Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogti

Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogtiDar nebuvo dienos, kad Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba savo įspūdžius iš Dakaro ralio trasos televizijos kameroms pasakotų nusiprausę kelio dulkes. Bičiuliai Lietuvoje juokais juos praminė murziais. Buvo daug dienų, kai savo įspūdžiais Dakaro užsispyrėliai dalijosi įpylę geros saviironijos ar juoko dozę. Tačiau sausio 13-oji buvo ypatinga: pirmą kartą nuo legendinio ralio starto „Edas Dakar Racing Team komandos lenktynininkai jautėsi iš tiesų laimingi.

Jų sportinis baltas „Mebar“ šiame Dakare nuolat ožiavosi, lūžo ir kelyje stojo. Ne išimtis – ir antradienis, kai prieš pat devintojo greičio ruožo startą sugedo variklio daviklis. Kol sutvarkė gedimą, teko stovėti daugiau kaip 20 minučių.

Varžovai vienas po kito skriejo pro šalį, startui rengėsi sunkvežimiai, o A.Juknevičius ir E.Duoba karštligiškai ieškojo, kaip pašalinti gedimą. Kai tai padaryti pagaliau pavyko, jų „Mebar“ didžiuliu greičiu šovė į trasą.

Devintasis greičio ruožas – 450 kilometrų kopomis, kanjonais, per dulkantį feš feš tipo smėlį ir aštrius akmenis iš Ikikės į Kalamą buvo paskutinis Čilėje. Ir pats sėkmingiausias „Edas Dakar Racing Team“ ekipažui. Pirmą sykį nuo Dakaro pradžios jie pakliuvo į 40-tuką ir jei ne nelemtas pusvalandis ieškant gedimo, galėjo būti dar gerokai aukščiau.

Draugų „garažėlyje“ surinktas „Mebar“ pirmą kartą aplenkė ir Bendikto Vanago bei Andrejaus Rudnickio „Toyota Overdrive“ – vieną rimčiausių Dakaro automobilių. B.Vanagas net ir sulaužyta ranka, prigėręs nuskausminamųjų vaistų, irgi lėkė dideliu greičiu, tačiau trasoje turėjo bėdų su automobiliu.

Kopose strigo daug kas

Sausio 13-oji – pirma diena, kai A.Juknevičiaus ir E.Duobos „Mebar“ išvengė didesnių gedimų.

„13 – mūsų laimingas skaičius, – švytėdamas ištarė A.Juknevičius. – Ir aš, ir Edas esame gimę 13 dieną, na, ir šiaip gyvenime valdo psichai“.

Geri draugai jį iš tiesų vadina psichu, nes žino, ką trasoje jis kartais išdarinėja. Jam neegzistuoja baimė, greičio ribos ar žodis „negaliu“. A.Juknevičius nedvejodamas dideliu greičiu leisis ir labai rizikinga trasa.

Šįsyk jis taip pat lėkė kaip akis išdegęs. „Kartais Antaną net stabdžiau“, – prisipažino E.Duoba.

„Edas jau suprato, kad šito Dakaro mes nelaimėsime, todėl prašė važiuoti ramiau“, – kvatojo A.Juknevičius.

Tačiau ramiau važiuoti jam neišeina. Juolab kad po prastovos taisant daviklį, teko vytis nutolusius varžovus. Važiuoti paskutinis niekas nenori!

Jau pirmojoje greičio ruožo atkarpoje – kopose, kurias vadina savo arkliuku, A.Juknevičius ir E.Duoba aplenkė gal 15, o gal ir 20 ten įstrigusių varžovų.

„Stogo“ pavyko išvengti

Prasidėjus feš feš tipo smėliui – kartais net tokiam, į kurį kojos lenda kaip į miltus ir kuris lyg pelkė dažnai gramzdina automobilius, aklina siena matomumą ribojo dulkės. Jų buvo tiek daug, kad nieko nesimatė ne tik prieš akis, bet ir prieš pat nosį: automobilio viduje buvo galima įžiūrėti – net neįžiūrėti, greičiau, – tik jausti, vairą, tačiau prietaisų rodmenis dulkės užtemdė.

„Ta trasos dalis buvo labai šlykšti. Ten žiauru, bet visuose Dakaruose pasitaiko tokių atkarpų. Tačiau visiems tas pat ir reikia susitvarkyti. Mes, manau, susitvarkėme neblogai“, – tvirtino A.Juknevičius.


