Paskutines savaites iki sunkiausių pasaulio lenktynių skaičiuojantis „KREDA“ komandos lyderis, Antanas Juknevičius, 12-tajam savo Dakarui šiemet ruošėsi ne vien už savo bolido vairo Dubajaus dykumoje. Dar prieš išvykdamas į suplanuotas treniruotes, Dakaro legenda, savo partnerių „ALWARK“ būstinėje, išbandė jėgas vairuodamas ir sunkiąją techniką.
„Jau anksčiau žinojom, kad Dakaras vyks burbule ir kontaktų su išoriniu pasauliu už bivako ribų turėti negalėsime. Todėl nusprendžiau – papildomos treniruotės bus tik į naudą. Niekas nežino, o gal prireiks kokį krautuvą pavairuoti? Dakaras toks nenuspėjamas, kad niekada negali žinoti. Geriau jau būsiu viskam pasiruošęs.“ – užtikrintai teigė lenktynininkas. „Kol pats neišbandžiau, netikėjau, kad sunkioji technika gali būti manevringa, ir nesudėtingai valdoma, todėl tikrai džiaugiuosi, kad „ALWARK“ pakvietė ją išbandyti.“
Atsisėdęs už modernaus „Konecranes“ krautuvo, sunkiosios technikos aikštelėje, A. Juknevičius atliko net keletą sudėtingų manevrų. Pradžioje į viršų ant šakių iškėlė naujojo modelio šakinį krautuvą, o vėliau, šiek tiek pasitreniravęs lenktynininkas sugebėjo ore pakeisti jam padangas. Puikiai įvaldęs modernią techniką, aikštelėje A. Juknevičius netgi žaidė krepšinį. Vairuodamas „Linde“ krautuvą A. Juknevičius su šakėmis ne kartą pataikė į krepšį. Puikią treniruotę užbaigė ir įveiktas kliūčių ruožas.
„Smagu, kad mūsų partneriai kūrybingi ir atrodytų tokią tik vienam tikslui skirtą techniką pasiūlė išbandyti su sveiku humoru. Galėtų gal net kokį čempionatą suorganizuoti, lėkčiau ir aš pasivaržyti. Vertindamas savo įgūdžius po puikios treniruotės sakyčiau, kad visai neblogas krovikas iš manęs būtų. Eisiu paklausti gal po Dakaro, kai turėsiu daugiau laiko, reikės mano paslaugų.“ – juokėsi žymus lenktynininkas. „O jei rimtai, tai tokią techniką vairuoti man vienas malonumas. Jei tik priims, būtinai atvažiuosiu dar, kelsiu kvalifikaciją.“
Solidžią „KREDA“ komandos partnerių kompaniją papildžiusi bendrovė „ALWARK“ – daugiau nei dešimtmetį savo klientams teikia naujos ir naudotos krovos, sandėliavimo, uostų, oro uostų bei komunalinės technikos pardavimo, nuomos, priežiūros, aptarnavimo ir atsarginių dalių tiekimo paslaugas.
„ALWARK“ įmonės vadovas Julius Urbanavičius džiaugėsi užgimusia partneryste bei teigia, kad Antano azartiškumas ir tikslumas valdant jam neįprastą techniką nustebino net ir įmonės serviso komandą. „Užduotis parinkome apgalvotai, norėjome, kad su mūsų atstovaujama technika Antanas susipažintų ne tik teoriškai, o pats pajaustų bei išbandytų sunkiosios technikos galimybes. Antanas išbandė naujausią „Linde“ gamintojo šakinio krautuvo modelį, su kuriuo pavyko sėkmingai užkariauti ne tik kliūčių, bet ir krepšinio aikštelę. Tačiau daugiausiai įgūdžių ir drąsos pareikalavo padangų keitimo užduotis. Prieš atliekant užduotis mūsų profesionalaus serviso komanda apmokė Dakaro veteraną technikos valdymo subtilybių ir supažindino su saugumo reikalavimais. Antano valdomas „Konecranes“ krautuvas, kurio keliamoji galia siekia 16 tonų, iškėlė „Linde“ šakinį krautuvą, sveriantį net 4 tonas. Vaizdas tikrai neįprastas, tokio padangų keitimo dar neturėjome, tad džiaugiamės, kad kartu pavyko įgyvendinti šią idėją“.
2021-ųjų Dakaro ralis sausio 3-15 dienomis antrą kartą vyks Saudo Arabijoje. KREDA komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs ir visus savo 10 Dakarų finišavęs sportininkas iš Lietuvos. Lenktynininkas tris kartus pagerino Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-aisiais A. Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio Legenda.