Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslai

Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslaiDideli dalykai paprastai prasideda nuo svajonės. Antanas Juknevičius – labiausiai patyręs lietuvis lenktynininkas dykumų raliuose: savo svajonės link ėjo nesidairydamas į šalis. Troškimas turėti riaumojantį visureigį jam tapo viso gyvenimo pagrindu.

Pasaulyje garsiausios bekelės lenktynės Dakaro ralis kadaise irgi buvo tik svajonė. Dangus, kurį pasiekus, atrodė, daugiau nebėra kur kilti.
Tačiau ateinantis Dakaras 40 metų A.Juknevičiui bus jau dešimtas: po keturis kartus jame dalyvavo kaip lenktynininkas ir komandos vadovas, 2008-aisiais buvo su tais, kurie Lisabonoje (Portugalija) laukė ralio starto, bet dėl saugumo paskutinę akimirką varžybos buvo atšauktos.
O viskas prasidėjo nuo didelio noro turėti visureigį. Panašų į tą, kurį jaunas studentas kartą išvydo Nidos prieplaukoje: juodas kaukolėmis apklijuotas „Nissan Patrol“ padarė tokį įspūdį, kad patrypčiojęs aplink jį A.Juknevičius pasižadėjo ir pats tokį kada nors įsigyti.
Dabar jo garažuose – keli visureigiai: varžyboms ir laisvalaikiui. Aistra pravažiems automobiliams tapo ir A.Juknevičiaus verslu: jis užsidirba smėlynuose treniruodamas kitus ir vadovaudamas Kazachstano lenktynininkų komandai „Astana“.
„Polinkis prie technikos, matyt, mano genuose. Senelis A.Smetonos laikais turėjo geriausius Šeduvoje arklius, vežimus, karietas, pakinktus.
Dauguma vyrų turi įgimtą potraukį prie greičio, žirgų, tik dabar tie žirgai metaliniai“, – šypsojosi A.Juknevičius.
 
Variklis nebūtinas

Lietuvių mechanikų sukurtu prototipu „Mebar“ kitų metų sausį su Edvardu Duoba Dakare važiuosiantis A.Juknevičius vaikystę leido tėvo garaže Vilniaus senamiestyje. Iš pradžių išrinkdavo ir vėl surinkdavo dviračius ar triračius, paauglystėje perėjo ir prie rimtesnės technikos.
Lenktynininko tėvas, fizikas-matematikas Antanas Juknevičius, laikėsi nuomonės, kad geriau, kai vaikas lindi garaže, nei trinasi pakampėmis. Todėl 14-metį paauglį sūnų pats išmokė vairuoti.
„Lakstydavau Anykščiuose po Šimonių girią, nes sėdėti prie vairo man buvo kai kas tokio!“ – pasakojo A.Juknevičius jaunesnysis.
Antano motina, architektė restauratorė Gražina Elena Juknevičienė, nebuvo sužavėta sūnaus potraukio prie plieninių žirgų.
Ypač daug aiškintis patrakęs paauglys buvo priverstas tuomet, kai tėvai išvydo jį skriejantį nuo kalno Vilniuje motociklu „Jawa“ – nors jo variklis buvo išardytas, o galinis stabdys beveik neveikė, noras važinėtis buvo toks didelis, kad su bičiuliais užsistumdavo motociklą ant kalno ir leisdavosi juo be variklio.
„Dėdė porai metų paskolino tą motociklą ir variklį perrinkome patys. Tai užtruko, bet vis tiek labai norėjome važiuoti – lakstydavome nuo Tauro kalno. Kartą tėvai kaip tik grįžo namo iš sodo, o aš lėkiau tuo motociklu. Užsimiršau, kad galinis stabdys beveik neveikia, ir įsibėgėjęs spūstelėjau abu stabdžius.
Užblokavau priekinį ratą ir skridau per motociklą. Tėvai visa tai pamatė ir nuo tada su technika susijusius reikalus su mama derinti būdavo labai sunku. Tėvas atskaitė moralą, bet leido toliau lindėti garaže, nes manė, kad vyras techniką turi išmanyti. Mama apie mūsų sąmokslą nelabai žinojo“, – kvatojosi Dakaro ralio dalyvis.
 
