Sunkiausioms pasaulio varžyboms persikėlus į Saudo Arabiją, Europos Dakaro dalyviams pasikeitė ir atsisveikinimo su technika vieta – iš Prancūzijos šiaurės Havro į pietuose esantį Marselio uostą. Čia dar pirmadienio naktį atvyko ir lietuvių komandos, kurių iš ryto laukė technikos patikrinimas „Paul Ricard“ trasoje.
Vienas pirmųjų, kaip ir kasmet į eilę prie techninių komisijų atsistojo ir Dakaro legenda Antanas Juknevičius. Pats asmeniškai visuomet išlydintis techniką, „KREDA“ komandos sportininkas, juokėsi, kad šiais metais, deja, startą pramiegojo keliomis minutėmis.
„Praėjome antri iš visų Europiečių, praleidome vieną „MINI“ į priekį starte – reiks iki Dakaro su reakcija padirbėti starto šviesų,“ – juokėsi 11-ą kartą į Dakarą besirengiantis sportininkas. „Neturėjome jokių užlaikymų ar problemų – visus antspaudus gavome, plombos užklijuotos, užtrukome apie 1,5 val. Tiesa, galima matyti, kad prancūzus lokacijos pasikeitimas veikia ne itin teigiamai – organizacijoje daug išsiblaškymo, pasimetimo. Dabar laukia kelionė iki Uosto. Priešingai nei Le Havre, kur viskas buvo vienoje vietoje, čia reiks pavažiuoti virš 80 km. Gerai, kad kartu su mumis dar vis yra „Manvestos“ safarinis autovežis – pasikrausime automobilius ir nusivešime į paskutinį atsisveikinimą.“
Kelionei iš techninės patikros Dakaro dalyvių laivo link susikooperavo net kelios lietuvių komandos. Kartu su „KREDA“ lenktyniniu automobiliu, A. Juknevičiaus autovežiu iki uosto keliavo ir kitų Dakaro lietuvių – Arūno Gelažninko ir Vaidoto Žalos – technika.
Dakaro dalyvių technikos laukia beveik mėnesio kelionė laivu, o jos šeimininkai savo automobilius, sunkvežimius, motociklus, keturračius, lengvuosius bagius ir palaikymo techniką pamatys jau 2020-aisiais, sausio 1 d.