Dar sausio 17-ąją Argentinos Buenos Airių uoste į krovininius laivus pakrauti sunkiausią pasaulio dykumų maratoną įveikę lietuvių automobiliai galiausiai pasiekė Lietuvą. Po beveik 2 mėnesius trukusios kelionės savo Dakaro bolidą „Overdrive“ Antanas Juknevičius pasitiko išskėstomis rankomis ir su ilgu darbų sąrašu.
Į 27-ą vietą bendrojoje įskaitoje lietuviui padėjęs užkopti bekelės monstras daugiau mėnesį praleido atviroje jūroje, kol pasiekė Prancūzijos Le Havro krovinių uostą. Iš čia, kartu su trimis palaikymo automobiliais bei serviso sunkvežimiu, „Overdrive“ pajudėjo Kylio link, iš kurio galiausiai atplaukė į Klaipėdos uostą. Į „RaceTech“ dirbtuves sugrįžtantį automobilį pasitiko bene visa Antano Juknevičiaus komanda, o paties lenktynininko veide buvo matomas ir džiaugsmas, ir susirūpinimas.
„Tai lyg susitikti su ilgai nematytu draugu – labai džiugu, bet supranti, kad dar turės praeiti laiko, kol pamatysi, kaip jūs abu pasikeitėte per šį laiką. Dabar mūsų komandos mechanikų laukia ilgas ir sunkus pažinimo ir darbo laikotarpis, kurio metu bus perrenkama kiekviena „Overdrive“ sistema ir detalė siekiant maksimaliai atstatyti automobilį į prieš Dakarą buvusią būseną,“ artimiausius planus pasakojo aukščiausią iš lietuvių, 17-ą vietą, šių metų Dakaro etapuose iškovojęs Antanas Juknevičius. „Didžioji komandos dalis jau senokai pasinėrusi į pasiruošimo ateinančių metų Dakarui darbus – susitikimai su partneriais, organizaciniai klausimai. Dabar darbo turės ir inžinieriai. Stengsimės pamaloninti ir savotiškai atsidėkoti fanams, kurie dar vis neturėjo automobilio pamatyti iš arti – „Overdrive“ bus eksponuojamas mūsų partnerių atstovybėse bei įvairiuose renginiuose.“
2017-ųjų Dakaro ralio maratone Antanas Juknevičius planuoja startuoti tuo pačiu „Overdrive“ automobiliu, kuris išvysto daugiau nei 330 arklio galių ir generuoja 560 Nm sukimo momentą. Apie 2 tonas sveriantis dykumų monstras turi 500 litrų talpos kuro baką ir šešių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.