2003-aisiais į Afrikoje tuomet vykusį Dakaro ralio maratoną pirmą kartą išvykęs Antanas Juknevičius neturėjo jokio techninio palaikymo. Serviso sunkvežimį atstojo įrankių ir atsarginių dalių dėžė, o mechanikų komandą – paties lenktynininko ir jo šturmano rankos bei žinios. Po 13 metų ir 6 startų, Dakaro vilkas A. Juknevičius pripažįsta, kad šiais laikais tai būtų neįmanoma, o techninis užnugaris tokio lygio varžybose – viena esminių mechanizmo dalių.
Nuo Thierry Sabino pasiklydimo Sacharoje iki milijardų visame pasaulyje stebimo automobilių sporto renginio – Dakaro populiarumas tarp žiūrovų, lenktynininkų ir didžiausių automobilių koncernų išaugo milžiniškai. Komandų investicijos į poros savaičių varžybas siekia milijonus eurų, o techninis palaikymas darosi vis svarbesne žaidimo dalimi.
„Automobilių technologijos sparčiai tobulėja ir vis daugiau priklauso nuo to, kokį automobilį vairuoji ir kokį serviso užnugarį turi. Inžinerinės žinios, kurios prieš keletą metų buvo vertinamos kaip išskirtinės, dabar privalo būti standartinės, o lenktyniniai automobiliai sukonstruoti taip, kad kiekviena detalė turi būti aukščiausios kokybės“, teigia lenktynininkas. „Natūralu, jog Dakaro boliduose, taip pat ir mūsų „Overdrive“, visų varžybų metu pakeičiama daugybė dalių, todėl svarbu, kad kiekviena jų būtų patikima. Vienas tokių pavyzdžių – guoliai, kurie keičiami pakankamai dažnai, todėl būtina rinktis aukščiausios kokybės produktus. Šioje srityje bendradarbiaujame su lietuvių įmone „Ignera“, kuri mums teikia didžiausio ir patikimiausio pasaulyje guolių gamintojo „Timken“ produkciją. Šie guoliai yra patys populiariausi tarp profesionalų, o jų kokybę užtikrina įmonės patirtis – „Timken“ įkurta dar 19-ame amžiuje. Rinkdamiesi techninius partnerius visuomet atsižvelgiame į patirtį rinkoje ir dirbame tik su geriausiais – „Racetech“ dirbtuvėmis, „TRYGG“, „Įrankių sostinė“, „Ignera“, „Timken“ ir kitais, su kurių užnugarių Dakare jaučiamės daugiau nei užtikrintai.“
2016-ųjų metų Dakaro ralyje Antanas Juknevičius vairuodamas 330 AG „Overdrive“ užėmė 27-ą vietą absoliučioje automobilių įskaitoje. Tai buvo jau 6-asis lenktynininko startas sunkiausiu pasaulio dykumų ralio maratonu vadinamame Dakaro ralyje. Aukščiausią, 25-ąją vietą šiose varžybose A.Juknevičius užėmė 2009-aisias metais.