Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionas

Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionasArgentinos laukų keliukais buvo galima lėkti, kad ir 200 km per val. greičiu. Bet prie tokio greičio buvo galima ir užsimerkti. Pirmasis Dakaro ralio greičio ruožas – 170 km smėlėtomis, duobėtomis, tramplinais nusagstytomis bekelėmis, lenktynininkų žargonu buvo „greitas“, tačiau dulkės čia lyg aklina siena ribojo matomumą ir greitį.

„Normalus lietuviškas ralis“, – juokdamasis įvertino legendinių lenktynių debiutantas Edvardas Duoba. Jam norėjosi, kad dulkėtame kelyje Antanas Juknevičius skrietų greičiau. Tačiau patyręs lenktynininkas mažiau rizikavo ir pirmiausia stengėsi prisijaukinti „Mebar“. Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis po pirmojo greičio ruožo keikė dulkes, bet ruožą įveikė greičiau nei kitas Lietuvos ekipažas.

Dakaro ralis – toks pat neprognozuojamas kaip lietuviška žiema, kai Kalėdas merkia lietus, o artėjant pavasariui ima spausti vis didesnis speigas.

Pirmasis greičio ruožas lenktynių dalyviams didelių baimių paprastai nekelia. Tas ruožas – mažiau kaip du šimtai kilometrų, tame ruože dar nedaug aštrių akmenų ir ten paprastai dideliu greičiu galima nors ir skristi, bet vis tiek pradžioje niekas pernelyg nesistengia draskytis. Pirmame Dakaro ruože paprastai paslysta tik nepatyrę naujokai.

Tačiau Dakaro ralio prognozes labai dažnai sugriauna technika. Ne tokie brangūs ir ne tokie ištobulinti automobiliai – tarp jų ir A.Juknevičiaus bei E.Duobos „Mebar“ - lėkė pro šalį, o juodas „Mini“ nejudėdamas stovėjo šalikelėje. Čempiono vardą ginantis ispanas Nani Roma, kaip tyčiojasi varžovai, jau „rūkė“. Pavažiavęs vos porą kilometrų trasos.

N.Romą ir jo automobilį, kuris pats jau nebegalėjo judėti, ištraukė vadinamoji „šluota“ - sunkvežimių varžybose dalyvaujanti užslėpta pagalba. Tik dėl to, kad N.Romos „Mini“ kirto finišo liniją, ispanas galės tęsti varžybas. Tačiau visi jau sekmadienį žinojo: šiemet Dakaro čempionas bus kitas.

Dešimtą valandą vakaro prie juostomis aptvertos „Mini X-Raid“ komandos stovyklos stoviniavo žilstelėjęs vyras juodais marškinėliais ir neskubėdamas rūkė. Austras Hermanas – N.Romos komandos mechanikas – lūkuriavo ispano ir jo sugedusio automobilio, kuris startavo pirmas, bet į stovyklą grįžo vienas paskutinių.

Pirmąjį greičio ruožą pirmasis įveikė N.Romos komandos draugas, Kataro lenktynininkas Nasseras Al-Attiyah.

Dulkių prarijo kibirais

Dulkėtame kelyje kirtęs finišo liniją, B.Vanagas nusiėmė šalmą ir ranka keliskart perbraukė nuo prakaito šlapias garbanas. Nors jo „Toyota Overdrive“ ir turi kondicionierių, šįkart jo nejungė. Kondicionierius papildomai apkrauna variklį ir šis praranda šiek tiek jėgos.

„Kaip sekėsi? – perklausė B.Vanagas. – Labai daug dulkių. Jau maniau, kad per pastaruosius porą metų išmokau jose važiuoti, bet nieko panašaus“.

„Skanios tos dulkės“, – po finišo kvatojo „Žalvario“ komandos šturmanas E.Duoba, jų, kaip ir A.Juknevičius, pririjęs tikrai nemažai.

