuosime toliau
skaityti
Antanas Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo
skaityti
Prieš maratoninį greičio ruožą Antanas Juknevičius tausojo techniką
skaityti
A.Juknevičius: su patikimu automobiliu važiuoti vienas malonumas
skaityti
Antaną Juknevičių Dakaro prologe pristabdė „MINI“ avarija
skaityti
„Edas Racing Team“ komanda įveikė Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Paskutiniai štrichai prieš Dakaro startą: „Edas Racing Team“ testai „Overdrive“ stovykloje
skaityti
Atsiimdamas apgadintą techniką Antanas Juknevičius neprarado puikios nuotaikos
skaityti
Antanas Juknevičius išlydėtas jau į 6-ąjį Dakaro ralį
skaityti
Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras
skaityti
Labdaros renginyje vaikų globos namų auklėtiniai klausėsi Dakaro istorijų
skaityti
Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės
skaityti
Antanui Juknevičiui – aukso vertės galimybė iš Dakaro lyderių
skaityti
Už puikų pasiruošimą Dakaro organizatorių įvertinta Antano Juknevičiaus komanda
skaityti
Antanui Juknevičiui – Lietuvos automobilių sporto legendos palaikymas
skaityti
Į Dakarą išlydėtas unikalaus dizaino A. Juknevičiaus automobilis
skaityti
A. Juknevičiaus komandos pavadinime – duoklė draugui ir lietuviškai tapatybei
skaityti
A. Juknevičius Dakaro ralyje startuos su nauju šturmanu, E. Duoba tapo komandos vadovu
skaityti
Antanas Juknevičius pristato įspūdingą naująjį Dakaro bolidą
skaityti
Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje
skaityti
2016-ų Dakare startuosiantis A. Juknevičius: būsime žymiai konkurencingesni
skaityti
Peru pasitraukia iš 2016-ų Dakaro
skaityti
Paremkite mūsų komandą savo 2% GPM.
skaityti
Susitikimas su mūsų Žalvaris Dakar komandos fanais
skaityti
Nematomas Dakaras: pinigai gali beveik viską
skaityti
Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro trauka
skaityti

Dabar skaitote

Dakaro dienoraštis 16: pavojus nebaigti ralio – vis dar realus
skaityti
Dakaro dienoraštis 15: kelionė į plėšikų ir žudikų miestą
skaityti
Dakaro dienoraštis 14: lietuviai iš kalnų grįžo alkani ir sušalę
skaityti
Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogti
skaityti
Devintajame etape Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba buvo greitesni už B. Vanago ekipažą
skaityti
Dakaro dienoraštis 12: kas bandė apvogti lietuvių automobilį?
skaityti
Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžti
skaityti
Dakaro dienoraštis 10: svarbiausia savybė – niekada nepasiduoti
skaityti
Dakaro dienoraštis 9: apie tikėjimą, kad viskas bus gerai
skaityti
A. Juknevičiaus automobilis streikuoja, komanda juokauja
skaityti
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
skaityti
Dakaro dienoraštis 8: išsigandęs driežas ir verslūs vietiniai
skaityti
Į finišą – geros nuotaikos, nors ir pristabdyti lėtų varžovų
skaityti
Dakaro dienoraštis 7: sankabos gedimas ir noras važiuoti toliau
skaityti
Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionas
skaityti
Dakaro dienoraštis 5: Neįtikėtina sėkmė ir brangūs suvenyrai
skaityti
Dakaro dienoraštis 4: Spygliuota viela ir brangus prižiūrėtojas
skaityti
Dakaro dienoraštis 3: Per Naujųjų sutiktuves – kaukių balius
skaityti
Dakaro dienoraštis 2: Argentiniečių troškimas – Dakaro suvenyras
skaityti
Dakaro dienoraštis: net žvaigždės Buenos Airėse virsta turistais
skaityti
Dakaro ralio dalyviai išlydėti į sunkiausias pasaulyje lenktynes
skaityti
Šturmano Edvardo Duobos įžvalgos apie artėjantį Dakaro ralį ir jame laukiančius iššūkius
skaityti
Septyni Antano Juknevičiaus patarimai, kaip žiemą valdyti automobilį
skaityti
Žalvaris-Dakar team pristatė savo automobilį
skaityti
Smėlynų vergas Antanas Juknevičius nuo žmonių nepavargsta
skaityti
Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslai
skaityti
Dakaro maratono žvaigždės prakaituoja Maroko dykumų ralyje
skaityti
Lenktynininkas A. Juknevičius Maroke prižiūrėjo kazachstaniečius
skaityti
Dakarui besirengiančio A. Juknevičiaus pagalbos prašė varžovas
skaityti
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba Dakare važiuos lietuvių mechanikų kūriniu
skaityti
Prieš Dakaro ralį Antanas Juknevičius padeda varžovams
skaityti
Dakaro ralyje Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba sieks naujo rekordo
skaityti
Į varžybas Dakaro ralio dalyviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba vyko laužyti automobilio
skaityti

Vaizdo įrašai

viso įrašų