Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro trauka

Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro traukaIštuštėjusiame Buenos Airių technoparke liko kalnai šiukšlių ir slogi nuotaika. Tokia, kokia būna po didelių linksmybių. 

Beveik visą šeštadienio dieną čia ratus suko nuplauti ir nublizginti arba visiškai purvini automobiliai, sunkvežimiai, motociklai ir keturračiai. Dakaro ralis – legendomis apipintos ir išlikimo maratonu pakrikštytos lenktynės – baigiantis dienai liko tik prisiminimas.

Nepamirštamas tiems, kurie išgyveno 2015 metų Dakaro pragare, tiems, kurie jo nebaigė ir žliumbė dėl sudužusios svajonės.

Su sunkia ir kartais net žiauria maratono realybe šiemet vėl susidorojo abu Lietuvos ekipažai: Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis su „Toyota Overdrive“ finišavo 24-ti, Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba su prototipu „Mebar“ – 60-ti.

Rezultatas geras, bet norėjosi geriau

B.Vanagas sulaukė savo šlovės valandos, kurios link artėjo pastaruosius trejus metus. Ambicingas šviesiaplaukis lietuvis siekė įrašyti savo pavardę į Lietuvos automobilių sporto metraštį ir jam tai pavyko.

B.Vanago ir A.Rudnickio 24-oji vieta Dakare – aukščiausia, kokią kada nors legendiniame maratone užėmė Lietuvos ekipažas. „Toyota Overdrive“ važiavę lietuvis ir baltarusis viena pozicija pagerino 2009 m. Aurelijaus Petraičio ir Antano Juknevičiaus taip pat iš trečio karto pasiektą rezultatą.

Tuomet pirmą kartą Pietų Amerikoje surengtose lenktynėse „OsCar“ bagiu važiavę lietuviai buvo 25-ti.

B.Vanagas šiemet turėjo didelių ambicijų būti Dakaro 20-tuke, tačiau koją jam kišo sveikatos problemos ir per didelis noras išsaugoti pozicijas.

Susižeidęs kairiąją ranką, B.Vanagas užsispyrė važiuoti toliau ir netrukus viename etapų finišavo ketvirtas. Netrukus po to – ritosi žemyn ir daužė automobilį. Priešpaskutiniame etape „Toyota Overdrive“ „pasivaikščiojo stogu“, o stovykloje Rosarijuje liko krūva aplamdyto automobilio dalių. Jau trečią kartą šiame Dakare vardiniais lipdukais apklijuotos dalys liko styroti ant biraus purvino smėlio.

24-oji vieta – džiaugsmas B.Vanago gerbėjams. Bet ne pačiam lenktynininkui. Jo norai buvo didesni. Tačiau paskutiniame etape paskutinis startavęs lietuvis net ir prieš finišą ritosi žemyn – sutrumpintame 13-ajame greičio ruože B.Vanagą ir A.Rudnickį aplenkė lenkas Marekas Dabrowskis ir britas Markas Powellas. Ekipažas, kurio galėjo nebelikti dar prieš startą, nes M.Dabrowskio šturmanas Jacekas Czachoras skubiai išskrido namo, nes mirė jo paauglys sūnus.

Nelaimės ištiktą lenką ekipaže pakeitė M.Powellas, kuris į Dakarą atvyko vairuoti žurnalistų automobilio, tačiau turėjo ir tarptautinę lenktynininko licenciją.

Nežinia, ar dėl to, kad nusiminė, ar dėl kitų priežasčių, B.Vanagas ir A.Rudnickis net pavėlavo laiku išvažiuoti iš specialaus angaro ant garbės pakylos. Ant podiumu vadinamos pakylos vakar užvažiavo absoliučiai visi varžybas baigę Dakaro dalyviai.

Greičio ruože kilo bėdų

Paskutinis Dakaro greičio ruožas ne veltui buvo pažymėtas skaičiumi „13“. Nemalonių staigmenų lenktynininkams jame buvo gerokai daugiau nei džiaugsmo, kad finišas – ranka pasiekiamas. Šiame etape, kai iki finišo liko visai nedaug, pasitraukė vienas automobilių lenktynių ekipažas.

Tai turėjo būti 174 km jau lengviau išvažiuojamomis Argentinos bekelėmis. Jose nėra feš feš tipo smėlio, dulkių, kopų ir aštrių akmenų. Tačiau tai buvo lenktynės dirvonais, kai automobilio ratai sminga į minkštą purią žemę.

