Tiksi paskutinės minutės – A. Juknevičius ir D. Vaičiulis nenustygsta, neranda sau vietos, bet stengiasi netrukdyti prie automobilio dirbantiems net 6-iems aukščiausio lygio mechanikams. Likus minutei, „CRAFT bearings“ pilotas sėda į nepilnai surinktą bolidą, o navigatorius jau laukia starto punkte, kuriame važiuojantį automobilį turi užfiksuoti lenktynių komisarai. Tolumoje pasirodo dulkės, o organizatoriai ištraukia telefoną ir rodo – 10 val. 22 min. – tai riba, kuri lėmė viską.
Oficialiai Dakaro legenda prieš šių metų startą pripažintas Antanas Juknevičius iššoka iš bolido – visų euforijai laikrodis dar nespėjo persiversti į 23-iąją minutę. „CRAFT bearings“ ekipažas susilaukia varžybų teisėjų ovacijų, tačiau nieko nelaukdamas sėda į bolidą ir važiuoja atgal į serviso zoną – čia mechanikai užbaigs paskutinius darbus ir paleis žarijų spalvos bolidą į dar vieną pragarišką dieną Dakare.
„Net negaliu apsakyti, kas dėjosi mano galvoje ir kūne matant, kaip tiksi paskutinės minutės. Tu suvoki, kad negalima trukdyti žmogaus, kuriam spaudimas ir taip milžiniškas, bet kartu tu negali stovėti vietoje. Jei kažkas suks filmą apie Dakarą – šis epizodas jame tikrai bus, – dabar jau su šypsena Dakaro ralio organizatorių TV komandai pasakoja Antanas Juknevičius. – Ši jungtinė lietuvių mechanikų komanda padarė darbą, kuris oficialiame servise užtruktų pora dienų per 5 val. dirbdami laukinėmis sąlygomis. Čia yra kažkas iš kosmoso srities ir šie žmonės yra tikri Dakaro herojai.“
Spėjus užsiregistruoti startui įtampa komandoje nenuslūgo – A. Juknevičius privalo spėti į greičio ruožo startą, kuris yra 80 km nuo bivuako ir jį „CRAFT bearings“ komanda turi pasiekti bendro naudojimo keliais. Geriausia 2019-ųjų metų drama pavadinimu Dakaro ralis dar nesibaigia.