Kai kurie automobiliai taip apdulkėjo, kad buvo sunku atpažinti jų tikrąją spalvą. Išvakarėse vykusio „podiumo“ blizgesio per vieną kitą valandą dulkėse neliko nė ženklo. A.Juknevičius ir E.Duoba pirmajame greičio ruože nevirkdė savo „Mebar“ ir nespaudė iš jo visko, kas įmanoma. Šiaip jau greičio fanatiku laikomas A.Juknevičius, šįsyk važiavo ramiau.

„Norėjau apsiprasti ir priprasti prie mašinos. Jos, kaip ir moters, po pirmo pasimatymo dar nepažįsti. Bet tikiuosi, kad po dar kelių pasimatymų mes susikukuosime, nes į greičio ruožo pabaigą „Mebar“ jau neblogai pajutau. Gerai, kad nepadarėme klaidų, neišlėkėme iš trasos, nes matėme lenktynininkų, išlaksčiusių į griovus“, – sakė A.Juknevičius.

Stojo remontuoti automobilių

Problemų legendiniame ralyje neįmanoma išvengti. Nors visi lenktynių dalyviai iki starto turėjo bent kelias dienas automobiliams, motociklams ar sunkvežimiams ne tik nublizginti, bet ir juos visiškai techniškai sutvarkyti, vos paleisti iš „gardo“ – uždaro techninio parko, ne vienas dar puolė atsukinėti varžtų.

Į uždarą parką lenktyniniai automobiliai pastatyti po techninės ir administracinės komisijos. Prie „garde“ stovinčios technikos nebebuvo galima liestis, bet pakeliui į pirmojo greičio ruožo startą kai kurie lenktynininkai pajuto, kad automobilis dirba ne taip, kaip turėtų.

Kelios dienos iki Naujųjų Buenos Airių pakraštyje veikti pradėjęs Dakaro technoparkas, sekmadienį jau nuo ankstaus ryto buvo apytuštis.

Buvo tokių lenktynininkus lydinčių pagalbos sunkvežimių, kurie ieškoti geresnės vietos komandos stovyklai į naują ralio bivaką prie Vilja Karlos Paso Kordobos provincijoje išvyko dar iš vakaro, kiti pajudėjo ankstų sekmadienio rytą. Tačiau kai kuriems mechanikams teko sustoti pakeliui į Vilją Karlos Pasą ir, sulaukus lenktynininko, automobilio bėdas spręsti tiesiog kelkraštyje.

Sirgaliai nusėjo pakeles

Išvykus iš Buenos Airių – milijoninio didmiesčio ir pramogų gal kiek išlepintos Argentinos sostinės – pagaliau realiai pasijuto, kad Dakaro ralis šalyje yra milžiniška šventė. Paplentės, šalikelės ir plyni laukai buvo tiesiog nusagstyti kiekvienam ralio lipdukais apklijuotam automobiliui mojančiais argentiniečiais.

Jų nevargino net kaitri saulė plynuose laukuose – 11 ryto termometras pavėsyje rodė per 30 laipsnių karščio. Gyvenvietėje šalia greičio ruožo finišo, už tvoros, prie kurios, kad niekas neperliptų, vaikštinėjo ginkluoti pareigūnai, virė atskiras gyvenimas.

Kepsninėje čirškė dešrelės, o į kunkuliuojantį aliejaus puodą vis įkrisdavo empanados – lyg bandelė perlenktas blynas su įvairiu įdaru.

Magnetofonas visu garsu plėšė Lotynų Amerikos muziką, o marškinėlius nusimetę basakojai argentiniečiai gurkšnojo ledinį alų. Tačiau iš pažiūros vangi stovykla per sekundę atgydavo, kai prie tvoros prisiartindavo koks dulkėtas lenktynininkas. Tuomet iš kišenių buvo traukiami fotoaparatai ir pleškinama bendra nuotrauka.