Išvakarėse palijo, todėl vietomis trasa buvo virtusi kone pelke, o Dakaro organizatoriai, baimindamiesi, kad garbės pakylos dalyvių gali tekti laukti iki kito ryto, dalį greičio ruožo atšaukė.

Tačiau automobiliai vis tiek lakstė į griovius, o sunkvežimiai – net ir „stogais“. Palaikyti tempo buvo neįmanoma. „Pasitaikė, kad net važiavome vorele, o keletą kartų teko laukti, kol sunkvežimiai ištrauks vienas kitą iš griovių ar pastatys ant ratų virtusius ant stogo“, – pasakojo E.Duoba.

Greičio ruožui įpusėjus lenktynininkai kirto autostradą, o paskutinę atkarpą įveikė ramiai – nė vienas nenorėjo rizikuoti.

B.Vanagas ir A.Rudnickis 13-ajame etape buvo 40-ti, A.Juknevičius ir E.Duoba – 58-ti.

Šį etapą laimėjo „šoumenas“ Robby Gordonas. Kartais net sunku patikėti, kad šis amerikietis iš tiesų jaudinasi dėl to, kad niekada nėra laimėjęs Dakaro. Tai – jo svajonė. Mat dažnai atrodo, kad B.Gordonas į Dakarą važiuoja parodyti savęs, paflirtuoti su ralio žiūrovais, pasismaginti ir pabendrauti su bičiuliais, bet tikrai ne rimtai dalyvauti varžybose.

Ryškiu oranžiniu „Gordini“ – „Hummer“ stiliaus automobiliu – į šį Dakarą atvykęs B.Gordonas nuolat buvo matomas ne tik dėl automobilio spalvos, bet ir dėl savo elgesio. Jis noriai bendravo su žiūrovais ir kitas ralio dalyviais. Kartą į stovyklą iš viešbučio grįžo „Žalvario“ komandos palydos „Toyota Land Cruiser“, kurią vairavęs Rokas Danilevičius sutiko pavėžėti, ir nuo tada buvo lietuvių bičiulis.

Laimėjęs paskutinį Dakaro etapą, nors bendrojoje įskaitoje užėmęs tik 19-tąją vietą, B.Gordonas liko ištikimas sau ir žiūrovams aikčiojant iš nuostabos trasoje ir ties finišu išdarinėjo akrobatinius triukus: suko saules ar važinėjo pakeltu ratu.

„Toks jausmas, kad ne vienas tas ratas buvo pakilęs, o visi trys“, – juokėsi Kazachstano komandai „Astana“ šiame Dakare padėjęs Vytis Požėla.

Dakaro ralį šiemet laimėjo nuo pat pradžių jo lyderiu buvęs Kataro lenktynininkas Nasseras Al-Attiyah.

Išlydėjo šokiais ir dainomis

Dar podiumo išvakarėse Dakaro ralio bivake jau buvo justi šventinės nuotaikos. Labiau nei dirbti visiems norėjosi bendrauti.

Nors maratonas dar buvo nesibaigęs, jo dalyvius šokiais ir dainomis į trasą išlydėjo bivako valgyklos personalas. Įsilinksminęs jaunimas per pusryčius maistą į lėkštes dėjo šokdamas.

Stovyklos valgykla – milžiniška balta palapinė, į kurią įėjus lenktynininkai suka į vieną pusę, visi kiti – į kitą. Abiejuose stačiakampės valgyklos šonuose – po dvi eiles didžiulių medinių stalų, kurie per pusryčius ir vakarienę – visada užimti.

Bendravo su senais bičiuliais

Buenos Airių technoparkas, kuriame prasidėjo ir baigėsi 2015 metų lenktynės, šeštadienį nuo ryto buvo gyvas. Šiame parke ir buvo pastatyta baigiamoji ralio garbės pakyla.

Žiūrovai rinktis pradėjo dar gerokai prieš vidurdienį, o pirmieji ant pakylos užvažiavo motociklininkai ir keturratininkai. Ir ne tik jie – per maratono uždarymą lenktynininkai ant pakylos pasirodo su savo komandomis. Vienus Dakare lydi ištisa pagalbininkų armija, kitus, pavyzdžiui, A.Juknevičių ir E.Duobą, – pora mechanikų ir keletas padėjėjų.

