Paskutinio teismo dieną primenančiais pažadais Dakaro ralio dalyvius prieš 7-ąjį etapą gąsdinę varžybų organizatoriai metė bene sunkiausią iššūkį Dakaro dalyviams iki šiol. Daugiau nei 100 km skirtingo aukščio kopų privertė daugumą lenktynininkų važiuoti atsargiau, tačiau smėlyje sulėtėjimas reiškia užklimpimą, o tai geriausiai žino 10-ame Dakaro ralyje važiuojantis „CRAFT bearings“ pilotas Antanas Juknevičius. Jis šiandien nesitaupė ir demonstravo aukštą tempą, kuris leido grįžti į greičiausiųjų 20-uką.
Atsikratyti silpniausiųjų išlikusių skirtas greičio ruožas turėjo viską – klampųjį smėlį fesh fesh, aštrius akmenis ir minkšto smėlio kopas. Tačiau 65-ių išlikusių automobilių iš 126-ių varžybas pradėjusių tai neišgąsdino – akis į akį su iššūkių stoję lenktynininkai kovėsi iš paskutiniųjų, o pagaliau lenktyninį tempą galėję demonstruoti A. Juknevičius ir D. Vaičiulis džiaugėsi, jų žodžiais, labai smagia diena.
„Labai faina diena – kad tokios visos būtų Dakare. Viskas vyko sklandžiai, ramiai, apgalvotai – prieš kopas susimažinom slėgį, vėliau vėl pasididinom, važiavom protingai ir esame tokioj pozicijoj, kokioje ir norime būti,“ ¬– po finišo kalbėjo Dakaro legendos statusą turintis Antanas Juknevičius. „Vienoje vietoje buvome paklimpę fesh fesh dulkėse, ten gal kokias 7 minutes praradom, o daugiau viskas kaip iš pypkės – nei ratų prapylėm, nei pasiklydom – gerai dirbom abu. Labai smagus greičio ruožas.“
Likus vos trims etapams iki legendinio Dakaro ralio pabaigos jau galima drąsiai teigti, jog statistiškai šių metų varžybos buvo vienos sunkiausių – automobilių klasėje lenktynių nebetęsia 61-as ekipažas, pasirodymą baigė 57-i motociklininkai ir keturračių klasės sportininkai.