Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžti

Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžtiJie buvo labai arti ribos. Ją peržengus, prasideda nebūtis. Tačiau Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba – Dakaro ralio užsispyrėliai iš Lietuvos – net apie tai, kaip visada, kalba juokaudami.

Šiame bekelių maratone jau buvo mirčių. Jau yra tokių, kurie Dakarą baigė ligoninėje. Tokių, kurie bejėgiškai stebėjo degantį savo automobilį. A.Juknevičius ir E.Duoba, jei prie vairo nesėdėtų patyręs lenktynininkas, o jam netalkintų patikimas šturmanas, irgi galėjo atsidurti šiame sąraše.

„Nedaug trūko, kad savo „Mebar“ prototipe būtume supakuoti kaip silkės skardinėje“, – pasakodamas ilgo kelio istorijas kvatojo A.Juknevičius. Tačiau tada, kai sėdėjo dideliu greičiu lekiančiame automobilyje nei jam, nei jo šturmanui tikrai nebuvo juokinga.

„Toyota Overdrive“ važiuojantys Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis taip pat kaip niekad realiai suprato, kokios atšiaurios legendinio maratono bekelės. Vienoje jų – minkštose kopose – B.Vanagas susilaužė ranką, todėl lenktynes, jei nori pasiekti galutinį finišą, bus priverstas baigti važiuodamas su teipu.

Dykumų maratone grėsė paskęsti

Dakaro ralis – ir taip nesvetingas maratonas, o jo organizatoriai vis ieško papildomų sunkumų. Maratono etapas iš Čilės į Boliviją ir atgal lenktynininkams buvo tikras galvos skausmas ir tiesiogine, ir perkeltine prasmėmis.

„Galvą ten tikrai skaudėjo“, – šyptelėjo A.Juknevičius, nekenčiantis vairuoti dideliame aukštyje. Tačiau Bolivijos Anduose jam ir E.Duobai teko lenktyniauti 3500 metrų aukštyje virš jūros lygio.

„Mus abu kamavo tas aukštis. Antanui spaudė galvą, man trūko deguonies. Kuo daugiau įkvepi, tuo labiau jo trūksta. Savijauta, kokios gyvenime dar neturėjau“, – pasakojo E.Duoba.

Septintasis ir aštuntasis – vadinamieji uždari Dakaro ralio etapai – „Žalvario“ ekipažui A.Juknevičiui ir E.Duobai bus įsimintini dėl daugelio priežasčių. Kad ir tokios, kuri skamba kaip anekdotas: dykumų maratone jie vos nepaskendo.

Andų – pasaulyje ilgiausios kalnų grandinės – papėdėje yra aibė išdžiūvusių upių, kurių vanduo, kaitinant saulei, tiesiog susigeria molingoje arba smėlingoje žemėje. Tų upių vagos šiame Dakare ne kartą buvo tapusios lenktynių trasa – nenuspėjama, pavojinga, pilna aštrių akmenų ir išgraužų. Tačiau Argentinoje ir Čilėje Dakaro dalyviai tomis trasomis skriejo iki galo.

Bolivijoje bent A.Juknevičiui ir E.Duobai bei dar daugybei ekipažų teko suktis iš neįtikėtinai keblios padėties. Anksčiau startavusieji jau buvo įveikę šią kelio atkarpą, o į startą išvažiavę vėliau joje dar kapstėsi, kai pradėjo krapnoti lietus.

Silpnas ir visai neerzinantis lenktynininkų. „Tik keli lašai vis – kapt, kapt – užkrisdavo ant lango. Net valytuvais braukdavome labai retai“, – patikino E.Duoba. „Žalvario“ ekipažas tuo metu išdžiūvusios upės vaga skriejo neįtikėtinu greičiu, kai staiga, ties vingiu, išvydo į juos atšnokščiančią putotą vandens srovę.

„Tas lietutis krapnojo tik dešimt minučių ir staiga matom – į mus šniokšdama ateina srovė, – vaizdžiai mostaguodamas rankomis pasakojo A.Juknevičius. – Ką daryti?! Nes realiai minutė – ir automobiliu jau plaukiame. Aš greitai „gazų“, ant šono užšokau, ten toks pusės metro skardis – čiunkt – su ta mašina užropojom, vanduo varo toliau, bet žiūrime – mes saloje.