Prieš podiumą visi lenktynininkai nemažai laiko praleido angare, laukdami savo eilės. Laiko išsišnekėti buvo pakankamai.

A.Juknevičius ir E.Duoba ilgai šnekučiavosi su „Astanos“ lenktynininkais ir komandos nariais. A.Juknevičius iki šiol yra šios Kazachstano komandos vadovas.

Ilgokai stovėdami grūstyje prie podiumo lietuviai mielai fotografavosi prie taką garbės pakylos link aplipusiais žiūrovais.

Ant garbės pakylos keliaujančių Dakaro dalyvių grūstyje A.Juknevičius sutiko seną bičiulį. Vokietis mechanikas Thorstenas Kaiseris 2004 m. išgelbėjo A.Petraičio ir A.Juknevičiaus Dakarą, sutikęs per kelias valandas pabandyti padėti pakeisti sankabą. Tai atrodė neįmanoma misija, bet Th.Kaiseriui ir A.Juknevičiui pavyko tai padaryti.

Išbandymas technikai ir žmogui

„Liūdna, kad viskas baigėsi, – atrodo, ne visai suprasdamas, kad jau laikas pakuotis lagaminus namo, ištarė A.Juknevičius. – Mes galėtume atvaryti dar vieną Dakarą. Jei sakytų: važiuojam, tikrai važiuotume. Kad ir atgal tomis pat trasomis. Į Dakaro pabaigą mašiną beveik išgydėme, patys dar turime jėgų ir parako statinėse, todėl mums kažkaip anksti viskas baigėsi. Atrodo, visus metus tam ruošėmės, o jau reikia vynioti meškeres namo“.

„Kol kas dar nesuvokiau, kad įvyko, nes viskas prabėgo tarsi akimirka. Svarbiausia, kad sveiki, gyvi, automobilis sveikas ir nė karto nestovėjęs ant stogo“, – šypsojosi E.Duoba.

Jis – pasiturintis Kauno verslininkas, vienas pagrindinių „Žalvario“ komandos rėmėjų. Prie patogaus gyvenimo pripratęs vyras kasdien turėjo vėl vilktis purviną kombinezoną, trasoje alkti, šlapti ir šalti, sukti automobilio varžtus ir miegą porai savaičių beveik pamiršti.

Jų „Mebar“ nuo pat pradžių ožiavosi, todėl, startavę ankstų rytą, A.Juknevičius ir E.Duoba neretai iš trasos grįždavo tik kitos dienos paryčiais.

Tačiau net nenusiplovęs prakaito po paskutinio šio Dakaro greičio ruožo, E.Duoba jau tikrai žinojo: jei būtų galimybė, pakartotų tai vėl. Nors kiekvienas Dakaras yra nepakartojamas. Lieka tik pavadinimas, o jo trasos ir maratono realybė – smarkiai skiriasi.

Dakaras – didelis išbandymas technikai, bet ne mažiau didelis išmėginimas ir žmogui. Šiam – gal didesnis. Nes Dakaro pragare dažnai palūžta net stipriausi. Čia yra visko: dulkių, purvo, smėlio, vandens, aštrių akmenų, šalčio, kaitros, aukščio.

„Mane labiausiai ir veikė tas didelis aukščių skirtumas, kai tau trūksta deguonies, svaigsta galva ir norisi miego, o turi daryti tai, ką darei“, – sakė E.Duoba.

Argentinos, Čilės ir Bolivijos Anduose ralio dalyviai kilo net į 5000 metrų virš jūros lygio aukštį.

Prarado didelę dalį žavesio

Kas mūsų nenužudo, padaro mus stipresniais. Užgrūdina naujoms kovoms. „Kitame Dakare mes turėsime dar daugiau patirties“, – pareiškė A.Juknevičius, drauge ir leisdamas suprasti: šis ralis – jam tikrai ne paskutinis. Tik norėtųsi važiuoti geresniu automobiliu – dėl pinigų stygiaus šįsyk buvo priverstas vairuoti lietuvių mechanikų kurtą „Mebar“, kuris nuo pat pradžių nelaikė.


Tačiau dar labiau A.Juknevičiui norėtųsi grįžti į Afriką. Ten, kur 2003 metais prasidėjo jo kelionė per legendomis apipintus maratonus. Ten, kur apskritai prasidėjo Dakaro ralis, prieš šešerius metus neva dėl saugumo, o iš tiesų – visi žino – dėl komercinių priežasčių perkeltas į Pietų Ameriką.