Vis dėlto tokioje dulkėtoje trasoje jie kelis kilometrus „nugrybavo“ į šoną – per dulkes buvo sunku skaityti kelio knygą. Kad negaištų laiko, į trasą A.Juknevičius ir E.Duoba nutarė grįžti tiesiąja, o ne ieškoti atgalinio kelio.

Nors priešais nevažiavo joks automobilis, laukymėse vėjas kėlė tokias dulkes, kad vietomis reikėjo visiškai sustoti, važiuoti buvo neįmanoma. Tačiau daug kur, kaip įpratęs, A.Juknevičius ir rizikavo.

Vienoje tokių vietų, kur dulkės visiškai užtemdė kelią, Edas Dakar Racing Team“ laukė didžiausias greičio ruožo nuotykis. Toks, po kurio A.Juknevičiui ir E.Duobai Dakaras galėjo baigtis, tačiau Fortūna ir šįsyk buvo jiems palanki.

Per dulkes lenktynininkai nepastebėjo didžiulės išgraužos žemėje, todėl, kaip patys sako, „pasigavo žvakę“. Tai toks momentas, kai automobilis nosimi režiasi į žemę, o jo galas pakyla.

„Laimei, net fizikos dėsniai šįsyk buvo mūsų pusėje ir nusileidome ne ant stogo, o ant galo, todėl be problemų tęsėme lenktynes“, – pasakojo E.Duoba.

Tiesa, matyt, tuomet ir pasimetė keli ryškūs oranžiniai smėlio takeliai nuo „Mebar“ galo. Šiuos takelius vežiojasi visi lenktynininkai, kad užsikasę smėlyje galėtų juos pakišti po ratais ir šie gautų kietą pagrindą.

„Bet tai – menki nuostoliai, palyginti su tuo, kokių bėdų turėjome anksčiau“, – pareiškė A.Juknevičius.

Nuostoliai – ne tik lenktyniaujant

Tų nuostolių šįsyk iš tiesų buvo visai nedaug. Net mechanikams Edas Dakar Racing Team“ lenktynininkai „parvežė“ labai mažai darbo. Tai gal ir dėl to, kad per poilsio dieną pirmadienį „Mebar“ buvo kone perrinktas. „Ir svarbiausia, kad buvo išspręstos kai kurios jo bėdos. Lyg ir sutvarkėme kelis probleminius jo mazgus. Tfu, tfu, tfu, kad bėdos neišlįstų“, – sakė A.Juknevičius.

B.Vanagas ir Andrejus Rudnickis savo mechanikams „parvežė“ gerokai daugiau darbo. Į plyname lauke įsikūrusią ir feš feš smėlio pilną ralio stovyklą prie Kalamos, kurios labiausiai nekenčia visi daugkartiniai Dakaro dalyviai, jų „Toyota Overdrive“ grįžo apdaužyta. Į ją, anot B.Vanago, net atbulas įvažiavo varžovas, todėl teks taisyti ir tai, kas apgadinta ne pačių lenktynininkų.

A.Juknevičius ir E.Duoba šiame Dakare taip pat patyrė panašų nemalonų nuotykį, kai į jų automobilio priekį važiuodamas atbulas atsitrenkė varžovas. Tačiau „Mebar“ dėl to neliko nė žymės.

Žaluma pilkuose kalnuose

Artėjant Argentinos sienos link, į kurią šiandien vėl persikels Dakaro ralis, Čilės apylinkės – tokios pat niūrios ir pilkos, kaip ir anksčiau. Net Andai tarsi užmigę ir vien pilki. Kiek akis užmato – tik pilka spalva, jokios žalumos.

Todėl gerokai nustembi, kai per Andus plūkto smėlio keliuku pasukęs trasos link, aptinki „oazę“. Savotišką žalią salą, kurią iš visų pusių supa tie patys pilki kalnai.

Nedidelis lopinėlis žemės apaugęs medžiais, po kuriuos laksto iguanos, žaliuoja žolė. Šią žemę „maitina“ niekada neišdžiūstanti Loa upė. Nors Anduose lyja retai, vandens upė gauna iš kalnuose susidarančio rūko.