Degalinės pakeliui nuo greičio ruožo finišo iki naujos ralio stovyklos taip pat buvo užkimštos aistruoliais. Ne tik norinčiais nusifotografuoti su lenktynininkais, bet ir besitikinčiais išprašyti bent smulkmenos prisiminimui, nors ralio dalyviai į greičio ruožus suvenyrų paprastai nesivežioja.

Dakare – jau šeštą kartą

Saulėje įdegusių argentiniečių minioje išsiskiria du šviesiaodžiai rusai Slava ir Georgijus.

Vaikinai į Pietų Ameriką stebėti Dakaro ralio atvyko jau šeštą kartą. „Bėgame nuo šalčio, – šypteli Slava. – Kai prieš Naujuosius išskridau, Maskvoje buvo minus 20 laipsnių. O čia – vasara“.

Nuo pat 2009 m., kai legendinis Dakaras iš Afrikos perkeltas į Pietų Ameriką, Slava ir Georgijus beveik kasmet čia atvyksta stebėti lenktynių. Nebuvo tik kartą – pernai.

Vaikinai keliauja už savo pinigus ir jų dviejų kelionė paprastai kainuoja apie 7-8 tūkstančius dolerių. „Bet kiek kainuos šiemetė, sunku suskaičiuoti, nes su doleriu yra problemų“, – aiškina Slava. „Gal su rubliu?“ – traukiu per dantį. Slava šypteli, linkteli galvą, bet vis tiek lieka prie savo: „Ne, su doleriu“.

Slava ir Georgijus Argentinoje nuomojasi ne visureigį, kuriuo būtų gerokai patogiau keliauti į greičio ruožus, o nedidelį automobilį. Visureigio nuoma surytų apie 5000 dolerių per beveik tris savaites, mažytis automobilis – bent penkiskart pigesnis.

Būtent už tiek – beveik 5000 dolerių – „Toyota Hilux“ išsinuomavo pažiūrėti Dakaro atvykęs 2004 metų Lietuvos klasikinio ralio čempionas Audrius Pivoras. Evaldo Čirbos buvęs šturmanas į Argentiną atvyko su bičiuliui.

Liūdni italo prisiminimai

Tokia patirtimi, kokią sukaupė rusai turistai, pasigirti gali nedaugelis. Net ir lenktynininkai, kurių daugeliui legendinis ralis būna ilgai brandintos svajonės išsipildymas. Dažnai - vienkartinis. Mat dalyvauti maratone jame reikia labai daug pinigų.

Nors ir nesurenkantis milžiniško biudžeto – net A.Juknevičiaus ir E.Duobos bei B.Vanago ir A.Rudnickio yra gerokai skirtingi – Antanas vis dėlto randa būdų dažnai atvykti į Dakarą. Šiemetis dviejų Lietuvos ekipažų biudžetas skiriasi penkis kartus: B.Vanagas ir A.Rudnickis turi daugiau pinigų, A.Juknevičiaus pusėje yra patirtis.

A.Juknevičius ir E.Duobos „Mebar“ duris prie pat lango puošia keli išskirtiniai lipdukai, itin traukiantys aistruolių dėmesį.

Į lipdukus su Dakaro ralio ženklu – stilizuotu beduinu ir ant „Mebar“ simbolizuojančius metus, kuriais A.Juknevičius jau dalyvavo legendinėse lenktynėse, vienas „Žalvario“ komandos žmogus žiūrėjo su neslepiamu pavydu.

Roberto Musi – A.Juknevičiaus ir E.Duobos pagalbininkas iš Italijos – daug metų svajojo apie Dakaro ralį ir kai pagaliau surinko pakankamai pinigų į jį važiuoti, buvo, kaip pats sako, „siaubingai išdurtas“.

„30 metų svajojęs apie Dakaro ralį, 2007-aisiais, po pusmečio sunkaus darbo, pagaliau turėjau pakankamai pinigų, kad dalyvaučiau šio maratono sunkvežimių lenktynėse. Todėl buvau tikras, kad lenktyniausiu 2008 m. Dakare. Sunkvežimiu iš Italijos pasiekiau Portugalijos sostinę Lisaboną, kur turėjo būti maratono startas. Bet ten jau sklandė bloga nuojauta. Kažkas pasakė: Dakaro gali nebūti.