Thierry Sabine'as – legendinio ralio, kuris dar ne taip seniai vadinosi „Paryžius-Dakaras“ sumanytojas, turbūt karste apvirstų, sužinojęs, kad lenktynės perkeltos į kitą žemyną. Prancūzui motociklininkui mintis rengti tokį ralį, kuris gana greitai tapo pasaulio nuotykių ieškotojų traukos centru, kilo būtent Afrikoje. Tuomet jis, pasiklydęs Sacharoje, negalėjo nesižavėti jos toliais ir net ties horizontu nesibaigiančiais smėlynais.

O ir Dakaras – Senegalo sostinė yra Afrikoje, o ne Pietų Amerikoje.

„Dakaras kuo toliau, tuo labiau tampa komerciniu renginiu. Jis žiaurus, nes jo trasa yra labai sunki, tačiau tos Dakaro dvasios, kokia buvo anksčiau, jis nebeturi. Prisidedu prie žmonių, tarp jų ir daugkartinio Dakaro laimėtojo prancūzo Stephane'o Peterhanselio, norinčių, kad Dakaras grįžtų į Afriką. Pietų Amerikoje ralis yra sunkus, bet jis – labai prognozuojamas“, – tvirtino A.Juknevičius.

Šiame Dakare automobilių lenktynių dalyviai įveikė 9112 kilometrų. Ir visur jie buvo arti civilizacijos: pakelėse mojo sirgaliai, o šalia sunkiai išvažiuojamos trasos visada buvo ir normalus kelias, kuriuo gali atkeliauti pagalba.

„Dakare Afrikoje išgyventi buvo sunkiau. Net tie, kurie turėdavo daugiau pinigų – gamyklinės ar prabangios komandos – ten nebuvo galva aukščiau, nes irgi galėdavo strigti. Ten pasitaikydavo situacijų, kai pagalba realiai negalėdavo atskubėti, nes privažiuoti buvo neįmanoma.

Dakare Afrikoje žmogus labai dažnai likdavo vienas su gamta. Situacijos „kuris kurį?“ ten kartodavosi ypač dažnai. „Dabar Dakare tau išgyventi yra paprasčiau. Dakaras Pietų Amerikoje vis dar sunkus automobiliui, bet daug lengvesnis žmogui“, – tvirtino dešimtajame Dakare jau buvęs A.Juknevičius.

Penkiuose legendiniuose raliuose jis dalyvavo kaip lenktynininkas, kituose – kaip komandos vadovas.

Šiemečiame Dakare A.Juknevičius ir E.Duoba neturėjo milijoninio biudžeto, jų automobilis nuolat isterikavo, tačiau „Žavario“ ekipažas turėjo begalinį norą baigti lentynes. O Dakaro nebaigė daugiau kaip pusė jį pradėjusių.

Sausio 4 dieną Buenos Airėse startavo 137 automobilių ekipažai, šeštadienį ten pat lenktynes baigė 67.

Dabartiniame Dakare, jei nori lenktyniauti su lyderiais, turi būti turtingas.

B.Vanago ir A.Rudnickio biudžetas šiemet buvo 2 mln. 760 tūkst. litų, A.Juknevičiaus ir E.Duobos – bent penkiskart mažesnis. Todėl skiriasi ir užimtos vietos.

Bet abu ekipažai dar turi didelių ambicijų. „Dakaras baigėsi, prasideda Dakaras“, – po finišo pareiškė B.Vanagas, į legendinį maratoną ketinantis grįžti ir vėl. Kad šis Dakaras jam – ne paskutinis, tikrai žino ir A.Juknevičius. Dakaras įtraukia tarsi liūnas. Brangiai kainuojančius ištvermės žaidimus kasmet Dakare žaidžia šimtai vyrų, nors į jų būrį įsiterpia ir viena kita moteris.