Visureigį perrinko pats

A.Juknevičiaus, kaip lenktynininko, karjera galbūt galėjo būti kitokia. Jis išmėgino ir kartingo, ir klasikinio ralio, ir žiedinių lenktynių trasas. Tačiau didžiausių laimėjimų pasiekė būtent bekelės varžybose. Į jas nėrė daug negalvodamas – tik sekdamas paskui svajonę.
Jaunystėje A.Juknevičius vairavo tėvo žigulius, vėliau – moskvičių, savarankiškai įsigijo nediduką „Volkswagen Polo“, kol galiausiai Nidoje pamatė išpuoštą „Nissan Patrol“ ir užsidegė įsigyti visureigį: automobilį, kuris tarsi namai ant ratų, kuriuo galima važiuoti ir sunkiai išvažiuojamais keliais, leistis į tolimas keliones, į kurį telpa visi žygiui būtini daiktai.
Įsigijęs „Nissan Patrol“, A.Juknevičius ėmė dalyvauti Lietuvoje rengiamose bekelės varžybose. Tuo metu visureigininkų klubai mūsų šalyje tik kūrėsi, nebuvo aiškaus tokių varžybų tvarkaraščio, bet vilnietis dalyvaudavo visur, kur tik galėdavo. Ir visuomet norėjo laimėti.
Būtent siekis klampiose ir klastingose trasose aplenkti kitus, vėl, kaip ir paauglystėje, privertė A.Juknevičių lįsti po automobiliu. Išrinkdamas visureigį ir eksperimentuodamas jis ieškojo sprendimų, dėl kurių automobilis taptų pravažesnis ir patvaresnis.
„Tada Lietuvoje dar niekas nežinojo, kaip geriau konstruoti visureigį varžyboms: skaitydavau literatūrą, įsivaizdavau, kaip turi būti, dažnai nepataikydavau ir po savaitės viską reikėdavo perdaryti. Keldavome visureigį, versdavome tiltus, daug investavau į pakabą.
Nemažai visureigininkų Lietuvoje tuomet norėjo, kad automobilis būtų didelis, o aš siekiau, kad jis gerai važiuotų ir nelūžtų.
Stengiausi apskaičiuoti viską: kad gerai dirbtų lingės, spyruoklės, traukės, amortizatoriai. Į tai sukišau tiek pinigų, kad, galima sakyti, nusimoviau kelnes, bet malonumas dėl to, kad radau teisingus sprendimus, irgi buvo didžiulis“, – sakė A.Juknevičius.
 
Dovana, kurios nesitikėjo

Vilniaus dailės akademijoje baigęs taikomosios grafikos studijas, o Londone apsigynęs kraštovaizdžio planuotojo magistro diplomą, A.Juknevičius pagal įgytas specialybes niekada nedirbo. Po studijų su draugu įkūręs reklamos ir leidybos agentūrą visus uždirbtus pinigus leido visureigiams.
Bebaimis „pacukas“, kaip pats juokauja, bekelės varžybose Lietuvoje lenkdavo šio sporto vilkus ir skindavo pergales. A.Juknevičius – triskart „Trophy Raid“ serijos varžybų Lietuvos čempionas.
Visureigis jį traukė dėl kelių priežasčių. „Mačiau jį ne tik kaip automobilį, bet ir kaip gyvenimo būdo priemonę, kuria gali keliauti, susipažinti su įdomiais žmonėmis visame pasaulyje.
Drauge mane įtraukė ir varžybos. Supratau, jog esu labai ambicingas, negaliu nevažiuoti aršiai, nelenktyniauti“, – pripažino A.Juknevičius.
Būtent dėl varžybų teko įsigyti antrą visureigį. Vienas – palengvintas, išpjaustytas ir visiškai spartietiškas buvo skirtas sportui, antrasis – kelionėms.
Per bekelės varžybas Lietuvoje A.Juknevičius susipažino su kitu šio sporto meistru – Aurelijumi Petraičiu. Vilniečiai ėmė važinėti drauge: vienas vairuodavo, kitas būdavo šturmanas. Patyrę bekelės lenktynininkai laimėdavo varžybas ne tik Lietuvoje, bet ir aplinkinėse valstybėse.
Kartą grįždami po pergalingų lenktynių Baltarusijoje, prašneko apie tai, kad varžytis savo kieme nebeįdomu.
„Bet kur dar galime nuvažiuoti?“ – paklausė A.Petraitis.
„Matyt, tik į Dakarą“, – pasvarstė A.Juknevičius, o netrukus iš draugo sulaukė gimtadienio staigmenos – likus pusmečiui iki legendinio ralio jis įteikė sumokėto Dakaro starto mokesčio čekį.
„Buvome visiškai žali ir tada dar neturėjome supratimo, kas tas Dakaras. Neturėjome automobilio, todėl, likus pusmečiui iki varžybų, į jas registruotis buvo beprotybė. Bet į pirmąjį savo Dakarą vis dėlto išvažiavome“, – pasakojo A.Juknevičius.
2003-iaisiais Dakaro ralio debiutantai tuomet dar Afrikoje vykusiose varžybose buvo 51-i, po metų vykusiame ralyje net nefinišavo, nes jau pradžioje sugedo visureigis.
Į Dakarą jie vėl išsirengė 2008 m., bet startas jam taip ir nebuvo duotas, o 2009-aisiais jau į Pietų Ameriką perkeltame maratone A.Petraitis ir A.Juknevičius užėmė 25-ąją vietą – aukščiausią, kokią iki šiol ten užėmė lietuviai.
 