Iš viso nesąmonė – liksime ilgam: parai ar dviem. Tai pavažiavome į priekį, kalėme per tą vandenį, kol atrodo, kad jo nėra daug. O toje vietoje, kur kalėme, gylis toks, kad visas variklio dangtis atsidūrė po vandeniu. Spustelėjau per greičio pedalą, dar iškilome, bet užgeso variklis. Gerai, kad ne hidrosmūgis, nes nebuvo to „dinkt“. Sakau: „Edai, trauk filtrą“. Jis ištraukia, atsukame – litras vandens“.

Dakaro lenktyniniuose automobiliuose nėra oro vamzdžių, kuriuos bekelių vilkai vadina „snorkeliais“, todėl mašina negali plaukti.

Iš vandens buvo iškilusi tik „Mebar“ prototipo „nosis“, galas dar buvo vandenyje. Vandens pateko į visus cilindrus, o užgesusį variklį patiems užvesti būtų labai sudėtingas darbas. Tačiau A.Juknevičius ir E.Duoba išvydo laukuose netoliese urzgiantį traktorių.

E.Duoba sugebėjo prisikviesti jo vairuotoją ir įtikintį jį – gestais, žinoma, nes nė vienas lietuvių nemokėjo vietinių dialekto (šie kalbėjo net ne ispaniškai), – kad ištrauktų „Mebar“ iš upės.

Traktorininkas prototipą tempė kelis šimtus metrų, bet galiausiai variklis vėl užsivedė.

Skolino įrankius, bet ne dalis

„O čia prasidėjo kita istorija, – nusijuokė E.Duoba. – Betraukdamas iš upės, traktorius nutraukė „Mebar“ priekinių stabdžių žarnelę“.

Iki finišo Ujūnyje (Bolivija) buvo likę ne tiek ir daug, o atkeliavę į uždarą jo parką A.Juknevičius ir E.Duoba net pamiršę vakarienę iškart puolė tvarkyti žarnelės.

Dakaro bivakas Bolivijoje buvo specifinis. Į vieną „gardą“ buvo uždaryti automobiliai, kitoje stovykloje apsistojo lenktynininkai. Abi vietos buvo griežtai saugomos – varžybų dalyviai galėjo bendrauti tik tarpusavyje: pašaliniai nebuvo ten leidžiami, o prie automobilių irgi galėjo prieiti tik jų vairuotojas ir šturmanas. Su savo įrankiais ir atsarginėmis dalimis.

Išvažiuojant į Boliviją buvo sužymėtos net kiekvieno ekipažo padangos. Vežtis leista griežtai tik septynias: keturias ant ratų ir dar tris atsargines. Padangas buvo draudžiama net skolinti.

Spręsti savo automobilio bėdas galėjo tik patys lenktynininkai: toks maratono rengėjų užmanymas. Septintasis ir aštuntasis etapai – papildomas didelis sunkumas varžybų dalyviams. Mat jų pagalba liko per šimtus kilometrų, Čilėje. Išvargus po beveik bemiegės savaitės, sunkios bekelės ir trasoje per kraštus besiliejančio adrenalino, vietoj poilsio dar lįsti po automobiliu atrodė neįtikėtinai sunku.

„Mes tvarkėmės stabdžius. Atsarginės žarnelės neturėjome, todėl stengėmės suremontuoti senąją. Uždaroje stovykloje galėjai pasiskolinti įrankių, gauti varžtų, bet visus darbus turėjai daryti savo rankomis, o atsarginių detalių niekas nedavė. Norėjome pasididinti stabdžių žarnelės antgalio diametrą, kadangi gręžėme rankomis, o ne staklėmis, nieko gera nesigavo – žarnelė praleidinėjo stabdžių skystį. Realiai vis tiek važiavome be priekinių stabdžių“, – sakė E.Duoba.

Grėsė nugarmėti į prarają

Štai čia ir prasideda pasakojimas apie tikrąjį Dakaro siaubą. Apie realią galimybę nulėkti į prarają ir likti ne tik be svajonės pabaigti legendinį maratoną. Nors ir streikuojančiu automobiliu. Tai pasakojimas apie realią galimybę netekti gyvybės.