Eglė Šilinskaitė-Puškorė, specialiai lrytas.lt, Buenos Airės (Argentina) 


Visos naujienos

A.Juknevičius apie grožio konkursų elementus Dakaro ralyje
skaityti
A.Juknevičius pirmasis iš 525-ių Dakaro dalyvių sutvarkė formalumus Le Havre
skaityti
Komandos naujoves pristatęs A. Juknevičius: esame labai gerai susidirbę
skaityti
Antanas Juknevičius: vis daugiau Lietuvos verslų mato automobilių sporte naudą
skaityti
Didėja lietuvių gretos 2018-ųjų Dakaro ralyje
skaityti
Rudens vairavimo akademiją surengęs Antanas Juknevičius: kelyje privalome jaustis užtikrintai
skaityti
Antanas Juknevičius pakartojo lietuvių rekordą „FIA“ pasaulio čempionatuose – finišavo 6-as
skaityti
Antanas Juknevičius prieš „FIA“ pasaulio čempionato finišo tiesiąją: savo tikslus įvykdėme su kaupu
skaityti
„FIA“ pasaulio čempionate Kazachstane Antanas Juknevičius pakilo į TOP-5
skaityti
Antanas Juknevičius po trijų greičio ruožų: turime potencialo prasibrauti iki 5-uko
skaityti
Antroji „FIA“ pasaulio čempionato etapo diena: Antanas Juknevičius finišavo 6-as
skaityti
Pirmame „FIA“ pasaulio čempionato greičio ruože Kazachstane Antanas Juknevičius – 7-as
skaityti
Pasiruošę startui: Antanas Juknevičius įveikė griežtas Kazachstano ralio komisijas
skaityti
Antano Juknevičiaus technika iškeliavo į pasaulio čempionato etapą Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius dalyvaus „Cross-Country“ pasaulio čempionato etape Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius atskleidė šturmaną ir pasidalino mintimis apie 2018-ųjų Dakaro trasą
skaityti
Minios žmonių pasitiktas Dakaro vilkas Antanas Juknevičius: šis kartas – ypatingas
skaityti
Antanas Juknevičius po Dakaro finišo podiumo: buvome subrendę rezultatui
skaityti
Antanas Juknevičius pasiekė geriausią visų laikų Baltijos šalių sportininkų rezultatą Dakaro raliuose
skaityti
Antanas Juknevičius po etapo priartinusio prie Baltijos šalių rekordo: turime sėkmingai pasiekti finišą
skaityti
Iki Dakaro pabaigos – vos 2 etapai, ko galime laukti iš lyderių ir lietuvių?
skaityti
10-ame Dakaro ralio etape sublizgėjęs A. Juknevičius įšoko į „Top-20”
skaityti
Liūtys Dakare nuplovė bivuaką ir 9 etapą, nuošliaužos pasiglemžė kaimą
skaityti
Viename sunkiausių 2017-ųjų Dakaro etapų A. Juknevičius finišavo 21-as
skaityti
Be mechanikų naktį praleidusių dalyvių Dakare laukia ilga diena
skaityti
A. Juknevičius po įspūdingo šuolio į 22-ą vietą: dienos planas įvykdytas
skaityti
Lietus skandina Dakaro ralį: sutrumpinta ir pirmadienio maratoninė diena
skaityti
Bolivijos prezidentą sužavėjo Lietuvos ir Bolivijos vėliavų panašumai
skaityti
Atšauktas šeštasis Dakaro ralio etapas – lenktynininkai turės dvi dienas poilsio
skaityti
Su techniniais sunkumais susidūręs A. Juknevičius: svarbiausia finišavome, kausimės toliau
skaityti
Dakaras keliasi į Boliviją: vaizdai iš skurdžiausios žemyno šalies su įspūdingiausiais peizažais
skaityti
Po navigacinių sunkumų atsitiesęs A. Juknevičius: privalome atkovoti prarastą laiką
skaityti
Sniegas, tramplynai ir fesh fesh dulkės – Antano Juknevičiaus įspūdžiai iš Dakaro etapo-žudiko
skaityti
20-oje vietoje finišavęs A. Juknevičius: pirmuose kilometruose aplink buvo chaosas
skaityti
A. Juknevičius apie laukiantį 5 km aukščio iššūkį: visiems bus sunku, bet tai – šansas mums
skaityti
Antanas Juknevičius į 23-ią vietą pakilo važiuodamas vos trimis bėgiais
skaityti
Pasigrožėkite: Dakaro ralio etapo Paragvajuje vaizdai
skaityti
Antanas Juknevičius 8-ą karta karjeroje kilo ant Dakaro ralio starto podiumo
skaityti
Lietuvių komandos įsisuko į Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Pamatykite iš arti: Dakaro bolido testai kovinėmis sąlygomis
skaityti
Prasidėjo Antano Juknevičiaus automobilio bandymų sesija
skaityti
Daugiau nei 1000 km įveikę lietuviai įsikūrė Dakaro starto vietoje Paragvajuje
skaityti
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
skaityti
Dakaro vilkas Antanas Juknevičius išlydėtas į sunkiausias pasaulio lenktynes
skaityti
Į pirmąjį Dakaro iššūkį sparnus pakėlęs D. Vaičiulis: atėjo laikas dar vienam nuotykiui
skaityti
Dakaro komandos sudėtis: pareigos, užduotys ir svarba
skaityti
Dakaro lietuvių palaikymo stovykloje – modifikuotų visureigių desantas
