Bemiegės naktys, debesys dulkių ir galybė reikalų. Legendiniam Dakaro raliui besirengiantis lenktynininkas Antanas Juknevičius pasirengti pragaro maratonui padeda ir būsimiems varžovams. Prototipu „Mebar“ su Edvardu Duoba Dakare važiuosiantis ir Lietuvai atstovausiantis A.Juknevičius – ir Kazachstano komandos „Astana“ vadovas. Su kazachstaniečiais lenktynininkais lietuvis daugiau kaip savaitę Dakarui rengėsi Afrikoje.
Maroke vyko FIA pasaulio čempionato etapas. Šių varžybų trasos – itin panašios į Dakaro ralio bekeles, todėl ten rinkosi visa garsiausio pasaulyje maratono grietinėlė. Pradedant Nasseru Al-Attiyahu, baigiant Nani Roma, Ginieliu de Villiersu.
Iš viso varžybose startavo septyni „Mini“ ir daugiau kaip dešimt „Toyota Overdrive“ automobilių. Būtent šių visureigių vairuotojai turi daugiausia galimybių nugalėti Dakaro maratone .
Komandai „Astana“ FIA pasaulio čempionato etape atstovauja Aidynas Rachimbajevas („X-Raid Mini“ ir Bauyržanas Isabajevas („Toyota Overdrive“).
Po antrosios varžybų dienos A.Rachimbajevas buvo šeštas absoliučioje įskaitoje, tačiau trečiosios dienos greičio ruožo starte dėl elektros gedimo prastovėjo 1 val. 45 min., todėl buvo nublokštas žemyn. Kazachstanietis planavo būti lyderių trejete, bet gedimas nebeleido jam pakilti.
Pats A.Juknevičius Maroke nedalyvauja varžybose, tačiau pavargsta ne mažiau nei lenktynininkai.
„Reikalų mums čia netrūksta, – neslėpė A.Juknevičius. – Miegoti krentu kaip negyvas, nes per dieną nusilakstau“. Grįžęs iš Maroko, lietuvis savarankiškai rengsis Dakaro raliui, iki kurio – mažiau kaip trys mėnesiai. Taupydamas automobilį, A.Juknevičius pats iki Dakaro dalyvauti varžybose nebeplanuoja.
Eglė Šilinskaitė-Puškorė ("Lietuvos rytas")