Kai sekmadienio ankstų rytą lenktynių dalyviai startavo aštuntajame greičio ruože – Ujūnio druskos dykumoje – A.Juknevičius ir E.Duoba net nenutuokė, koks pavojus jų dar laukia.

Per 10 tūkstančių kvadratinių kilometrų užimantis Ujūnio druskožemis driekiasi 3650 metrų aukštyje pietvakarių Bolivijoje.

Šiame druskožemyje prie starto linijos stodavo po keturis automobilius ir visi jie dideliu greičiu pasileisdavo rinkti „taškų“, kuriuos visus pasiekus, buvo laikoma, kad ši trasos dalis įveikta.

Minia kečujų, aimarų, čikitanų ar kitų etninių Bolivijos gyventojų griausmingai šaukė, plojo, švilpė ir kitaip palaikė lenktynių dalyvius. O šiems atėmė žadą nuo druskos dykumos vaizdo.

„Įspūdis tikrai didelis, kai šviečiant saulei matai, kaip kažkas priešais šviečia – ledas ne ledas, stiklas ne stiklas“, – pasakojo E.Duoba. Druskožemiu lenktynininkai įveikė 135 km, o paskui vėl pasileido Andais. Juose „Žalvario“ ekipažo ir tykojo didžiausias pavojus.

Andų serpantinais – vingiuotais siaurais kalnų keliukais – lėkdami didžiuliu greičiu, stabdyti jie turėjo itin pavojingai. Kadangi priekiniai stabdžiai neveikė, stabdyti teko pavaromis, bet automobilio galą stabdant vis tiek užmesdavo į šonus.

„Automobilio „uodegą“ taip užnešdavo, kad realiai jau būdavome ties praraja. Pasižiūri – o! – ir leki toliau. Bent tris kartus galėjome būti supakuoti kaip sardinės toje mašinoje. Bet kadangi stabdžius sugalvojo bailiai, tai ir mums nieko tokio“, – su įprasta humoro gaida pasakojo A.Juknevičius.

Iš Bolivijos į stovyklą Ikikėje (Čilė) jie grįžo sveiki ir laimingi. Nesvarbu, kad paskutinius 40 kilometrų teko įveikti per birų kopų smėlį – abu mėgsta ir moka važiuoti tuo smėliu. O leistis finišo link stačia smėlėta kalno ketera buvo vienas malonumas. Ir kas, kad nėra stabdžių.

„Svarbiausia, kad esame čia. Pusė Dakaro įveikta, todėl mūsų nuotaikos tikrai negali būti blogos. Liko kita pusė. Pabandysime išgyventi“, – patikino A.Juknevičius.

„Mus ir toliau kamuoja sunkumai, tačiau tikrai išgyvensime“, – purtydamasis kelio dulkes patikino ir E.Duoba.

Pirmadienis Čilėje automobilių lenktynininkams – laisva diena. Po jos – vėl į kelią. Nors įveikta jau daugiau kaip pusė trasos, iš viso – 5778 km, po poilsio dienos, neabejojama, prasidės tikroji Dakaro krizė. Tuomet teks kovoti ne tik su sunkumais kelyje ar varžovais, bet ir su begaliniu noru viską mesti. Nuovargis ralio stovyklose jau kelia balsą prieš norą pabaigti lenktynes. Dakare išgyvena stipriausi.

Eglė Šilinskaitė-Puškorė, specialiai lrytas.lt, Ikikė (Čilė)


