Po vakar dienos daugiau nei dviejų valandų vėlavimo starto podiumo procedūroje, Dakaro ralio organizatoriai išlaikė savo stilių ir pirmojo greičio ruožo starte – šis automobiliams buvo atidėtas daugiau nei valanda. Tačiau tai neišmušė iš vėžių iš greičiausiųjų 20-uko startavusio Antano Juknevičiaus, kuris pasirinko taktiką greičiau važiuoti kopomis ir saugiau akmenuotais ruožais. Ši taktika lietuviui atnešė 24-ą vietą.
Kelias itin pavojingas vietas iš 84 km trasos prieš startą išskyręs „CRAFT bearings“ komandos navigatorius Darius Vaičiulis pakoregavo komandos taktiką – patyręs Dakaro vilkas ilgų tiesiųjų kupinoje trasoje norėdamas kompensuoti variklio galių skirtumą padangų slėgį susimažino labiau nei priešininkai, tai leido būti greitesniems kopose.
„Mes žinom, kad mūsų variklis yra silpniausias tarp dvidešimtuko sportininkų, todėl mes specialiai pasirinkome žemesnį padangų slėgį nei konkurentai. Šis sprendimas mums leido būti greitesniems supustytose kopose, tačiau pavojingiausioje atkarpoje išdžiūvusioje upės vagoje su akmenimis privalėjome būti atsargesni, – pasakojo 10-ame Dakaro ralyje dalyvaujantis lietuvis. – Šis greičio ruožas buvo 1-1,5 % viso Dakaro, tai čia kovoti dėl sekundžių būtų mažų mažiausiai kvaila, todėl mes važiavom užtikrintai, savo tempu ir esame patenkinti.“
Bendrojoje įskaitoje pirmas atgal į stovykloje įrengtą finišą grįžo katarietis Nasseras Al-Attiyah, kuris praėjusių metų nugalėtoją ispaną Carlosą Sainzą aplenkė 1 min. 59 sek. Trečias liko lenkas Jakubas Przygonskis.
Po pirmosios dienos Dakaro organizatoriai antrąją ralio dieną, regis, nori iš peties patikrinti lenktynininkų pasiruošimą. Sportininkų laukia net 342 km ilgio greičio ruožas ir dar daugiau nei 200 km pervažiavimų, o jame organizatoriai žada tikrą pragarą navigatoriams. Tai lems faktas, jog automobiliai startuos pirmieji ir neturės motociklininkų paliktų vėžių pagalbos.