Šiais metais svajonę įgyvendinęs ir dykumų monstrą „Overdrive“ įsigijęs Antanas Juknevičius savo naujojo pirkinio iš akių nepaleido ir Prancūzijoje. Kartu su komandos delegacija vakar į Le Havro miestą Prancūzijoje atkeliavęs lietuvis šįryt jau 8 val. ryte savo naujuoju bolidu pajudėjo į organizatorių saugomą teritoriją, kurioje komanda sulaukė įvertinimo už puikų pasiruošimą. Antano automobilis antrasis iš visų 110 Dakare dalyvausiančių automobilių praėjo techninę komisiją ir gavo oficialų leidimą startuoti ralyje.
Vakar dieną Paryžiaus centre „Amaury Sport Organisation“ (ASO) vadovybė oficialiai pristatė artėjančių metų Dakaro ralio maratono maršrutą bei paskelbė galutinį dalyvių sąrašą. Patvirtinta, jog sunkiausiame pasaulio maratone dalyvaus iš viso 556 dalyviai iš 60 pasaulio šalių. Po iškilmingos ceremonijos jau kitos dienos rytą A. Juknevičius kartu su kitų komandų atstovais rinkosi nedideliame, 200 km nuo sostinės esančiame Le Havro mieste, kur jų laukė Dakaro dalyvių techniką pasirengę priimti organizatoriai. Kiekvienas automobilis buvo nuodugniai tikrinamas ir pakraunamas į laivą, plukdysiantį juos į Pietų Ameriką.
Iš virtinės automobilių būtent Antano Juknevičiaus „Overdrive“ buvo antrasis organizatorių patvirtinimą gavęs ralio bolidas. Šio įvertinimo sulaukia tik vos 20 % visų komandų, o jo vertė – didžiulė. Patvirtinimas leis komandai išvengti techninių procedūrų Buenos Airėse ir daugiau dėmesio sutelkti į kitus svarbius darbus.
„Galime drąsiai pasakyti, jog dabar įveikta jau viena trečioji Dakaro. Komandos technikai puikiai padirbėjo ruošdami automobilį ir džiugu, jog tai įvertino varžybų organizatoriai. Sėkmingas pasiruošimas yra esminis bet kurios komandos tikslas po kurio belieka įgyvendinti likusius – įveikti maratoną ir pasiekti rezultatą“, akimis palydėdamas automobilį teigė tituluočiausiu dykumų lenktynininku vadinamas Antanas. „Nors automobilį pamatysime ir prie jo prisiliesti galėsime jau tik po mėnesio, jaučiamės visiškai užtikrinti. Turime vieną labiausiai patyrusių mechanikų komandų, kurie visus darbus atliko ne tik itin kruopščiai ir profesionaliai, bet ir ankščiau nei planuota. Turėjome daugiau nei savaitę išbandyti automobilį ir patobulinti jo nustatymus. Dabar laukia organizaciniai darbai ir be galo sunkus starto laukimas“.
Kartu su „Overdrive“ gamyklinės komandos technika į krovininį laivą pakrautas lietuvių automobilis iš šios komandos vadovų gavo ir savo starto numerį – 366. Nors starto numeris lemia pilotų išsidėstymą prieš pirmąjį greičio ruožą, pats Antanas Juknevičius to nesureikšmina.
„Manau, kad juokinga būtų pagal starto numerį kažką vertinti, kai prieš tavo akis – 9000 km ilgio sunkiausio pasaulyje ralio trasa. Dakaras tuo ir skiriasi nuo klasikinio ralio ar žiedinių varžybų, jog tai yra maratonas ir čia svarbiausia – stabilus rezultatas visas 14 ralio dienų. Kiekviena klaida čia lemia itin daug, o kartais net ir patiems geriausiems kelią link podiumo jau pačią pirmą dieną gali užtverti technikos gedimas, ką puikiai matėme 2015-ais“, sakė jau 10-yje Dakaro ralių pabuvojęs Antanas Juknevičius. „Mes į Dakarą važiuojame siekti savo tikslo ir suprantame, kad niekas nesiruošia be kovos užleisti mums savo pozicijų. Todėl kausimės su visais ir sieksime geriausio rezultato nepaisant starto numerių, pavardžių ar titulų“.
Dakaro automobiliai daugiau nei mėnesį laiko praleis Atlanto vandenyne, o jau Gruodžio 29-tą dalyviai juos atsiims iš transatlantinio krovinių uosto „Euroamerica“, įsikūrusio 80 km. nuo Argentinos sostinės Buenos Airių. Antanas Juknevičius ir Mindaugas Slapšys Dakare startuos specialiai šioms varžyboms Belgijoje ruoštu „Overdrive“ automobiliu.