Visos naujienos

A.Juknevičius apie grožio konkursų elementus Dakaro ralyje
skaityti
A.Juknevičius pirmasis iš 525-ių Dakaro dalyvių sutvarkė formalumus Le Havre
skaityti
Komandos naujoves pristatęs A. Juknevičius: esame labai gerai susidirbę
skaityti
Antanas Juknevičius: vis daugiau Lietuvos verslų mato automobilių sporte naudą
skaityti
Didėja lietuvių gretos 2018-ųjų Dakaro ralyje
skaityti
Rudens vairavimo akademiją surengęs Antanas Juknevičius: kelyje privalome jaustis užtikrintai
skaityti
Antanas Juknevičius pakartojo lietuvių rekordą „FIA“ pasaulio čempionatuose – finišavo 6-as
skaityti
Antanas Juknevičius prieš „FIA“ pasaulio čempionato finišo tiesiąją: savo tikslus įvykdėme su kaupu
skaityti
„FIA“ pasaulio čempionate Kazachstane Antanas Juknevičius pakilo į TOP-5
skaityti
Antanas Juknevičius po trijų greičio ruožų: turime potencialo prasibrauti iki 5-uko
skaityti
Antroji „FIA“ pasaulio čempionato etapo diena: Antanas Juknevičius finišavo 6-as
skaityti
Pirmame „FIA“ pasaulio čempionato greičio ruože Kazachstane Antanas Juknevičius – 7-as
skaityti
Pasiruošę startui: Antanas Juknevičius įveikė griežtas Kazachstano ralio komisijas
skaityti
Antano Juknevičiaus technika iškeliavo į pasaulio čempionato etapą Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius dalyvaus „Cross-Country“ pasaulio čempionato etape Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius atskleidė šturmaną ir pasidalino mintimis apie 2018-ųjų Dakaro trasą
skaityti
Minios žmonių pasitiktas Dakaro vilkas Antanas Juknevičius: šis kartas – ypatingas
skaityti
Antanas Juknevičius po Dakaro finišo podiumo: buvome subrendę rezultatui
skaityti
Antanas Juknevičius pasiekė geriausią visų laikų Baltijos šalių sportininkų rezultatą Dakaro raliuose
skaityti
Antanas Juknevičius po etapo priartinusio prie Baltijos šalių rekordo: turime sėkmingai pasiekti finišą
skaityti
Iki Dakaro pabaigos – vos 2 etapai, ko galime laukti iš lyderių ir lietuvių?
skaityti
10-ame Dakaro ralio etape sublizgėjęs A. Juknevičius įšoko į „Top-20”
skaityti
Liūtys Dakare nuplovė bivuaką ir 9 etapą, nuošliaužos pasiglemžė kaimą
skaityti
Viename sunkiausių 2017-ųjų Dakaro etapų A. Juknevičius finišavo 21-as
skaityti
Be mechanikų naktį praleidusių dalyvių Dakare laukia ilga diena
skaityti
A. Juknevičius po įspūdingo šuolio į 22-ą vietą: dienos planas įvykdytas
skaityti
Lietus skandina Dakaro ralį: sutrumpinta ir pirmadienio maratoninė diena
skaityti
Bolivijos prezidentą sužavėjo Lietuvos ir Bolivijos vėliavų panašumai
skaityti
Atšauktas šeštasis Dakaro ralio etapas – lenktynininkai turės dvi dienas poilsio
skaityti
Su techniniais sunkumais susidūręs A. Juknevičius: svarbiausia finišavome, kausimės toliau
skaityti
Dakaras keliasi į Boliviją: vaizdai iš skurdžiausios žemyno šalies su įspūdingiausiais peizažais
skaityti
Po navigacinių sunkumų atsitiesęs A. Juknevičius: privalome atkovoti prarastą laiką
skaityti
Sniegas, tramplynai ir fesh fesh dulkės – Antano Juknevičiaus įspūdžiai iš Dakaro etapo-žudiko
skaityti
20-oje vietoje finišavęs A. Juknevičius: pirmuose kilometruose aplink buvo chaosas
skaityti
A. Juknevičius apie laukiantį 5 km aukščio iššūkį: visiems bus sunku, bet tai – šansas mums
skaityti
Antanas Juknevičius į 23-ią vietą pakilo važiuodamas vos trimis bėgiais
skaityti
Pasigrožėkite: Dakaro ralio etapo Paragvajuje vaizdai
skaityti
Antanas Juknevičius 8-ą karta karjeroje kilo ant Dakaro ralio starto podiumo
skaityti
Lietuvių komandos įsisuko į Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Pamatykite iš arti: Dakaro bolido testai kovinėmis sąlygomis
skaityti
Prasidėjo Antano Juknevičiaus automobilio bandymų sesija
skaityti
Daugiau nei 1000 km įveikę lietuviai įsikūrė Dakaro starto vietoje Paragvajuje
skaityti
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
skaityti
Dakaro vilkas Antanas Juknevičius išlydėtas į sunkiausias pasaulio lenktynes
skaityti
Į pirmąjį Dakaro iššūkį sparnus pakėlęs D. Vaičiulis: atėjo laikas dar vienam nuotykiui
skaityti
Dakaro komandos sudėtis: pareigos, užduotys ir svarba
skaityti
Dakaro lietuvių palaikymo stovykloje – modifikuotų visureigių desantas
skaityti
Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?
skaityti
Į Pietų Ameriką Dakaro techniką išsiuntęs A. Juknevičius: likęs mėnuo – tikra kankynė
skaityti
A. Juknevičius apie Dakaro trasą: jei tai – ne reklaminis triukas, sunkumai mums patinka
skaityti
„CRAFT Bearings“ – naujas pagrindinis Antano Juknevičiaus komandos partneris