Kaip nebūti? Dakaro nebūti negali! Bet vieną rytą nuėjau į organizatorių palapinę ir radau užrakintas duris, o ant jų – pranešimą apie skubų susirinkimą vidurdienį. Ten pasakyta, kad Dakaras atšauktas“, – pasakojo R.Musi.

Tai reiškė, kad dužo Roberto svajonė. Dakaras jam iki tol buvo svarbiausios lenktynės pasaulyje. Iki tol. Nes tikrasis Dakaras, anot R.Musi, vyko Afrikoje.

„Čia, Pietų Amerikoje, vyksta fantastinės lenktynės, bet tai – nebe Dakaras“, – neabejoja Roberto.

Nostalgiškai apie lenktynes dykumoje

Lenktynes Afrikos smėlynais su nostalgija mena ir A.Juknevičius. Ten Dakaras prasidėjo ir vyko beveik tris dešimtmečius. Greičio ruožai Sacharoje, kuriuose – šimtų kilometrų spinduliu nėra jokios civilizacijos – ten sudarydavo mažiausiai pusę trasos.

Pietų Amerikoje rengiamo Dakaro greičio ruožuose civilizacija – kone kiekviename žingsnyje. Net Atakamos dykumoje, kuria tenka važiuoti dabartinių lenktynių dalyviams.

Dakare Afrikoje A.Juknevičius dalyvavo dukart: 2003 m. ir 2004 m.

2009 m. ir 2014 m. jis įveikė Dakaro trasą jau Pietų Amerikoje.

Ant sportinio „Mebar“ šiuos ir šiemetį maratonus simbolizuoja juodi beduinai. Gėdingąjį 2008 m. ralį, kuriuo taip piktinasi R.Mussi, – baltas. Mat tam raliui pasirengę lenktynininkai jau trypčiojo prie starto linijos, bet staiga neva dėl saugumo Dakaras atšauktas, o kitąmet jau buvo perkeltas į Pietų Ameriką.

Eglė Šilinskaitė-Puškorė, specialiai lrytas.lt, Vilja Karlos Pasas (Argentina)