Lenktynių trasa, atrodo, „dulka“ visai čia pat. Tačiau tas „čia pat“ – apgaulingas. Per kalnus tenka kratytis dešimtis kilometrų, o tas „čia pat“ taip ir lieka „čia pat“ neprivažiavus trasos.
Išgelbėjo varžovą

Sėkmingos dienos rytas Edas Dakar Racing Team“ ekipažui buvo nervingas. Į ralio stovyklą, kurioje duodamas pirmasis dienos startas, A.Juknevičius ir E.Duoba atvažiavo gerokai vėliau ne įprastai. Nors bivake jie jau trinasi likus mažiausiai valandai iki starto, šįsyk buvo likęs mažiau nei pusvalandis.

Nervų sugadino išsiblaškę viešbučio Ikikėje darbuotojai, pradanginę skalbti atiduotus lenktynininkų drabužius. Apranga atsirado netoli viešbučio esančioje privačioje skalbykloje, tačiau iki tol, kol jos savininkas atvėrė duris, A.Juknevičius ir E.Duoba spėjo gerokai pasinervinti.

Dakaro taisyklės griežtai draudžia startuoti be saugumo reikalavimus, pavyzdžiui, atsparumą liepsnai, atitinkančių kostiumų. Prieš kiekvieną startą patikrinama, ar šių reikalavimų laikomasi.

Buvo variantas, jei apranga neatsirastų, skolintis ją iš varžovų, bet niekas negalėjo garantuoti, kad šie kostiumą irgi turės.

Pernai ir pats A.Juknevičius gelbėjo varžovą trasoje, kad Dakaras jam nepasibaigtų, atrodytų, dėl tokios smulkmenos, kaip kombinezonas.

Tąsyk po starto ralio stovykloje, lenktynininkai į antrąjį startą – šis duodamas prieš kiekvieną greičio ruožą – važiavo kelis šimtus kilometrų. Rusas Antonoas Grigorovas iš stovyklos išvažiavo su sportinėmis kelnėmis. Užsimiršti buvo lengva, nes lenktynininkai paprastai pervažiavimuose kostiumus atlenkia iki pusės, kad mažiau prakaituotų.

Tik prieš pat startą A.Grigorovas pastebėjo, kad neturi kombinezono. Rusas kaip pamišęs puolė lakstyti, ieškodamas atsarginio kostiumo, tačiau lenktynininkai į sportinius automobilius įsimeta vieną kitą atsarginę dalį ir daug vandens, bet tikrai ne atsarginę aprangą.

„Dakaras man baigtas“, – vos ne verkdamas konstatavo A.Grigorovas.

Jo startas buvo po 7 min., A.Juknevičius ir Vytautas Obolevičius startuoti turėjo po dar dviejų.

„Klausyk, – ištarė A.Juknevičius, – matai tą uolą? Paskolinu tau savo kostiumą, jūs startuojate, užvažiuojate už jos, persirengi ir atbėgi su mano kostiumu“.

A.Juknevičius ir V.Obolevičius į startą tąsyk pavėlavo, tačiau išgelbėjo varžovo Dakarą.

Šią istoriją A.Grigorovas aprašė savo asmeniniame tinklalapyje.

Vėl bandė apvogti

Papildomų rūpesčių Pietų Amerikoje nuo šiol turi A.Juknevičių ir E.Duoba lydintys ekipažai. Čilėje jau pabandyta prasibrauti į du komandos automobilius.

Ikikėje buvo sučiuptas į vieną automobilį besibraunantis vagis, o Kalamoje, į kurią persikėlė antradienį, nemalonų nuotykį turėjo A.Juknevičiaus ir E.Duobos bičiuliai, kai pabandyta atidaryti sankryžoje stovinčio jų automobilio bagažinę.

Vagystės ir apiplėšimai Čilėje ir Argentinoje – įprastas reikalas, todėl saugiausi automobiliai dabar – tik uždaroje ralio stovykloje, į kurią pašaliniai negali patekti.

