Praėjusiais metais po podiumo turėję laukti pirmojo greičio ruožo, šiemet dar iki podiumo ceremonijos, lenktynininkai galėjo pasiraitoję rankoves kibti į šio Dakaro naujieną tapusį 11 kilometrų prologą, kurio trasa nutolusi nuo „nuliniu“ bivuaku tapusio „King Abdullah Sports City“ stadiono komplekso per 56 kilometrus. Kartu su vos tik 11 kilometrų prologu, ekipažams šeštaidenį teko įveikti 120 kilometrų pervažiavimų bendrojo naudojimo keliais.
Azartą iki aukštumų kėlė ir dalyvių kraują kaitino ne tik mintis, kad parodytas rezultatas trumpoje, 11 kilometrų žvyruoto kelio, vietomis pabarstyto smėliu, trasoje lems startinę poziciją pirmojo greičio ruožo metu, tačiau ir tai, kad atsilikimas nuo lyderių bus dauginamas iš keturių. Tokiu būdu siekiama 9-10 trasoje praleistų minučių (organizatorių skaičiavimu) priversti lenktynininkus užminti akceleratoriaus pedalą ir užkirsti kelią gudrybėms, kurių jie gali imtis, norėdami išvengti sekmadienį startuoti pirmiems atidarant trasą ir pasmerkti savę klaidžiojimui pirmojo greičio ruožo klystkeliuose.
Dakaro pankų duetas prologo starto liniją kirto 13:57 LT laiku, o finišavo praėjus 7 minutėms ir 12 sekundžių, užimdami 48 vietą, tačiau dar prieš startą teko susidoroti su netikėtai iškilusia problema. Stovint prie starto linijos, ekipažas įsijungė pasikalbėjimo sistemos įrangą ir suvokė, kad ji neveikia. Komandos šturmanui teko išsiropšti iš automobilio ir susirasti atsarginius laidus.
„Startavom su lengvu stresu, nes man pradėjus važiuoti Darius dar tik baigė segtis saugos diržus. Buvo jauduliuko, kol pagavom savo ritmą, bet buvo labai smagūs tie 11 kilometrų. Daug posūkių, daug greitų vietų, daug vietų, kur reikia prisistabdyti – tikras Dakarinis greičio ruožas, gaila tik, kad labai trumpas. Šiandien buvo svarbu neprisidirbti, o rytoj jau bus kita istorija. Šiandien važiavom savo ritmu – smagiai ir lengvai. Už kokių 3 kilometrų nuo starto pavojingai išslydau iš trasos trajektorijos, o priekyje jau buvo didžiulė krūva akmenų, tai per Marytės plauką pavyko jų išvengti, o galėjom ten ir ratą prakirsti. Po to nuspredžiau šiek tiek numesti greitį ir ramiai finišuoti“, – po prologo pasakojo lenktynininkas Antanas Juknevičius.
„Pagaliau sulaukėm veiksmo. Nors ir prologas, bet vis tik pirmas 2021-ųjų Dakaro greičio ruožas. Net nepajutau kaip pralėkėm. Iš tiesų, tai neprisidirbti būtų pageidautina kiekvieną Dakaro dieną“, – įspūdžiais dalijosi KREDA komandos navigatorius Darius Vaičiulis, pritardamas lenktynininkui.
Už 64 kilometrų bendrojo naudojimo keliais nuo prologo finišo nutolusi Dakaro dalyvių laukė paskutinė procedūra, tame pačiame „King Abdullah Sports City“ stadiono komplekse, kuriame jau kelias dienas viešėjo Dakaro dalyviai. Tylą draskantis garsus sportinių variklių, įveikusių prologą, riaumojimas ir įspūdingo ilgio liniją suformavęs Dakaro technikos paradas, gali reikšti tik viena – visi formalumai sutvarkyti ir Dakare išaušo ilgai laukta akimirka – iškilminga podiumo ceremonija.
Pradėję antruosius Artimuosiuose Rytuose viešnagės metus, ant podiumo kilo dalyviai, pasiruošę šturmuoti sunkiausiomis pasaulio dykumų lenktynėmis laikomą Dakaro ralį. Technikos keliamų garsų šurmulyje išsiskyrė 329 numeriu pažymėtas KREDA safari stiliaus automobilis. Už jo vairo – 12-ąjį kartą šiose lenktynėse startuosianti Dakaro legenda, Antanas Juknevičius ir kartu 5-tą metų esantis jo šturmanas Darius Vaičiulis.
Pirmajame greičio ruože, laukiančiame dalyvių sekmadienį, Dakaro dalyvius sutiks 277 kilometrų greičio ruožas, o KREDA komanda prie pirmosios oficialios šių metų Dakaro greičio ruožo starto linijos rikiuosis, preliminariai, 48-oje vietoje, pasiruošusi šturmuoti laukiančius sunkumus.
2021-ųjų Dakaro ralis sausio 3-15 dienomis antrą kartą vyks Saudo Arabijoje. KREDA komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs ir visus savo 10 Dakarų finišavęs sportininkas iš Lietuvos. Lenktynininkas tris kartus pagerino Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-aisiais A. Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio Legenda.