Visos naujienos

A.Juknevičius apie grožio konkursų elementus Dakaro ralyje
skaityti
A.Juknevičius pirmasis iš 525-ių Dakaro dalyvių sutvarkė formalumus Le Havre
skaityti
Komandos naujoves pristatęs A. Juknevičius: esame labai gerai susidirbę
skaityti
Antanas Juknevičius: vis daugiau Lietuvos verslų mato automobilių sporte naudą
skaityti
Didėja lietuvių gretos 2018-ųjų Dakaro ralyje
skaityti
Rudens vairavimo akademiją surengęs Antanas Juknevičius: kelyje privalome jaustis užtikrintai
skaityti
Antanas Juknevičius pakartojo lietuvių rekordą „FIA“ pasaulio čempionatuose – finišavo 6-as
skaityti
Antanas Juknevičius prieš „FIA“ pasaulio čempionato finišo tiesiąją: savo tikslus įvykdėme su kaupu
skaityti
„FIA“ pasaulio čempionate Kazachstane Antanas Juknevičius pakilo į TOP-5
skaityti
Antanas Juknevičius po trijų greičio ruožų: turime potencialo prasibrauti iki 5-uko
skaityti
Antroji „FIA“ pasaulio čempionato etapo diena: Antanas Juknevičius finišavo 6-as
skaityti
Pirmame „FIA“ pasaulio čempionato greičio ruože Kazachstane Antanas Juknevičius – 7-as
skaityti
Pasiruošę startui: Antanas Juknevičius įveikė griežtas Kazachstano ralio komisijas
skaityti
Antano Juknevičiaus technika iškeliavo į pasaulio čempionato etapą Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius dalyvaus „Cross-Country“ pasaulio čempionato etape Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius atskleidė šturmaną ir pasidalino mintimis apie 2018-ųjų Dakaro trasą
skaityti
Minios žmonių pasitiktas Dakaro vilkas Antanas Juknevičius: šis kartas – ypatingas
skaityti
Antanas Juknevičius po Dakaro finišo podiumo: buvome subrendę rezultatui
skaityti
Antanas Juknevičius pasiekė geriausią visų laikų Baltijos šalių sportininkų rezultatą Dakaro raliuose
skaityti
Antanas Juknevičius po etapo priartinusio prie Baltijos šalių rekordo: turime sėkmingai pasiekti finišą
skaityti
Iki Dakaro pabaigos – vos 2 etapai, ko galime laukti iš lyderių ir lietuvių?
skaityti
10-ame Dakaro ralio etape sublizgėjęs A. Juknevičius įšoko į „Top-20”
skaityti
Liūtys Dakare nuplovė bivuaką ir 9 etapą, nuošliaužos pasiglemžė kaimą
skaityti
Viename sunkiausių 2017-ųjų Dakaro etapų A. Juknevičius finišavo 21-as
skaityti
Be mechanikų naktį praleidusių dalyvių Dakare laukia ilga diena
skaityti
A. Juknevičius po įspūdingo šuolio į 22-ą vietą: dienos planas įvykdytas
skaityti
Lietus skandina Dakaro ralį: sutrumpinta ir pirmadienio maratoninė diena
skaityti
Bolivijos prezidentą sužavėjo Lietuvos ir Bolivijos vėliavų panašumai
skaityti
Atšauktas šeštasis Dakaro ralio etapas – lenktynininkai turės dvi dienas poilsio
skaityti
Su techniniais sunkumais susidūręs A. Juknevičius: svarbiausia finišavome, kausimės toliau
skaityti
Dakaras keliasi į Boliviją: vaizdai iš skurdžiausios žemyno šalies su įspūdingiausiais peizažais
skaityti
Po navigacinių sunkumų atsitiesęs A. Juknevičius: privalome atkovoti prarastą laiką
skaityti
Sniegas, tramplynai ir fesh fesh dulkės – Antano Juknevičiaus įspūdžiai iš Dakaro etapo-žudiko
skaityti
20-oje vietoje finišavęs A. Juknevičius: pirmuose kilometruose aplink buvo chaosas
skaityti
A. Juknevičius apie laukiantį 5 km aukščio iššūkį: visiems bus sunku, bet tai – šansas mums
skaityti
Antanas Juknevičius į 23-ią vietą pakilo važiuodamas vos trimis bėgiais
skaityti
Pasigrožėkite: Dakaro ralio etapo Paragvajuje vaizdai
skaityti
Antanas Juknevičius 8-ą karta karjeroje kilo ant Dakaro ralio starto podiumo
skaityti
Lietuvių komandos įsisuko į Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Pamatykite iš arti: Dakaro bolido testai kovinėmis sąlygomis
skaityti
Prasidėjo Antano Juknevičiaus automobilio bandymų sesija
skaityti
Daugiau nei 1000 km įveikę lietuviai įsikūrė Dakaro starto vietoje Paragvajuje
skaityti
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
skaityti
Dakaro vilkas Antanas Juknevičius išlydėtas į sunkiausias pasaulio lenktynes
skaityti
Į pirmąjį Dakaro iššūkį sparnus pakėlęs D. Vaičiulis: atėjo laikas dar vienam nuotykiui
skaityti
Dakaro komandos sudėtis: pareigos, užduotys ir svarba
skaityti
Dakaro lietuvių palaikymo stovykloje – modifikuotų visureigių desantas
skaityti
Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?
skaityti
Į Pietų Ameriką Dakaro techniką išsiuntęs A. Juknevičius: likęs mėnuo – tikra kankynė
skaityti
A. Juknevičius apie Dakaro trasą: jei tai – ne reklaminis triukas, sunkumai mums patinka
skaityti
„CRAFT Bearings“ – naujas pagrindinis Antano Juknevičiaus komandos partneris
skaityti
Oficialiai pristatyta Antano Juknevičiaus komanda ir Dakaro automobilis
skaityti
Lygiai 60 dienų iki starto: kaip Dakaro pamokas išmoko A. Juknevičiaus komanda
skaityti
Lėktuvo kapitono kėdę išbandęs A. Juknevičius: spaudi gazą, o suka į dešinę