Eglė Šilinskaitė-Puškorė, specialiai lrytas.lt, Kalama (Čilė) 


Visos naujienos

Komandos naujoves pristatęs A. Juknevičius: esame labai gerai susidirbę
skaityti
Antanas Juknevičius: vis daugiau Lietuvos verslų mato automobilių sporte naudą
skaityti
Didėja lietuvių gretos 2018-ųjų Dakaro ralyje
skaityti
Rudens vairavimo akademiją surengęs Antanas Juknevičius: kelyje privalome jaustis užtikrintai
skaityti
Antanas Juknevičius pakartojo lietuvių rekordą „FIA“ pasaulio čempionatuose – finišavo 6-as
skaityti
Antanas Juknevičius prieš „FIA“ pasaulio čempionato finišo tiesiąją: savo tikslus įvykdėme su kaupu
skaityti
„FIA“ pasaulio čempionate Kazachstane Antanas Juknevičius pakilo į TOP-5
skaityti
Antanas Juknevičius po trijų greičio ruožų: turime potencialo prasibrauti iki 5-uko
skaityti
Antroji „FIA“ pasaulio čempionato etapo diena: Antanas Juknevičius finišavo 6-as
skaityti
Pirmame „FIA“ pasaulio čempionato greičio ruože Kazachstane Antanas Juknevičius – 7-as
skaityti
Pasiruošę startui: Antanas Juknevičius įveikė griežtas Kazachstano ralio komisijas
skaityti
Antano Juknevičiaus technika iškeliavo į pasaulio čempionato etapą Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius dalyvaus „Cross-Country“ pasaulio čempionato etape Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius atskleidė šturmaną ir pasidalino mintimis apie 2018-ųjų Dakaro trasą
skaityti
Minios žmonių pasitiktas Dakaro vilkas Antanas Juknevičius: šis kartas – ypatingas
skaityti
Antanas Juknevičius po Dakaro finišo podiumo: buvome subrendę rezultatui
skaityti
Antanas Juknevičius pasiekė geriausią visų laikų Baltijos šalių sportininkų rezultatą Dakaro raliuose
skaityti
Antanas Juknevičius po etapo priartinusio prie Baltijos šalių rekordo: turime sėkmingai pasiekti finišą
skaityti
Iki Dakaro pabaigos – vos 2 etapai, ko galime laukti iš lyderių ir lietuvių?
skaityti
10-ame Dakaro ralio etape sublizgėjęs A. Juknevičius įšoko į „Top-20”
skaityti
Liūtys Dakare nuplovė bivuaką ir 9 etapą, nuošliaužos pasiglemžė kaimą
skaityti
Viename sunkiausių 2017-ųjų Dakaro etapų A. Juknevičius finišavo 21-as
skaityti
Be mechanikų naktį praleidusių dalyvių Dakare laukia ilga diena
skaityti
A. Juknevičius po įspūdingo šuolio į 22-ą vietą: dienos planas įvykdytas
skaityti
Lietus skandina Dakaro ralį: sutrumpinta ir pirmadienio maratoninė diena
skaityti
Bolivijos prezidentą sužavėjo Lietuvos ir Bolivijos vėliavų panašumai
skaityti
Atšauktas šeštasis Dakaro ralio etapas – lenktynininkai turės dvi dienas poilsio
skaityti
Su techniniais sunkumais susidūręs A. Juknevičius: svarbiausia finišavome, kausimės toliau
skaityti
Dakaras keliasi į Boliviją: vaizdai iš skurdžiausios žemyno šalies su įspūdingiausiais peizažais
skaityti
Po navigacinių sunkumų atsitiesęs A. Juknevičius: privalome atkovoti prarastą laiką
skaityti
Sniegas, tramplynai ir fesh fesh dulkės – Antano Juknevičiaus įspūdžiai iš Dakaro etapo-žudiko
skaityti
20-oje vietoje finišavęs A. Juknevičius: pirmuose kilometruose aplink buvo chaosas
skaityti
A. Juknevičius apie laukiantį 5 km aukščio iššūkį: visiems bus sunku, bet tai – šansas mums
skaityti
Antanas Juknevičius į 23-ią vietą pakilo važiuodamas vos trimis bėgiais
skaityti
Pasigrožėkite: Dakaro ralio etapo Paragvajuje vaizdai
skaityti
Antanas Juknevičius 8-ą karta karjeroje kilo ant Dakaro ralio starto podiumo
skaityti
Lietuvių komandos įsisuko į Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Pamatykite iš arti: Dakaro bolido testai kovinėmis sąlygomis
skaityti
Prasidėjo Antano Juknevičiaus automobilio bandymų sesija
skaityti
Daugiau nei 1000 km įveikę lietuviai įsikūrė Dakaro starto vietoje Paragvajuje
skaityti
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
skaityti
Dakaro vilkas Antanas Juknevičius išlydėtas į sunkiausias pasaulio lenktynes
skaityti
Į pirmąjį Dakaro iššūkį sparnus pakėlęs D. Vaičiulis: atėjo laikas dar vienam nuotykiui
skaityti
Dakaro komandos sudėtis: pareigos, užduotys ir svarba
skaityti
Dakaro lietuvių palaikymo stovykloje – modifikuotų visureigių desantas
skaityti
Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?
skaityti
Į Pietų Ameriką Dakaro techniką išsiuntęs A. Juknevičius: likęs mėnuo – tikra kankynė
skaityti
A. Juknevičius apie Dakaro trasą: jei tai – ne reklaminis triukas, sunkumai mums patinka
