Antroje varžybų pusėje Dakaro dalyvius pasitiko šiais metais dar nematytos, tačiau šiam ištvermės maratonui būtinos, sąlygos – kopos, smėlynai ir jokių kelių. Dar Afrikoje Dakaro trasomis ir didžiausiomis pasaulio dykumomis lėkęs Antanas Juknevičius 8-tame ralio etape pasinaudojo patirtimi ir daugiau nei 20-čia pozicijų pagerino savo starto poziciją 9-tame etape. Šiandien lietuvis jau pirmame įskaitiniame punkte šoktelėjo dešimčia vietų, tačiau po antrojo susidūrė su techninėmis problemomis ir praradęs daugiau nei pusantros valandos preliminariais duomenimis finišavo 43-ioje vietoje.

Sausio 12-ąją Dakaro greičio ruožo metu dalyviai vėl suko ratą – šį kartą aplink Belen miestą Argentinoje. Čia organizatoriai dalyviams paruošė dar daugiau bekelės ir smėlynų, o šturmanams ši diena buvo kaip niekad sunki. Jiems reikėjo beveik visą laiką naviguoti visai be kelių ir nuorodų. Jau pirmuosiuose įskaitiniuose punktuose įvyko rokiruotė tarp lyderių, o iš 37-os vietos startavęs A. Juknevičius nenusiminė ir pastarąsias dvi dienas kopose apžvelgė pozityviai. 
 
„Vakar startavome kartu su sunkvežimiais, pirmoje greičio ruožo dalyje teko brautis pro milžiniškus dulkių kamuolius. Užtikrintai lenkėme tiek sunkvežimius, tiek automobilius ir antroje trasos dalyje turėjome šiek tiek laisvesnį kelią. Tuomet galiausiai išvažiavome į kopas, kurių su Mindaugu jau buvome labai pasiilgę. Nors šiomis sąlygomis ir buvo lengviau lenkti, tačiau kartu buvo ir sunkiau akseleruoti. Buvome kelis kartus užklimpę, bet, manau, išlaikėme neblogą tempą ir finišavome geroje pozicijoje, todėl šiandien startavome kiek geresnėmis sąlygomis,“ teigė Antanas Juknevičius. „Šios dienos etape trasa vėl dalinomės su sunkvežimiais, bet turėjome didesnį plotą lenkimo manevrams, todėl greičiau kilome pozicijomis. Deja, mūsų „Overdrive“ vėl parodė savo charakterį ir apie pusantros valandos praleidome taisydami vairo stiprintuvo pompą. Kopose be stiprintuvo važiuoti paprasčiausiai neįmanoma, todėl neturėjome kitos išeities ir privalėjome pašalinti gedimą. Grįžę į lenktynes važiavome jau savo tempu, bet finišas buvo per arti grįžti į bent jau starto metu turėtas pozicijas. Prarasto laiko nesugrąžinsime, bet kautis dar tikrai galime. Dabar liko dar viena diena panašiomis sąlygomis, todėl jos metu stengsimės pagerinti savo vietą absoliučioje įskaitoje“.

Trečiąją dieną po laisvadienio sportininkų laukia ilgiausia kopų trasa, nuo to laiko, kai varžybos vyksta Pietų Amerikoje. Fiambala kopos kiekvieną Dakarą tampa lemiamu etapu, kuriame išryškėja galutiniai varžybų lyderiai. Čia sportininkai beveik visą trasą važiuos bekelėje, o dykumų vairavimo ekspertai čia turėtų išlošti daugiausiai.