Po visiems labai reikalingos poilsio dienos Dakaro ralio lenktynininkai pradėjo antrą pragariškų varžybų savaitę. Iš automobilius klampinančių ir kvėpavimo takus užkimšančių dulkių Peru pietuose dalyviai persikėlė į kopas, kuriose tapo lengviau lenkti, tačiau dar lengviau – strigti. Padirbėti įklimpus greičio ruože teko ir lenktynes dramos kupinos poilsio dienos dėl variklio gedimo tęsiančiam „CRAFT bearings“ ekipažui, nepaisant to, 57-i startavę lietuviai preliminariais duomenimis šovė į 26-ą poziciją.
Nors iš vienoje valstybėje pirmą kartą istorijoje rengiamo Dakaro ralio daug kas tikėjosi mažiau iššūkių, tačiau stebint laiko skirtumus tarp lyderių ir kaip sparčiai keičiasi pirmojo 20-uko sportininkų pozicijos galima drąsiai teigti – tai vienas permainingiausių Dakaro ralių.
Vien šiandieniniame greičio ruože du greičiausiųjų 25-uke važiuojantys sportininkai palaidojo savo viltis būti tarp greičiausiųjų – britas Harris Huntas su „Peugeot“ vertėsi jau antrąsyk šiemet, o olandas Erikas van Loonas kopose strigęs prarado net 4 val. Šiek tiek laiko pirmosios greičio ruožo dalies kopose prarado ir Antanas Juknevičius bei Darius Vaičiulis, tačiau „išsilengvinę“ bolidą tarpiniame finiše pagaliau važiavo savo tempu.
„Pirmam kopų masyve sustabdė kolega olandas, kuri buvo užstrigęs, mes aišku tokioj pozicijoj važiuodami aišku nusprendėm padėt – sustojome ir patys užklimpom. Išsikapstėm abu, o toliau – viskas buvo super. Buvome sustoję apžiūrėti ar nekaista variklis – vandens buvo pakankamai, temperatūra normos ribose, tai pagaliau galėjom važiuoti normaliai. Gale važiuodami tamsoje praleidom vieną kontrolės punktą – netinkamai atvažiavom link jo ir jei būtume bandę iš kitos pusės jį paimti, galėjo būt ir dar blogiau. Svarbu, kad turėsim gerą poziciją starte rytoj – galėsime važiuoti taip, kaip galim ir išlysti iš tų naktinių finišų,“ – džiaugėsi Dakaro vilkas A. Juknevičius.
Po šeštojo etapo Dakare lieka 4 etapai, kurių greičio ruožų bendras ilgis – kiek daugiau nei 1000 km. Dešimtame dykumų maratone dalyvaujančio A. Juknevičiaus navigatoriaus D. Vaičiulio nuomone – jie gali stipriai koreguoti situaciją galutinėje rikiuotėje, nes itin sudėtingos kopos.