skaityti
Oficialiai pristatyta Antano Juknevičiaus komanda ir Dakaro automobilis
skaityti
Lygiai 60 dienų iki starto: kaip Dakaro pamokas išmoko A. Juknevičiaus komanda
skaityti
Lėktuvo kapitono kėdę išbandęs A. Juknevičius: spaudi gazą, o suka į dešinę
skaityti
Naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas – orientacininkas, alpinistas ir gyvenimo „pankas“
skaityti
Labdaros renginyje paaukota 5000 eurų naujam vaikų namų būstui
skaityti
Kazachstano ralyje – vietinio lenktynininko pergalė, A. Juknevičius – pirmas standartinių bolidų klasėje
skaityti
Antanas Juknevičius sėkmingai startavo Kazachstano ralyje
skaityti
A. Juknevičius: be stipraus techninio užnugario Dakaras – neįveikiamas
skaityti
Oficialiai pristatytas 2017-ųjų Dakaro maršrutas: Paragvajus, Bolivija, Argentina
skaityti
A. Juknevičius įgūdžius tobulino pasaulio „Cross Country Rally“ čempionato trasose
skaityti
Elitinės komandos vadovo kedės atsisakęs A. Juknevičius: svarbu pasiruošti Dakarui
skaityti
Po beveik du mėnesius trukusios kelionės į Lietuva sugrįžo A. Juknevičiaus technika
skaityti
Dakaro inžinierius M. Bernotas: šiame sporte svarbi kiekviena smulkmena
skaityti
Antanas Juknevičius į Lietuvą grįžo su šypsena ir kupinas naujų idėjų
skaityti
Antanas Juknevičius savo šeštą Dakaro ralį įvertino kaip naują pradžią
skaityti
Prieš Dakaro finišą – Argentinos lietuvių dovanos ir linkėjimai A. Juknevičiui
skaityti
Į klasikinio ralio trasas grįžusiame 12-ame Dakaro ralio etape – A. Juknevičiaus stabilumas
skaityti
Po permainingo 11-ojo Dakaro etapo A. Juknevičius rankų nenuleidžia
skaityti
Lyg žuvis vandenyje: A. Juknevičius kopose pasiekė geriausią šių metų lietuvių rezultatą Dakare
skaityti
Achilo kulnas: A.Juknevičiaus pastangas nubraukė stiprintuvo problemos
skaityti
Pirmuose kilometruose pusvalandį praradęs A. Juknevičius yrėsi iš rikiuotės galo
skaityti
36 pozicijomis pakilęs A. Juknevičius paskutinius kilometrus važiavo be vairo stiprintuvo
skaityti
A.Juknevičius: ginklų nesudedame, važiuosime toliau
skaityti
Antanas Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo
skaityti
Prieš maratoninį greičio ruožą Antanas Juknevičius tausojo techniką
skaityti
A.Juknevičius: su patikimu automobiliu važiuoti vienas malonumas
skaityti
Antaną Juknevičių Dakaro prologe pristabdė „MINI“ avarija
skaityti
„Edas Racing Team“ komanda įveikė Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Paskutiniai štrichai prieš Dakaro startą: „Edas Racing Team“ testai „Overdrive“ stovykloje
skaityti
Atsiimdamas apgadintą techniką Antanas Juknevičius neprarado puikios nuotaikos
skaityti
Antanas Juknevičius išlydėtas jau į 6-ąjį Dakaro ralį
skaityti
Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras
skaityti
Labdaros renginyje vaikų globos namų auklėtiniai klausėsi Dakaro istorijų
skaityti
Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės
skaityti
Antanui Juknevičiui – aukso vertės galimybė iš Dakaro lyderių
skaityti
Už puikų pasiruošimą Dakaro organizatorių įvertinta Antano Juknevičiaus komanda
skaityti
Antanui Juknevičiui – Lietuvos automobilių sporto legendos palaikymas
skaityti
Į Dakarą išlydėtas unikalaus dizaino A. Juknevičiaus automobilis
skaityti
A. Juknevičiaus komandos pavadinime – duoklė draugui ir lietuviškai tapatybei
skaityti
A. Juknevičius Dakaro ralyje startuos su nauju šturmanu, E. Duoba tapo komandos vadovu
skaityti
Antanas Juknevičius pristato įspūdingą naująjį Dakaro bolidą
skaityti
Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje
skaityti
2016-ų Dakare startuosiantis A. Juknevičius: būsime žymiai konkurencingesni
skaityti
Peru pasitraukia iš 2016-ų Dakaro
skaityti
Paremkite mūsų komandą savo 2% GPM.
skaityti
Susitikimas su mūsų Žalvaris Dakar komandos fanais
skaityti
Nematomas Dakaras: pinigai gali beveik viską
skaityti
Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro trauka
skaityti
A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“
skaityti
Dakaro dienoraštis 16: pavojus nebaigti ralio – vis dar realus
skaityti
Dakaro dienoraštis 15: kelionė į plėšikų ir žudikų miestą
skaityti
Dakaro dienoraštis 14: lietuviai iš kalnų grįžo alkani ir sušalę
skaityti
Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogti
skaityti
Devintajame etape Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba buvo greitesni už B. Vanago ekipažą
skaityti
Dakaro dienoraštis 12: kas bandė apvogti lietuvių automobilį?
skaityti