Norėtų laimėti Dakarą

Šnekus, aktyvus lyg gyvsidabris A.Juknevičius visuomet buvo tas variklis, kuris aplinkinius stumia pirmyn.
„Jei man įdomu, nebijau kalbėtis su žmonėmis“, – paaiškino lietuvis, bendraujantis su Dakaro žvaigždėmis – prancūzais Stephane’u Peterhanseliu, Lucu Alphand’u, Jeanu Louis Schlesseriu, Kataro lenktynininku Nasseru al-Attiyah.
Dėl to, kad nebijo kalbėti, paprašyti pagalbos ar pasiskolinti, bet ir pats niekada neatsakantis pagalbos, A.Juknevičius ne sykį Dakare sukosi iš kebliausių padėčių, buvo įlindęs į užkulisius, kurie daugumai ralio dalyvių taip ir lieka nematomi, susipažino su aibe garsių lenktynininkų, mechanikų ir komandų vadovų.
Gebėjimas ne tik valdyti visureigį, bet ir žinojimas, kaip jis konstruojamas, komunikabilumas leido A.Juknevičiui pasiekti Lietuvos visureigininkams dar neregėtą lygį: jis buvo samdomas šturmanas, paskui pradėjo mokyti kitus vairuoti smėlynuose, tapo samdomu komandų vadovu.
Nuo 2011 m. lietuvis vadovauja Kazachstano komandai „Astana“, kurią finansuoja ir šios šalies vyriausybė.
„Vis dėlto didžiausias malonumas man – pačiam sėdėti prie visureigio vairo. Vis dar noriu varžytis ir laimėti. Ir į ateinantį Dakarą to važiuosiu.
Kol kas dar neįperkame tokių automobilių, kokius vairuos Dakaro žvaigždės, – važiuosime lietuvių sukurtu prototipu. Tačiau vis tiek noriu užimti kuo aukštesnę vietą – bent pozicija aukštesnę nei mūsų užimta 25-oji. Svajonė? Laimėti Dakarą! Tikrai tikiu, kad kada nors pavyks“, – neslėpė ambicingas lenktynininkas.
Nuo svajonės prasidėjo ir jo kelias prie visureigio vairo ir į bekeles. Jei ko nors labai nori, pasiekti dažniausiai pavyksta.

Eglė Šilinskaitė-Puškorė ("Lietuvos rytas")


