Dakaro ralio organizatoriai ruošdami 2017-ųjų varžybų trasą žadėjo sunkumų, tačiau niekas, net lyderiai negalėjo tikėtis, jog bus taip sunku nuo pirmųjų etapų. Pragariškos trasos ir sąlygos maratone tęsiasi, o penktojo etapo pusė distancijos buvo atšaukta dėl sunkių oro sąlygų. Vienintelis varžybose likęs lietuviškasis „CRAFT Bearings“ ekipažas trasoje pirmą kartą šiemet susidūrė su techniniais gedimais ir preliminariais duomenimis finišavo 47-oje vietoje.
Bolivijoje vykstantis penktasis sunkiausių pasaulio bekelės varžybų greičio ruožas dalyviams žadėjo daug skirtingų paviršių, o pabaigoje etapo desertu turėjo tapti kopų ruožas. Deja, dėl liūčių antroji greičio ruožo sekcija buvo atšaukta, o dalyviai finišavo penktajame įskaitiniame punkte. A. Juknevičius trasoje dėl automobilio gedimo užtruko 5 su puse valandos, tačiau pasiekė finišą ir turės laiko pagerinti savo rezultatą.
„Vėl buvo daug organizatorių gudrybių – kelio knyga ne visiškai tiksliai rodė, kur turėtų būti įskaitinis punktas. Visi dalyviai buvo pasimetę, vienu metu net buvome tarp kelių „MINI“ bolidų ir Ginielio De Villierso – visi, net lyderiai, sunkiai ieškojo to punkto. Vėliau išsivadavę jau bandėm atsikovot ir spaudėm ir po vieno nemažo šuolio nusisuko priekinės ašies kardanas. Turėjome sustoti, bandėme remontuoti, bet priėmėm sprendimą važiuoti tik galine ašimi“, – įspūdžiais dalinosi Antanas Juknevičius. „Tokioje trasoje važiuoti galu per kopas žiauriai sunku. Bet čia yra Dakaras, ką jis mums duoda – mes priimam ir važiuojam pirmyn. Neturime kitos išeities, kaip tik kovoti toliau atstovaujant Lietuvą.“
Daugybė lenktynininkų penktajame etape nerado vieno ar net kelių įskaitinių punktu, o tai reiškia, kad organizatorių jie bus nubausti baudomis. Iki šio etapo A. Juknevičiaus ir D. Vaičiulio ekipažas rikiavosi 21-oje vietoje bendrojoje įskaitoje.