Dabar skaitote

Dakaro dienoraštis 10: svarbiausia savybė – niekada nepasiduoti
skaityti
Dakaro dienoraštis 9: apie tikėjimą, kad viskas bus gerai
skaityti
A. Juknevičiaus automobilis streikuoja, komanda juokauja
skaityti
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
skaityti
Dakaro dienoraštis 8: išsigandęs driežas ir verslūs vietiniai
skaityti
Į finišą – geros nuotaikos, nors ir pristabdyti lėtų varžovų
skaityti
Dakaro dienoraštis 7: sankabos gedimas ir noras važiuoti toliau
skaityti
Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionas
skaityti
Dakaro dienoraštis 5: Neįtikėtina sėkmė ir brangūs suvenyrai
skaityti
Dakaro dienoraštis 4: Spygliuota viela ir brangus prižiūrėtojas
skaityti
Dakaro dienoraštis 3: Per Naujųjų sutiktuves – kaukių balius
skaityti
Dakaro dienoraštis 2: Argentiniečių troškimas – Dakaro suvenyras
skaityti
Dakaro dienoraštis: net žvaigždės Buenos Airėse virsta turistais
skaityti
Dakaro ralio dalyviai išlydėti į sunkiausias pasaulyje lenktynes
skaityti
Šturmano Edvardo Duobos įžvalgos apie artėjantį Dakaro ralį ir jame laukiančius iššūkius
skaityti
Septyni Antano Juknevičiaus patarimai, kaip žiemą valdyti automobilį
skaityti
Žalvaris-Dakar team pristatė savo automobilį
skaityti
Smėlynų vergas Antanas Juknevičius nuo žmonių nepavargsta
skaityti
Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslai
skaityti
Dakaro maratono žvaigždės prakaituoja Maroko dykumų ralyje
skaityti
Lenktynininkas A. Juknevičius Maroke prižiūrėjo kazachstaniečius
skaityti
Dakarui besirengiančio A. Juknevičiaus pagalbos prašė varžovas
skaityti
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba Dakare važiuos lietuvių mechanikų kūriniu
skaityti
Prieš Dakaro ralį Antanas Juknevičius padeda varžovams
skaityti
Dakaro ralyje Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba sieks naujo rekordo
skaityti
Į varžybas Dakaro ralio dalyviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba vyko laužyti automobilio
skaityti

Vaizdo įrašai

viso įrašų