Praėjusį šeštadienį oficialiame komandos pristatymo bei automobilio išlydėtuvių renginyje Antanas Juknevičius pasilenkęs atidžiai klausė vieno žmogaus patarimų ir palinkėjimų. Nors pats Antanas yra sukaupęs jau daugiau nei 15 metų patirtį automobilių sporte, informacija iš daugkartinio ralio ir žiedinių lenktynių čempiono, trenerio bei sporto meistro Vikio Petro Olekos lūpų, bet kuriam sportininkui – aukso vertės.
Į šeštąjį Dakarą savo karjeroje išsiruošęs A. Juknevičius vos pamatęs 84-ių veteraną visiems susirinkusiems pristatė jį kaip geriausią visų laikų Lietuvos lenktynininką. Iš tiesų, V. P. Oleka yra tikra Lietuvos automobilių sporto legenda. 1960-aisias jo iniciatyva suburta Lietuvos automobilių sporto federacija, o pats Vikis tapo ne tik pirmuoju jos pirmininku, bet ir pirmojo ralio nugalėtoju „Volgų“ klasėje. Per savo ilgametę karjerą jis yra tapęs tuometės SSRS ralio, o 1974-aisiais ir 1975-aisiais – žiedinių lenktynių nugalėtoju.
Nors patarimų, kuriuos jam pakuždėjo V. P. Oleka Antanas neišdavė, tačiau pažymėjo, kad toks palaikymas reiškia itin daug. „Sulaukti tokių svečių – didelė garbė tiek man, tiek visai komandai. Galime drąsiai teigti, jog šis žmogus yra automobilių sporto Lietuvoje pradininkas, kurio patarimai ir žinios yra neįkainojamos vertės kiekvienam sportininkui“, teigė Antanas Juknevičius, pats prieš pasileisdamas į dykumas išbandęs save ir klasikinio ralio, ir žiedinėse lenktynėse. „Su V. P. Oleka turime bendrų bruožų, todėl puikiai sutariame ir lengvai randame bendrą kalba. Abu esame universalūs lenktynininkai, matę šilto ir šalto įvairiose trasose, taip pat, abu savo žinias stengiamės perduoti jaunajai kartai treniruodami sportininkus“.
A. Juknevičius jau daug metų treniruoja Kazachstano lenktynininkus, kurie po „Astanos“ komandos vėliava Dakaro ralyje yra finišavę aukštoje, 17-toje vietoje galutinėje įskaitoje. V. P. Oleka taip pat yra žinomas treneris, išugdęs ne vieną talentingą sportininką.
„Svarbiausia, kad Antanas surinko puikią, sau tinkančią komandą. Pradedant nuo mechanikų iki šturmano, kiekvieno komandos nario veiksmai yra gyvybiškai svarbūs tokio lygio varžybose. Džiaugiuosi ir tuo, kad automobilis šiais metais labai išsiskiria dizainu, mums su Antanu, kaip menininkams, tai labai džiugu“, sakė pats V. P. Oleka, dėl automobilių sporto taip ir neatsisakęs mylimo architekto darbo.
Antano Juknevičiaus ir Mindaugo Slapšio ekipažas prie starto linijos Dakare stos jau sausio 3-ią Buenos Airėse. Sunkiausiame dykumų ralyje sportininkai startuos pirmą kartą, nors jau yra kartu įveikę ne vieną pasaulio ralio reido taurės etapą. Būtent šių varžybų etape Slovakijoje 2011-ais, Antanas ir Mindaugas pasiekė pergalė T2 automobilių įskaitoje.