2019-ųjų metų Dakaro ralis, nors ir dienomis buvo trumpiausias, tačiau jis į metraščius tikrai neįeis kaip lengviausias. Nuo pat pirmųjų dienų visų įmanomų išbandymų puokštę dalyviams pasiūliusi Perujietiškoji Dakaro versija buvo negailestinga 9 dienas beveik be poilsio. Dešimtąją, dažnai vadinamą „parodomąja“, varžybos apsukų nemažino. Paskutiniame etape Dakaras baigėsi ne vienam sportininkui, o „CRAFT bearings“ lenktynininkas Antanas Juknevičius finiše apžvelgdamas šių metų Dakarą buvo atviras.
Nepaisant to, jog prieš šio Dakaro ralio startą daugybė žmonių visame pasaulyje šnekėjo apie sutrumpintą atstumą, mažesnį dienų skaičių ir ploto mažumą, varžybos Peru parodė savo charakterį. Čia atvykę vilčių pilni lenktynininkai susidūrė su visai įmanomais iššūkiais – padangas sprogdino aštrūs akmenys, išdžiūvusiose upių vagose nuo avarijų formavosi kamščiai.
Kamščiai nuo itin biraus fesh fesh smėlio formavimosi ir sportininkų akyse, ausyse ir užpildė automobilių salonus. Nuo kopų nusivarčiusius sunkiai suskaičiuotum ant abiejų rankų pirštų, o užklimpę vienu ar kitu formatu buvo visi. Kaip sako 10-ą savo Dakaro ralį įveikęs Antanas Juknevičius – ši versija jam buvo itin sudėtinga – daugiausiai emociškai.
„Antra Dakaro pusė buvo nebloga, bet pirmą turbūt dar ilgai sapnuosime savo košmaruose. Prasidėjus ir per kelis etapus išsidėsčius problemoms su varikliu turėjome parodyti labai stiprų charakterį – neprarasti azarto važiuoti tolyn, palaikyti technikus, kurie atliko tikrą misiją: neįmanoma. Noriu padėkoti visiems, kas vienu ar kitu būdu mums padėjo“, – po finišo kalbėjo „CRAFT bearings“ pilotas A. Juknevičius. – Dabar belieka pasidžiaugti, kad ta mūsų pernai užkelta kartelė bus pastūmėta dar labiau aukštyn, o mes kitais metais atvažiuosime ir tikrai norėsime ją dar bent vienu laipteliu kilstelt – kovoti noro dabar tik daugiau.“
Dakaro ralis oficialiai finišuos podiumo procedūra Limos mieste, kuri vyks paryčiais Lietuvos laiku.