Pirmasis su gerbėjais atsisveikino Antano Juknevičiaus ir Edvardo Duobos ekipažas. Lietuvių sukonstruotu „Mebar“ automobiliu važiuosiantys sportininkai buvo nusiteikę optimistiškai ir nekantravo pasiekti Argentinos sostinę Buenos Aires.
Išvyksta pasiruošę
A.Juknevičius tvirtino, kad komanda į Dakarą išvyksta rami ir pasiruošusi.
„Kaip sakoma, ko neprivalgei, to neprilaižysi, – juokavo Antanas. – Šįkart lagaminuose labai mažai detalių – tik tos, kurios atėjo pavėlavusios.“
Jis pripažino, kad labiausiai varžybose baiminasi gedimų, nes toks automobilis kaip lietuvių Dakare bus vienintelis ir kam nors sugedus atsarginių detalių gauti bus praktiškai neįmanoma.
„Pernai ne vieną detalę apkeitėme iš žurnalistų automobilio, o šįmet tai nebepavyks“, – neslėpė A.Juknevičius.
Jo laukiamiausia Dakaro dalis – smėlėti greičio ruožai. „Aš esu smėlynų asas. Ten turime būti stipriausi. Bet pati laukiamiausia diena – finišas, kai stovėsime ant podiumo.“
Šįmet A.Juknevičiui dykumą teks įveikti be jokios pagalbos iš šalies – jis atsisveikino su „Astanos“ komandos sportininkais ir iš jų nebesitiki jokios pagalbos.
Komanda Buenos Aires turi pasiekti per Frankfurtą, tačiau nuotaiką aptemdė valandai atidėtas skrydis iš Vilniaus į šį Vokietijos didmiestį.
Kartu su A.Juknevičiumi į Dakarą vyksta ir Lrytas.lt žurnalistė Eglė Šilinskaitė-Puškorė, taigi visą lenktynių maratoną jums pateiksime įdomiausių ir netikėčiausių istorijų iš Pietų Amerikos trasų.
Septintą kartą Pietų Amerikos žemyne rengiamas Dakaras aprėps 9000 kilometrų maršrutą, iš kurių 5000 kilometrų drieksis greičio ruožuose. Varžybų dalyviai važiuos per tris valstybes: Argentiną, Boliviją ir Čilę.
Sausio 4 dieną Dakaro dalyviai startuos pirmajame greičio ruože Argentinoje, Buenos Airėse, o sausio 17 dieną dalyviai finišuos ten pat – Buenos Airėse.
Straipsnio autorė:
Ilona Staškutė
lrytas.lt