skaityti
Naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas – orientacininkas, alpinistas ir gyvenimo „pankas“
skaityti
Labdaros renginyje paaukota 5000 eurų naujam vaikų namų būstui
skaityti
Kazachstano ralyje – vietinio lenktynininko pergalė, A. Juknevičius – pirmas standartinių bolidų klasėje
skaityti
Antanas Juknevičius sėkmingai startavo Kazachstano ralyje
skaityti
A. Juknevičius: be stipraus techninio užnugario Dakaras – neįveikiamas
skaityti
Oficialiai pristatytas 2017-ųjų Dakaro maršrutas: Paragvajus, Bolivija, Argentina
skaityti
A. Juknevičius įgūdžius tobulino pasaulio „Cross Country Rally“ čempionato trasose
skaityti
Elitinės komandos vadovo kedės atsisakęs A. Juknevičius: svarbu pasiruošti Dakarui
skaityti
Po beveik du mėnesius trukusios kelionės į Lietuva sugrįžo A. Juknevičiaus technika
skaityti
Dakaro inžinierius M. Bernotas: šiame sporte svarbi kiekviena smulkmena
skaityti
Antanas Juknevičius į Lietuvą grįžo su šypsena ir kupinas naujų idėjų
skaityti
Antanas Juknevičius savo šeštą Dakaro ralį įvertino kaip naują pradžią
skaityti
Prieš Dakaro finišą – Argentinos lietuvių dovanos ir linkėjimai A. Juknevičiui
skaityti
Į klasikinio ralio trasas grįžusiame 12-ame Dakaro ralio etape – A. Juknevičiaus stabilumas
skaityti
Po permainingo 11-ojo Dakaro etapo A. Juknevičius rankų nenuleidžia
skaityti
Lyg žuvis vandenyje: A. Juknevičius kopose pasiekė geriausią šių metų lietuvių rezultatą Dakare
skaityti
Achilo kulnas: A.Juknevičiaus pastangas nubraukė stiprintuvo problemos
skaityti
Pirmuose kilometruose pusvalandį praradęs A. Juknevičius yrėsi iš rikiuotės galo
skaityti
36 pozicijomis pakilęs A. Juknevičius paskutinius kilometrus važiavo be vairo stiprintuvo
skaityti
A.Juknevičius: ginklų nesudedame, važiuosime toliau
skaityti
Antanas Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo
skaityti
Prieš maratoninį greičio ruožą Antanas Juknevičius tausojo techniką
skaityti
A.Juknevičius: su patikimu automobiliu važiuoti vienas malonumas
skaityti
Antaną Juknevičių Dakaro prologe pristabdė „MINI“ avarija
skaityti
„Edas Racing Team“ komanda įveikė Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Paskutiniai štrichai prieš Dakaro startą: „Edas Racing Team“ testai „Overdrive“ stovykloje
skaityti
Atsiimdamas apgadintą techniką Antanas Juknevičius neprarado puikios nuotaikos
skaityti
Antanas Juknevičius išlydėtas jau į 6-ąjį Dakaro ralį
skaityti
Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras
skaityti
Labdaros renginyje vaikų globos namų auklėtiniai klausėsi Dakaro istorijų
skaityti
Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės
skaityti
Antanui Juknevičiui – aukso vertės galimybė iš Dakaro lyderių
skaityti
Už puikų pasiruošimą Dakaro organizatorių įvertinta Antano Juknevičiaus komanda
skaityti
Antanui Juknevičiui – Lietuvos automobilių sporto legendos palaikymas
skaityti
Į Dakarą išlydėtas unikalaus dizaino A. Juknevičiaus automobilis
skaityti
A. Juknevičiaus komandos pavadinime – duoklė draugui ir lietuviškai tapatybei
skaityti
A. Juknevičius Dakaro ralyje startuos su nauju šturmanu, E. Duoba tapo komandos vadovu
skaityti
Antanas Juknevičius pristato įspūdingą naująjį Dakaro bolidą
skaityti
Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje
skaityti
2016-ų Dakare startuosiantis A. Juknevičius: būsime žymiai konkurencingesni
skaityti
Peru pasitraukia iš 2016-ų Dakaro
skaityti
Paremkite mūsų komandą savo 2% GPM.
skaityti
Susitikimas su mūsų Žalvaris Dakar komandos fanais
skaityti
Nematomas Dakaras: pinigai gali beveik viską
skaityti
Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro trauka
skaityti
A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“
skaityti
Dakaro dienoraštis 16: pavojus nebaigti ralio – vis dar realus
skaityti
Dakaro dienoraštis 15: kelionė į plėšikų ir žudikų miestą
skaityti
Dakaro dienoraštis 14: lietuviai iš kalnų grįžo alkani ir sušalę
skaityti
Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogti
skaityti
Devintajame etape Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba buvo greitesni už B. Vanago ekipažą
skaityti
Dakaro dienoraštis 12: kas bandė apvogti lietuvių automobilį?
skaityti
Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžti
skaityti
Dakaro dienoraštis 10: svarbiausia savybė – niekada nepasiduoti
skaityti
Dakaro dienoraštis 9: apie tikėjimą, kad viskas bus gerai
skaityti
A. Juknevičiaus automobilis streikuoja, komanda juokauja
skaityti
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
skaityti
Dakaro dienoraštis 8: išsigandęs driežas ir verslūs vietiniai
skaityti
Į finišą – geros nuotaikos, nors ir pristabdyti lėtų varžovų
skaityti
Dakaro dienoraštis 7: sankabos gedimas ir noras važiuoti toliau
skaityti