skaityti
Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?
skaityti
Į Pietų Ameriką Dakaro techniką išsiuntęs A. Juknevičius: likęs mėnuo – tikra kankynė
skaityti
A. Juknevičius apie Dakaro trasą: jei tai – ne reklaminis triukas, sunkumai mums patinka
skaityti
„CRAFT Bearings“ – naujas pagrindinis Antano Juknevičiaus komandos partneris
skaityti
Oficialiai pristatyta Antano Juknevičiaus komanda ir Dakaro automobilis
skaityti
Lygiai 60 dienų iki starto: kaip Dakaro pamokas išmoko A. Juknevičiaus komanda
skaityti
Lėktuvo kapitono kėdę išbandęs A. Juknevičius: spaudi gazą, o suka į dešinę
skaityti
Naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas – orientacininkas, alpinistas ir gyvenimo „pankas“
skaityti
Labdaros renginyje paaukota 5000 eurų naujam vaikų namų būstui
skaityti
Kazachstano ralyje – vietinio lenktynininko pergalė, A. Juknevičius – pirmas standartinių bolidų klasėje
skaityti
Antanas Juknevičius sėkmingai startavo Kazachstano ralyje
skaityti
A. Juknevičius: be stipraus techninio užnugario Dakaras – neįveikiamas
skaityti
Oficialiai pristatytas 2017-ųjų Dakaro maršrutas: Paragvajus, Bolivija, Argentina
skaityti
A. Juknevičius įgūdžius tobulino pasaulio „Cross Country Rally“ čempionato trasose
skaityti
Elitinės komandos vadovo kedės atsisakęs A. Juknevičius: svarbu pasiruošti Dakarui
skaityti
Po beveik du mėnesius trukusios kelionės į Lietuva sugrįžo A. Juknevičiaus technika
skaityti
Dakaro inžinierius M. Bernotas: šiame sporte svarbi kiekviena smulkmena
skaityti
Antanas Juknevičius į Lietuvą grįžo su šypsena ir kupinas naujų idėjų
skaityti
Antanas Juknevičius savo šeštą Dakaro ralį įvertino kaip naują pradžią
skaityti
Prieš Dakaro finišą – Argentinos lietuvių dovanos ir linkėjimai A. Juknevičiui
skaityti
Į klasikinio ralio trasas grįžusiame 12-ame Dakaro ralio etape – A. Juknevičiaus stabilumas
skaityti
Po permainingo 11-ojo Dakaro etapo A. Juknevičius rankų nenuleidžia
skaityti
Lyg žuvis vandenyje: A. Juknevičius kopose pasiekė geriausią šių metų lietuvių rezultatą Dakare
skaityti
Achilo kulnas: A.Juknevičiaus pastangas nubraukė stiprintuvo problemos
skaityti
Pirmuose kilometruose pusvalandį praradęs A. Juknevičius yrėsi iš rikiuotės galo
skaityti
36 pozicijomis pakilęs A. Juknevičius paskutinius kilometrus važiavo be vairo stiprintuvo
skaityti
A.Juknevičius: ginklų nesudedame, važiuosime toliau
skaityti
Antanas Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo
skaityti
Prieš maratoninį greičio ruožą Antanas Juknevičius tausojo techniką
skaityti
A.Juknevičius: su patikimu automobiliu važiuoti vienas malonumas
skaityti
Antaną Juknevičių Dakaro prologe pristabdė „MINI“ avarija
skaityti
„Edas Racing Team“ komanda įveikė Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Paskutiniai štrichai prieš Dakaro startą: „Edas Racing Team“ testai „Overdrive“ stovykloje
skaityti
Atsiimdamas apgadintą techniką Antanas Juknevičius neprarado puikios nuotaikos
skaityti
Antanas Juknevičius išlydėtas jau į 6-ąjį Dakaro ralį
skaityti
Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras
skaityti
Labdaros renginyje vaikų globos namų auklėtiniai klausėsi Dakaro istorijų
skaityti
Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės
skaityti
Antanui Juknevičiui – aukso vertės galimybė iš Dakaro lyderių
skaityti
Už puikų pasiruošimą Dakaro organizatorių įvertinta Antano Juknevičiaus komanda
skaityti
Antanui Juknevičiui – Lietuvos automobilių sporto legendos palaikymas
skaityti
Į Dakarą išlydėtas unikalaus dizaino A. Juknevičiaus automobilis
skaityti
A. Juknevičiaus komandos pavadinime – duoklė draugui ir lietuviškai tapatybei
skaityti
A. Juknevičius Dakaro ralyje startuos su nauju šturmanu, E. Duoba tapo komandos vadovu
skaityti
Antanas Juknevičius pristato įspūdingą naująjį Dakaro bolidą
skaityti
Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje
skaityti
2016-ų Dakare startuosiantis A. Juknevičius: būsime žymiai konkurencingesni
skaityti
Peru pasitraukia iš 2016-ų Dakaro
skaityti
Paremkite mūsų komandą savo 2% GPM.
skaityti
Susitikimas su mūsų Žalvaris Dakar komandos fanais
skaityti
Nematomas Dakaras: pinigai gali beveik viską
skaityti