Visos naujienos

Komandos naujoves pristatęs A. Juknevičius: esame labai gerai susidirbę
skaityti
Antanas Juknevičius: vis daugiau Lietuvos verslų mato automobilių sporte naudą
skaityti
Didėja lietuvių gretos 2018-ųjų Dakaro ralyje
skaityti
Rudens vairavimo akademiją surengęs Antanas Juknevičius: kelyje privalome jaustis užtikrintai
skaityti
Antanas Juknevičius pakartojo lietuvių rekordą „FIA“ pasaulio čempionatuose – finišavo 6-as
skaityti
Antanas Juknevičius prieš „FIA“ pasaulio čempionato finišo tiesiąją: savo tikslus įvykdėme su kaupu
skaityti
„FIA“ pasaulio čempionate Kazachstane Antanas Juknevičius pakilo į TOP-5
skaityti
Antanas Juknevičius po trijų greičio ruožų: turime potencialo prasibrauti iki 5-uko
skaityti
Antroji „FIA“ pasaulio čempionato etapo diena: Antanas Juknevičius finišavo 6-as
skaityti
Pirmame „FIA“ pasaulio čempionato greičio ruože Kazachstane Antanas Juknevičius – 7-as
skaityti
Pasiruošę startui: Antanas Juknevičius įveikė griežtas Kazachstano ralio komisijas
skaityti
Antano Juknevičiaus technika iškeliavo į pasaulio čempionato etapą Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius dalyvaus „Cross-Country“ pasaulio čempionato etape Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius atskleidė šturmaną ir pasidalino mintimis apie 2018-ųjų Dakaro trasą
skaityti
Minios žmonių pasitiktas Dakaro vilkas Antanas Juknevičius: šis kartas – ypatingas
skaityti
Antanas Juknevičius po Dakaro finišo podiumo: buvome subrendę rezultatui
skaityti
Antanas Juknevičius pasiekė geriausią visų laikų Baltijos šalių sportininkų rezultatą Dakaro raliuose
skaityti
Antanas Juknevičius po etapo priartinusio prie Baltijos šalių rekordo: turime sėkmingai pasiekti finišą
skaityti
Iki Dakaro pabaigos – vos 2 etapai, ko galime laukti iš lyderių ir lietuvių?
skaityti
10-ame Dakaro ralio etape sublizgėjęs A. Juknevičius įšoko į „Top-20”
skaityti
Liūtys Dakare nuplovė bivuaką ir 9 etapą, nuošliaužos pasiglemžė kaimą
skaityti
Viename sunkiausių 2017-ųjų Dakaro etapų A. Juknevičius finišavo 21-as
skaityti
Be mechanikų naktį praleidusių dalyvių Dakare laukia ilga diena
skaityti
A. Juknevičius po įspūdingo šuolio į 22-ą vietą: dienos planas įvykdytas
skaityti
Lietus skandina Dakaro ralį: sutrumpinta ir pirmadienio maratoninė diena
skaityti
Bolivijos prezidentą sužavėjo Lietuvos ir Bolivijos vėliavų panašumai
skaityti
Atšauktas šeštasis Dakaro ralio etapas – lenktynininkai turės dvi dienas poilsio
skaityti
Su techniniais sunkumais susidūręs A. Juknevičius: svarbiausia finišavome, kausimės toliau
skaityti
Dakaras keliasi į Boliviją: vaizdai iš skurdžiausios žemyno šalies su įspūdingiausiais peizažais
skaityti
Po navigacinių sunkumų atsitiesęs A. Juknevičius: privalome atkovoti prarastą laiką
skaityti
Sniegas, tramplynai ir fesh fesh dulkės – Antano Juknevičiaus įspūdžiai iš Dakaro etapo-žudiko
skaityti
20-oje vietoje finišavęs A. Juknevičius: pirmuose kilometruose aplink buvo chaosas
skaityti
A. Juknevičius apie laukiantį 5 km aukščio iššūkį: visiems bus sunku, bet tai – šansas mums
skaityti
Antanas Juknevičius į 23-ią vietą pakilo važiuodamas vos trimis bėgiais
skaityti
Pasigrožėkite: Dakaro ralio etapo Paragvajuje vaizdai
skaityti
Antanas Juknevičius 8-ą karta karjeroje kilo ant Dakaro ralio starto podiumo
skaityti
Lietuvių komandos įsisuko į Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Pamatykite iš arti: Dakaro bolido testai kovinėmis sąlygomis
skaityti
Prasidėjo Antano Juknevičiaus automobilio bandymų sesija
skaityti
Daugiau nei 1000 km įveikę lietuviai įsikūrė Dakaro starto vietoje Paragvajuje
