Vienu sudėtingiausių techninio vairavimo prasme laikomame 11-ame Dakaro ralio etape Argentinos „Fiambala“ kopose lenktynininkai kovojo ne tik su varžovais, bet ir su karščiu bei klampiu fesh-fesh smėliu. Tačiau „CRAFT Bearings“ ekipažui ir jo lenktynininkui Antanui Juknevičiui sunkumai – nė motais. Jis ir vėl visą dieną važiavo stabiliai , o finišą pasiekė 17-oje vietoje.
Vienuoliktąjį 40-ojo Dakaro ralio etapą jau galima vadinti istoriniu vienai šaliai – Olandijai. Šios šalies lenktynininkas Bernhardas Ten Brinke tapo pirmuoju olandų istorijoje laimėjusi greičio ruožą Dakare ir už nugaros paliko visus tris „Peugeot“ atstovus. Tuo tarpu iš lietuvių pirmasis karštajame etape finišavo Antanas Juknevičius, kuris startavęs iš 19-os pozicijos nepaisant vieno strigimo važiavo stabiliai greitai ir finišą pasiekė 17-oje pozicijoje.
„Geras greičio ruožas, lėkėm su vėjeliu. Buvo šiokių tokių paklydimų, bet visiems pasitaiko. Vienoje vietoje strigom ten pat kur daug mašinų buvo sustoję. Ten visi vieni kitus iškapstėm, padėjom ir spaudėm tolyn. Matėm ir Vaidotą su Saulium, nors rodė nestoti, bet stabtelėjom, paklausėm ar viskas gerai, jau lipt norėjom, bet Saulius pasakė, kad niekuo negalim padėt. Greičiausiai mechaninis gedimas. Gaila labai, gedimai – skaudžiausias dalykas sportininkui, o čia dar ir vieta buvo gera“, – po finišo pasakojo Antanas Juknevičius.
Po sėkmingos dienos Dakaro ralyje, Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas bendrojoje įskaitoje pakilo į 15-ą vietą. „CRAFT Bearings“ komanda praėjusiais metais Dakaro ralyje užėmė 21-ą vietą.