Pastarąsias keletą dienų Dakaro ralio dalyvius gąsdinusios ir lyderių pozicijas koregavusios kopos ir smėlynai traukiasi, o į varžybas grįžta keliai ir klasikinio ralio tipo trasos. Viename ilgiausių šių metų Dakaro etapų, kurio metu sportininkai įveikė virš 900 km, dominavo kalnų serpentinai ir akmeningi keliukai, kuriuose savo pozicijas gerino ralyje dalyvaujantys lietuviai. Antanas Juknevičius etapą pradėjo iš 34-osios pozicijos, o trečiame įskaitiniame punkte pakilo į 29-ąją vietą ir preliminariais duomenimis išlaikė ją iki pat etapo finišo.
Dešimtame ralio etape geriausią lietuvių rezultatą šių metų Dakare pademonstravęs Antanas Juknevičius nuo to laiko pakilo bendroje automobilių įskaitoje ir šiuo metu užima 28-ąją vietą. Nors pats lenktynininkas garsėja puikiais įgūdžiais bekelėje, Antanas džiaugėsi, kad ir klasikinio ralio tipo trasoje pavyko išlaikyti stabilų tempą.
„Turėjome labai ilgą greičio ruožą, kuris buvo techniškas, bet monotoniškas – grynas pasaulio ralio čempionato etapas. Beveik visi lenktynininkai važiavo vienas paskui kitą visus 400 kilometrų, kadangi vietos ir galimybių lenkimams buvo minimaliai,“ po finišo pasakojo Antanas Juknevičius. „Pačioje greičio ruožo pradžioje aplenkėme kelis sportininkus, o vėliau jau stabiliai važiavome savo tempu ir poziciją užleidome tik antroje trasos dalyje iš dulkių išnirusiam Beno ir Sebastiano ekipažui, kurio galingesnis „Overdrive“ tokioje trasoje paprasčiausiai turėjo greičio pranašumą. Šio tipo greičio ruožai tikrai nėra mūsų stipriausia pusė, nepaisant to, parodėme gerą rezultatą.“
Šeštadienį Dakaro ralis finišuos Rosarijo mieste. Visi sportininkai, įveikę daugiau nei 8000 kilometrų Argentinoje ir Bolivijoje kils ant finišo podiumo. Paskutiniame ralio etape dalyviai dar turės įveikti beveik 160 kilometrų greičio ruožą ir net 519 kilometrų pervažiavimą.