skaityti
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
skaityti
Dakaro vilkas Antanas Juknevičius išlydėtas į sunkiausias pasaulio lenktynes
skaityti
Į pirmąjį Dakaro iššūkį sparnus pakėlęs D. Vaičiulis: atėjo laikas dar vienam nuotykiui
skaityti
Dakaro komandos sudėtis: pareigos, užduotys ir svarba
skaityti
Dakaro lietuvių palaikymo stovykloje – modifikuotų visureigių desantas
skaityti
Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?
skaityti
Į Pietų Ameriką Dakaro techniką išsiuntęs A. Juknevičius: likęs mėnuo – tikra kankynė
skaityti
A. Juknevičius apie Dakaro trasą: jei tai – ne reklaminis triukas, sunkumai mums patinka
skaityti
„CRAFT Bearings“ – naujas pagrindinis Antano Juknevičiaus komandos partneris
skaityti
Oficialiai pristatyta Antano Juknevičiaus komanda ir Dakaro automobilis
skaityti
Lygiai 60 dienų iki starto: kaip Dakaro pamokas išmoko A. Juknevičiaus komanda
skaityti
Lėktuvo kapitono kėdę išbandęs A. Juknevičius: spaudi gazą, o suka į dešinę
skaityti
Naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas – orientacininkas, alpinistas ir gyvenimo „pankas“
skaityti
Labdaros renginyje paaukota 5000 eurų naujam vaikų namų būstui
skaityti
Kazachstano ralyje – vietinio lenktynininko pergalė, A. Juknevičius – pirmas standartinių bolidų klasėje
skaityti
Antanas Juknevičius sėkmingai startavo Kazachstano ralyje
skaityti
A. Juknevičius: be stipraus techninio užnugario Dakaras – neįveikiamas
skaityti
Oficialiai pristatytas 2017-ųjų Dakaro maršrutas: Paragvajus, Bolivija, Argentina
skaityti
A. Juknevičius įgūdžius tobulino pasaulio „Cross Country Rally“ čempionato trasose
skaityti
Elitinės komandos vadovo kedės atsisakęs A. Juknevičius: svarbu pasiruošti Dakarui
skaityti
Po beveik du mėnesius trukusios kelionės į Lietuva sugrįžo A. Juknevičiaus technika
skaityti
Dakaro inžinierius M. Bernotas: šiame sporte svarbi kiekviena smulkmena
skaityti
Antanas Juknevičius į Lietuvą grįžo su šypsena ir kupinas naujų idėjų
skaityti
Antanas Juknevičius savo šeštą Dakaro ralį įvertino kaip naują pradžią
skaityti
Prieš Dakaro finišą – Argentinos lietuvių dovanos ir linkėjimai A. Juknevičiui
skaityti
Į klasikinio ralio trasas grįžusiame 12-ame Dakaro ralio etape – A. Juknevičiaus stabilumas
skaityti
Po permainingo 11-ojo Dakaro etapo A. Juknevičius rankų nenuleidžia
skaityti
Lyg žuvis vandenyje: A. Juknevičius kopose pasiekė geriausią šių metų lietuvių rezultatą Dakare
skaityti
Achilo kulnas: A.Juknevičiaus pastangas nubraukė stiprintuvo problemos
skaityti
Pirmuose kilometruose pusvalandį praradęs A. Juknevičius yrėsi iš rikiuotės galo
skaityti
36 pozicijomis pakilęs A. Juknevičius paskutinius kilometrus važiavo be vairo stiprintuvo
skaityti
A.Juknevičius: ginklų nesudedame, važiuosime toliau
skaityti
Antanas Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo
skaityti
Prieš maratoninį greičio ruožą Antanas Juknevičius tausojo techniką
skaityti
A.Juknevičius: su patikimu automobiliu važiuoti vienas malonumas
skaityti
Antaną Juknevičių Dakaro prologe pristabdė „MINI“ avarija
skaityti
„Edas Racing Team“ komanda įveikė Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Paskutiniai štrichai prieš Dakaro startą: „Edas Racing Team“ testai „Overdrive“ stovykloje
skaityti
Atsiimdamas apgadintą techniką Antanas Juknevičius neprarado puikios nuotaikos
skaityti
Antanas Juknevičius išlydėtas jau į 6-ąjį Dakaro ralį
skaityti
Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras
skaityti
Labdaros renginyje vaikų globos namų auklėtiniai klausėsi Dakaro istorijų
skaityti
Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės
skaityti
Antanui Juknevičiui – aukso vertės galimybė iš Dakaro lyderių
skaityti
Už puikų pasiruošimą Dakaro organizatorių įvertinta Antano Juknevičiaus komanda
skaityti
Antanui Juknevičiui – Lietuvos automobilių sporto legendos palaikymas
skaityti
Į Dakarą išlydėtas unikalaus dizaino A. Juknevičiaus automobilis
skaityti
A. Juknevičiaus komandos pavadinime – duoklė draugui ir lietuviškai tapatybei
skaityti
A. Juknevičius Dakaro ralyje startuos su nauju šturmanu, E. Duoba tapo komandos vadovu
skaityti
Antanas Juknevičius pristato įspūdingą naująjį Dakaro bolidą
skaityti
Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje
skaityti
2016-ų Dakare startuosiantis A. Juknevičius: būsime žymiai konkurencingesni
skaityti
Peru pasitraukia iš 2016-ų Dakaro
skaityti
Paremkite mūsų komandą savo 2% GPM.
skaityti
Susitikimas su mūsų Žalvaris Dakar komandos fanais
skaityti
Nematomas Dakaras: pinigai gali beveik viską
skaityti
Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro trauka
skaityti
A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“
skaityti
Dakaro dienoraštis 16: pavojus nebaigti ralio – vis dar realus
skaityti
Dakaro dienoraštis 15: kelionė į plėšikų ir žudikų miestą
skaityti
Dakaro dienoraštis 14: lietuviai iš kalnų grįžo alkani ir sušalę
skaityti
Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogti
skaityti
Devintajame etape Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba buvo greitesni už B. Vanago ekipažą
skaityti
Dakaro dienoraštis 12: kas bandė apvogti lietuvių automobilį?
skaityti
Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžti
skaityti
Dakaro dienoraštis 10: svarbiausia savybė – niekada nepasiduoti
skaityti
Dakaro dienoraštis 9: apie tikėjimą, kad viskas bus gerai
skaityti
A. Juknevičiaus automobilis streikuoja, komanda juokauja
skaityti
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
skaityti
Dakaro dienoraštis 8: išsigandęs driežas ir verslūs vietiniai
skaityti
Į finišą – geros nuotaikos, nors ir pristabdyti lėtų varžovų
skaityti
Dakaro dienoraštis 7: sankabos gedimas ir noras važiuoti toliau
skaityti
Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionas
skaityti
Dakaro dienoraštis 5: Neįtikėtina sėkmė ir brangūs suvenyrai
skaityti
Dakaro dienoraštis 4: Spygliuota viela ir brangus prižiūrėtojas
skaityti
Dakaro dienoraštis 3: Per Naujųjų sutiktuves – kaukių balius
skaityti
Dakaro dienoraštis 2: Argentiniečių troškimas – Dakaro suvenyras
skaityti
Dakaro dienoraštis: net žvaigždės Buenos Airėse virsta turistais
skaityti
Dakaro ralio dalyviai išlydėti į sunkiausias pasaulyje lenktynes
skaityti
Šturmano Edvardo Duobos įžvalgos apie artėjantį Dakaro ralį ir jame laukiančius iššūkius
skaityti
Septyni Antano Juknevičiaus patarimai, kaip žiemą valdyti automobilį
skaityti
Žalvaris-Dakar team pristatė savo automobilį
skaityti
Smėlynų vergas Antanas Juknevičius nuo žmonių nepavargsta
skaityti

Dabar skaitote

Dakaro maratono žvaigždės prakaituoja Maroko dykumų ralyje
skaityti
Lenktynininkas A. Juknevičius Maroke prižiūrėjo kazachstaniečius
skaityti
Dakarui besirengiančio A. Juknevičiaus pagalbos prašė varžovas
skaityti
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba Dakare važiuos lietuvių mechanikų kūriniu
skaityti
Prieš Dakaro ralį Antanas Juknevičius padeda varžovams
skaityti
Dakaro ralyje Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba sieks naujo rekordo
skaityti
Į varžybas Dakaro ralio dalyviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba vyko laužyti automobilio
skaityti

Vaizdo įrašai

viso įrašų