skaityti
„CRAFT Bearings“ – naujas pagrindinis Antano Juknevičiaus komandos partneris
skaityti
Oficialiai pristatyta Antano Juknevičiaus komanda ir Dakaro automobilis
skaityti
Lygiai 60 dienų iki starto: kaip Dakaro pamokas išmoko A. Juknevičiaus komanda
skaityti
Lėktuvo kapitono kėdę išbandęs A. Juknevičius: spaudi gazą, o suka į dešinę
skaityti
Naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas – orientacininkas, alpinistas ir gyvenimo „pankas“
skaityti
Labdaros renginyje paaukota 5000 eurų naujam vaikų namų būstui
skaityti
Kazachstano ralyje – vietinio lenktynininko pergalė, A. Juknevičius – pirmas standartinių bolidų klasėje
skaityti
Antanas Juknevičius sėkmingai startavo Kazachstano ralyje
skaityti
A. Juknevičius: be stipraus techninio užnugario Dakaras – neįveikiamas
skaityti
Oficialiai pristatytas 2017-ųjų Dakaro maršrutas: Paragvajus, Bolivija, Argentina
skaityti
A. Juknevičius įgūdžius tobulino pasaulio „Cross Country Rally“ čempionato trasose
skaityti
Elitinės komandos vadovo kedės atsisakęs A. Juknevičius: svarbu pasiruošti Dakarui
skaityti
Po beveik du mėnesius trukusios kelionės į Lietuva sugrįžo A. Juknevičiaus technika
skaityti
Dakaro inžinierius M. Bernotas: šiame sporte svarbi kiekviena smulkmena
skaityti
Antanas Juknevičius į Lietuvą grįžo su šypsena ir kupinas naujų idėjų
skaityti
Antanas Juknevičius savo šeštą Dakaro ralį įvertino kaip naują pradžią
skaityti
Prieš Dakaro finišą – Argentinos lietuvių dovanos ir linkėjimai A. Juknevičiui
skaityti
Į klasikinio ralio trasas grįžusiame 12-ame Dakaro ralio etape – A. Juknevičiaus stabilumas
skaityti
Po permainingo 11-ojo Dakaro etapo A. Juknevičius rankų nenuleidžia
skaityti
Lyg žuvis vandenyje: A. Juknevičius kopose pasiekė geriausią šių metų lietuvių rezultatą Dakare
skaityti
Achilo kulnas: A.Juknevičiaus pastangas nubraukė stiprintuvo problemos
skaityti
Pirmuose kilometruose pusvalandį praradęs A. Juknevičius yrėsi iš rikiuotės galo
skaityti
36 pozicijomis pakilęs A. Juknevičius paskutinius kilometrus važiavo be vairo stiprintuvo
skaityti
A.Juknevičius: ginklų nesudedame, važiuosime toliau
skaityti
Antanas Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo
skaityti
Prieš maratoninį greičio ruožą Antanas Juknevičius tausojo techniką
skaityti
A.Juknevičius: su patikimu automobiliu važiuoti vienas malonumas
skaityti
Antaną Juknevičių Dakaro prologe pristabdė „MINI“ avarija
skaityti
„Edas Racing Team“ komanda įveikė Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Paskutiniai štrichai prieš Dakaro startą: „Edas Racing Team“ testai „Overdrive“ stovykloje
skaityti
Atsiimdamas apgadintą techniką Antanas Juknevičius neprarado puikios nuotaikos
skaityti
Antanas Juknevičius išlydėtas jau į 6-ąjį Dakaro ralį
skaityti
Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras
skaityti
Labdaros renginyje vaikų globos namų auklėtiniai klausėsi Dakaro istorijų
skaityti
Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės
skaityti
Antanui Juknevičiui – aukso vertės galimybė iš Dakaro lyderių
skaityti
Už puikų pasiruošimą Dakaro organizatorių įvertinta Antano Juknevičiaus komanda
skaityti
Antanui Juknevičiui – Lietuvos automobilių sporto legendos palaikymas
skaityti
Į Dakarą išlydėtas unikalaus dizaino A. Juknevičiaus automobilis
skaityti
A. Juknevičiaus komandos pavadinime – duoklė draugui ir lietuviškai tapatybei
skaityti
A. Juknevičius Dakaro ralyje startuos su nauju šturmanu, E. Duoba tapo komandos vadovu
skaityti
Antanas Juknevičius pristato įspūdingą naująjį Dakaro bolidą
skaityti
Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje
skaityti
2016-ų Dakare startuosiantis A. Juknevičius: būsime žymiai konkurencingesni
skaityti
Peru pasitraukia iš 2016-ų Dakaro
skaityti
Paremkite mūsų komandą savo 2% GPM.
skaityti
Susitikimas su mūsų Žalvaris Dakar komandos fanais
skaityti
Nematomas Dakaras: pinigai gali beveik viską
skaityti
Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro trauka
skaityti
A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“
skaityti
Dakaro dienoraštis 16: pavojus nebaigti ralio – vis dar realus
skaityti
Dakaro dienoraštis 15: kelionė į plėšikų ir žudikų miestą
skaityti
Dakaro dienoraštis 14: lietuviai iš kalnų grįžo alkani ir sušalę
skaityti