Dabar skaitote

Dakaro dienoraštis 5: Neįtikėtina sėkmė ir brangūs suvenyrai
skaityti
Dakaro dienoraštis 4: Spygliuota viela ir brangus prižiūrėtojas
skaityti
Dakaro dienoraštis 3: Per Naujųjų sutiktuves – kaukių balius
skaityti
Dakaro dienoraštis 2: Argentiniečių troškimas – Dakaro suvenyras
skaityti
Dakaro dienoraštis: net žvaigždės Buenos Airėse virsta turistais
skaityti
Dakaro ralio dalyviai išlydėti į sunkiausias pasaulyje lenktynes
skaityti
Šturmano Edvardo Duobos įžvalgos apie artėjantį Dakaro ralį ir jame laukiančius iššūkius
skaityti
Septyni Antano Juknevičiaus patarimai, kaip žiemą valdyti automobilį
skaityti
Žalvaris-Dakar team pristatė savo automobilį
skaityti
Smėlynų vergas Antanas Juknevičius nuo žmonių nepavargsta
skaityti
Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslai
skaityti
Dakaro maratono žvaigždės prakaituoja Maroko dykumų ralyje
skaityti
Lenktynininkas A. Juknevičius Maroke prižiūrėjo kazachstaniečius
skaityti
Dakarui besirengiančio A. Juknevičiaus pagalbos prašė varžovas
skaityti
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba Dakare važiuos lietuvių mechanikų kūriniu
skaityti
Prieš Dakaro ralį Antanas Juknevičius padeda varžovams
skaityti
Dakaro ralyje Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba sieks naujo rekordo
skaityti
Į varžybas Dakaro ralio dalyviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba vyko laužyti automobilio
skaityti

Vaizdo įrašai

viso įrašų