Dabar skaitote

A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“
skaityti
Dakaro dienoraštis 16: pavojus nebaigti ralio – vis dar realus
skaityti
Dakaro dienoraštis 15: kelionė į plėšikų ir žudikų miestą
skaityti
Dakaro dienoraštis 14: lietuviai iš kalnų grįžo alkani ir sušalę
skaityti
Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogti
skaityti
Devintajame etape Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba buvo greitesni už B. Vanago ekipažą
skaityti
Dakaro dienoraštis 12: kas bandė apvogti lietuvių automobilį?
skaityti
Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžti
skaityti
Dakaro dienoraštis 10: svarbiausia savybė – niekada nepasiduoti
skaityti
Dakaro dienoraštis 9: apie tikėjimą, kad viskas bus gerai
skaityti
A. Juknevičiaus automobilis streikuoja, komanda juokauja
skaityti
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
skaityti
Dakaro dienoraštis 8: išsigandęs driežas ir verslūs vietiniai
skaityti
Į finišą – geros nuotaikos, nors ir pristabdyti lėtų varžovų
skaityti
Dakaro dienoraštis 7: sankabos gedimas ir noras važiuoti toliau
skaityti
Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionas
skaityti
Dakaro dienoraštis 5: Neįtikėtina sėkmė ir brangūs suvenyrai
skaityti
Dakaro dienoraštis 4: Spygliuota viela ir brangus prižiūrėtojas
skaityti
Dakaro dienoraštis 3: Per Naujųjų sutiktuves – kaukių balius
skaityti
Dakaro dienoraštis 2: Argentiniečių troškimas – Dakaro suvenyras
skaityti
Dakaro dienoraštis: net žvaigždės Buenos Airėse virsta turistais
skaityti
Dakaro ralio dalyviai išlydėti į sunkiausias pasaulyje lenktynes
skaityti
Šturmano Edvardo Duobos įžvalgos apie artėjantį Dakaro ralį ir jame laukiančius iššūkius
skaityti
Septyni Antano Juknevičiaus patarimai, kaip žiemą valdyti automobilį
skaityti
Žalvaris-Dakar team pristatė savo automobilį
skaityti
Smėlynų vergas Antanas Juknevičius nuo žmonių nepavargsta
skaityti
Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslai
skaityti
Dakaro maratono žvaigždės prakaituoja Maroko dykumų ralyje
skaityti
Lenktynininkas A. Juknevičius Maroke prižiūrėjo kazachstaniečius
skaityti
Dakarui besirengiančio A. Juknevičiaus pagalbos prašė varžovas
skaityti
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba Dakare važiuos lietuvių mechanikų kūriniu
skaityti
Prieš Dakaro ralį Antanas Juknevičius padeda varžovams
skaityti
Dakaro ralyje Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba sieks naujo rekordo
skaityti
Į varžybas Dakaro ralio dalyviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba vyko laužyti automobilio
skaityti

Vaizdo įrašai

viso įrašų