Dabar skaitote

Devintajame etape Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba buvo greitesni už B. Vanago ekipažą
skaityti
Dakaro dienoraštis 12: kas bandė apvogti lietuvių automobilį?
skaityti
Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžti
skaityti
Dakaro dienoraštis 10: svarbiausia savybė – niekada nepasiduoti
skaityti
Dakaro dienoraštis 9: apie tikėjimą, kad viskas bus gerai
skaityti
A. Juknevičiaus automobilis streikuoja, komanda juokauja
skaityti
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
skaityti
Dakaro dienoraštis 8: išsigandęs driežas ir verslūs vietiniai
skaityti
Į finišą – geros nuotaikos, nors ir pristabdyti lėtų varžovų
skaityti
Dakaro dienoraštis 7: sankabos gedimas ir noras važiuoti toliau
skaityti
Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionas
skaityti
Dakaro dienoraštis 5: Neįtikėtina sėkmė ir brangūs suvenyrai
skaityti
Dakaro dienoraštis 4: Spygliuota viela ir brangus prižiūrėtojas
skaityti
Dakaro dienoraštis 3: Per Naujųjų sutiktuves – kaukių balius
skaityti
Dakaro dienoraštis 2: Argentiniečių troškimas – Dakaro suvenyras
skaityti
Dakaro dienoraštis: net žvaigždės Buenos Airėse virsta turistais
skaityti
Dakaro ralio dalyviai išlydėti į sunkiausias pasaulyje lenktynes
skaityti
Šturmano Edvardo Duobos įžvalgos apie artėjantį Dakaro ralį ir jame laukiančius iššūkius
skaityti
Septyni Antano Juknevičiaus patarimai, kaip žiemą valdyti automobilį
skaityti
Žalvaris-Dakar team pristatė savo automobilį
skaityti
Smėlynų vergas Antanas Juknevičius nuo žmonių nepavargsta
skaityti
Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslai
skaityti
Dakaro maratono žvaigždės prakaituoja Maroko dykumų ralyje
skaityti
Lenktynininkas A. Juknevičius Maroke prižiūrėjo kazachstaniečius
skaityti
Dakarui besirengiančio A. Juknevičiaus pagalbos prašė varžovas
skaityti
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba Dakare važiuos lietuvių mechanikų kūriniu
skaityti
Prieš Dakaro ralį Antanas Juknevičius padeda varžovams
skaityti
Dakaro ralyje Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba sieks naujo rekordo
skaityti
Į varžybas Dakaro ralio dalyviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba vyko laužyti automobilio
skaityti

Vaizdo įrašai

viso įrašų