Prancūzijoje ir vėl renkasi gausiai Dakaro ralio lipdukais apklijuoti sportiniai automobiliai bei jų palaikymo technika. Tiesa, čia ne legendinio maršruto Paryžius-Dakaras startas, o tik tarpinė stotelė sunkiausių pasaulio varžybų starto link. Šalies šiaurėje esančiame Havro uoste sportininkai mėnesiui atsisveikina su savo brangia technika, tiesa, kaip pasakoja Prancūziją jau pasiekęs Antanas Juknevičius, šiemet viskas kiek kitaip.
Le Havro uoste į krovininį laivą rytoj pakrauta technika bene mėnesį keliaus per Atlanto vandenyną, o po sūrios ir banguotos kelionės pasieks Kalėjo uostą Peru. Į dešimtąjį savo Dakaro iššūkį besiruošiantis „CRAFT bearings“ komandos pilotas Antanas Juknevičius jau pasiekė šiaurės Prancūziją ir užsuko į rytoj tikru turgumi virsiantį uostą. Trumpai fotosesijai uoste šalia laivų privažiavęs „Manvestos“ autovežis talpina net 4 komandos visureigius.
„Atvažiavom užsiimti vietos – nusikrausim automobilius, pasistatysim palapines, susikursim laužą, kaip senais gerais Saharos laikais“, – juokiasi 315-uoju numeriu pažymėtą „Overdrive Hilux“ automobilį vairuosiantis A. Juknevičius. „Mes visuomet būname vieni iš pirmųjų – žinau, koks čia balaganas būna, kai suvažiuoja visi, todėl ir rytoj stengsimės būti anksti. Bet kuriuo atveju šiemet čia neužtruksime – visos komisijos perkeltos į Peru, čia tik užsiregistruojame, užplombuojame automobilius ir judame atgal į Lietuvą skaičiuoti valandų iki išvykimo.“
Ankščiau iš Europos keliaujantys sportininkai galėjo techninę komisiją praeiti dar Prancūzijoje, įvarinėdami automobilius į laivą. Komandos iš kitų žemynų savo techniką gabena įvairiais būdais, o pagrindinės komandos-lyderės savo bolidus į Peru tiesiog atskraidina krovininiais orlaiviais.