Dar nenutilus fanfaroms ir nenuslūgus įspūdžiams po 38-ojo Dakaro ralio sportininkai ir jų komandos jau pradeda regzti planus ateinančių metų varžyboms. Vienas tokių – Antanas Juknevičius. Jau šeštą kartą kaip ekipažo narys sunkiausią pasaulio ralio maratoną šturmavęs lenktynininkas per ilgus metus Dakare matė visko – ir nakvynių kopose, ir rekordinių pasirodymų, tačiau šiais metais viskas pasikeitė. Antanas nė kart į bivuaką negrįžo išsunktas nuo galinio tilto keitimo 40 laipsnių temperatūroje ar paryčiais. Kaip teigia pats lietuvis – tai nauja pradžia jam ir visai komandai, o šis Dakaras buvo puikūs pirmieji žingsniai.
Turbūt nesuklystume teigdami, kad A. Juknevičius – daugiausiai dykumų visureigiais išmaišęs lietuvis. Jis vienintelis visoje šalyje įveikęs visus septynis pagrindinius pasaulio dykumų ralio čempionato etapus. Bet, kaip sako pats Antanas, visa tai – jau praeityje.
„Dabar turime daug pajėgių lietuvių sportininkų, kurie gyvena Dakaru. Šiemet turėjome net tris lietuviškas komandas ir tai yra be galo didžiulis pasiekimas mums, kaip tokiai mažai valstybei. Matome, kad žmonių susidomėjimas šiuo renginiu Lietuvoje nuolat auga, o su juo kartu auga ir spaudimas Dakare dalyvaujantiems siekti aukštesnių pozicijų,“ gavęs savo šeštąjį Dakaro medalį pasakojo Antanas Juknevičius. „Mūsų komandai šių metų varžybos buvo lyg nauja pradžia. Pirmą kartą turėjome tokią pajėgią techniką ir dėl to viskas pasikeitė 360 laipsnių kampu – nuo komandos, techninės priežiūros, komunikacijos, rinkodaros iki kasdienybės. Ne viskas ėjosi lyg iš pypkės, tačiau išmokome be galo daug. Susigyvenę su automobiliu atradome įvairių prieš tai neatrastų niuansų – tiek teigiamų, tiek neigiamų ir visa tai bus labai stiprus pamatas ateinantiems startams.“
Kalbėdamas apie išsikeltus tikslus ir jų įgyvendinimą Antanas nenusiminė, ir teigė, kad kartais keliaujant tikslo link gaunama net daugiau nei jį pasiekus. „Niekas nežino, kaip viskas būtų susiklostę, jei būtume nuo pat pradžių lenktyniavę ties rizikos riba. Pirmą kartą su nauju automobiliu dalyvaujant tokiose varžybose klaidą gali padaryti to visiškai nenorėdamas, o ji gali nubraukti visą pasiruošimą ir net ateities planus. Aš džiaugiuosi, kad siekdami tikslo mes daug geriau pažinome automobilį ir save, o kaip premiją dar gavome ir tikrai neblogą vietą galutinėje įskaitoje. Su „Overdrive“ mums tai buvo pirmas startas, todėl esu užtikrintas, kad ateityje padovanosime įsimintinų akimirkų tiek sau, tiek gerbėjams.“
Startavęs 1978-aisiais Dakaro ralis beveik be pertraukų vyko jau 38-ąjį kartą. Nuo 2009 metų varžybos dėl saugumo iš Afrikos dykumų persikėlė į Pietų Ameriką. Šių metų automobilio įskaitos nugalėtoju tapo Stephanas Peterhanselis, kuris į savo sąskaitą įsirašė jau 12-ąją pergalę sunkiausiu pasaulyje vadinamame Dakaro ralyje.